Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

Skjermbilder fra Dead Island

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7182&g2_serialNumber=1 Skjermbilder fra Dead Island

I går kom traileren til Dead Island, i dag kom skjermbildene. Samuraisverd og politizombier, sier du?

samuraisverd.thumbnail_0.jpg1(Multigamer.no): Det første bildet (t.h.) er interessant. Man kan se at kvinnen bruker et samuraisverd. Man ser en diger zombie i tvangstrøye som løper mot spilleren. Til høyre ser du en politizombie med skuddsikker vest. I bakgrunnen er det en politibil. Her vil man sannsynligvis finne skytevåpen. Techland skriver på sin Facebookside at det finnes skytevåpen på øya, men at de ikke er overalt og at man ikke burde sløse med ammo. Da er det viktig å sjekke alle rom nøye for diverse våpen du kan slå og skyte med.

Ferieparadis for hele familien

På de neste bildene ser vi at damer også kan bruke økser og at zombier også tar inn på hotell. Bilde nummer tre minner meg litt om Far Cry eller Crysis. Ser rimelig åpent ut. Nummer fire viser at noen har en tatovering. Vil man kunne forandre på utseendet som i rollespill? Nummer fem viser oss teknisk god grafikk når det gjelder lys, forutsatt at bildene er tatt rett fra spillet. Og så har Dead Island fristende basseng. Deilig å avveksle litt.

ks.thumbnail.jpg2
tropisk.thumbnail_0.jpg3
r%C3%B8r.thumbnail_0.jpg4
 lys.thumbnail_0.jpg5  blod.thumbnail_0.jpg6  basseng.thumbnail_0.jpg7

Dead Island utvikles av Techland og kommer til PC, PS3 og Xbox 360 en gang i 2011.

Så neimen ikke dumt ut dette nei.

Hvis bildene er rett fra spillet kan man ihvertfall ikke klage på grafikk.

Blir spennende å se videre..

Kan bli kos dette, blir spennende å se om det er bedre enn L4D2, som jeg syntes ble litt meh etter en gjennomspilling av mapsa.

ser unektelig meget pent ut, er de like god med musikk/lyd til å sette steming som de er i trailern så kommer det til å bli latterlig noia.

Tenk L4D2 sin survival mode over en hel øy. Har de biler osv så er jeg lost :happy:

Nei, må si jeg gleder meg litt til dette. Zombier <3

Helt helt enig der du !! :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...