Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
erikstein

Erstatning for G5?

Recommended Posts

Trenger en eller "annen" laserpussy som skal erstatte min 4 år+ Logitech G5.

Finnes det alternativer som gjør at jeg ikke kommer til å kjenne forskjelle?

Kan selvsagt kjøpe en ny g5 men vil gjerne ha noe "nytt" :)

G9x

Brukte G5 selv i mange år. G9x er en verdig arvtager. Du får den sikkert litt billigere om du leter litt på andre nettbutikker. :)

ah..den qpadsaken likna jo litt på g5'en..

Har prøvd G9, likte ikke formen, er vel slik at der kan man bytte ut "skallet" om jeg ikke husker feil?

Får ta en tur til byen og snoke litt på den qpad'en..om ingen har andre forslag selvsagt :)

Får jo mx518 til 99 spenn på komplett nå...kanskje ikke så dum :happy:

G5 var bra, men kabelen (som var kledd i en eller annen form for fletta stoff) ble faktisk slitt ut (det ble hull i isolasjonen) og fikk kortslutning etter å ha ligget over en litt skarp bordkant i et års tid. Det har aldri skjedd meg før, hverken med mus eller med noen som helst andre produkter jeg har eid i mitt liv.

Nå har jeg Razer Deathadder. Det er den første Razer-musa som har passet min hånd, og jeg er meget godt fornøyd med den. Presisjonsmessig er den ikke så ulik G5, men jeg synes DA har bedre tommelknapper. På G5 måtte jeg flytte tommelen når jeg skulle veksle mellom å trykke eller å løfte musa, mens med DA klarer jeg begge deler med samme grep.

QPAD 5K er den første mus som er funnet verdig å innta mitt hus etter maange år med mx518. Har dog en 518 liggende just in case, vil aldri komme over den tror jeg :)

Har sånn ledning som ser ut som nylontau på min 2 år gamle G5. Ser ut til å tåle mye mer enn vanlig gummi.

Høres ut som samme type jeg hadde. Var veldig overrasket da jeg skjønte hva som var årsaken til problemene mine.

G5 var bra, men kabelen (som var kledd i en eller annen form for fletta stoff) ble faktisk slitt ut (det ble hull i isolasjonen) og fikk kortslutning etter å ha ligget over en litt skarp bordkant i et års tid. Det har aldri skjedd meg før, hverken med mus eller med noen som helst andre produkter jeg har eid i mitt liv.

Samme skjedde med min også! Det ble dårlig kontakt i den etterhvert. Så er tilbake på MX518 som fortsatt er en knallmus.

Når jeg tenker meg om kan kabelkvalmen skyldes at jeg farter mye rundt med musa. Dvs. knør den, tastaturet og headsettet i en bag omtrent 1 gang i uka :)

lasermus.... do not want

haha det der er det mest tragiske jeg har sett. forsåvidt bra navn, du må nok være ei jævla rotte for å bruke noe sånt :)

haha det der er det mest tragiske jeg har sett. forsåvidt bra navn, du må nok være ei jævla rotte for å bruke noe sånt :)

Ey, jeg bruker den jo nå.. Den er helt konge. Har brukt et par timer på og finstille til hånda og nå kjenner jeg det ikke i hånda etter flere timer hard gaming.. Anbefales virkelig.. Ser jo ut som om du har en transformer på pc-bordet :happy:

Vil du ha tracking i verdensklasse så gå for Razer Deathadder eller Mamba på en Razer Destructor matte.

Jepp helt enig her og kan begrunne det med at de kjører 3G Sensor under. Det er mest presise sensoren jeg har prøvd. Lasermus merker jeg det på med engang at de ikke klarer å følge bevegelsene mine ved low sens. Deathadder har kommet i Black Edition også nå. Fortsatt 3500 dpi. Mamba har 5600dpi og veier litt mer pga hybrid tråd/trådløs funksjonalitet.

Evt gå for Lachesis men er en smaksak i forhold til passform.

Men Deathadder har jeg aldri kunnet kvittet meg med, jeg har noen ganger latt meg friste av mer dpi men kjenner med engang de ikke klarer å matche Deathadder musen.

The Emperor (Starcraft spiller) som har vært verdensmester 2 ganger sverger til Deathadder musen også. Den er insane bra.

Razer-DeathAdder-Black-Edition-Gaming-Mouse.jpg

Tror det blir den qpad greia. Virka allright :)

Jeg mener å huske at Sadolf kjøpte en eller annen slags frankensteinmus en tid tilbake?

Hva het den?

Kjøp en BenQ XL2410 monitor og få med denne fantastiske mus og matte bundelen! (Ok, jeg bruker det faktisk nå og er fornøyd, etter at min RAT-7 gikk i retur...)

Nubs! Dere må ha Mouse Bungee!!

SKAL kjøpes asap! :)

Har vel hatt min MouseBungee i snart 10 år vil jeg tro... Så det er en investering 4 life!!