Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Hva vet vi om Battlefield 3?

Recommended Posts

Syntes egentlig det som er bekreftet så langt er svært godt nytt. Har veldig troa på dette spillet, men velger å ta det med ro frem til 1. mars. Forhåpentligvis får vi et skikkelig godt innblikk i hvordan spillet blir. Om det heller i rettning BC2 eller BF2.

Av de som ikke er bekreftet ber jeg allerede til Gud om et gjennsyn med BF2 maps. Blir det ingen mod-support blir jeg lei meg, men lets face it. Frostbite er en utrolig kompleks og vanskelig motor. Jeg tviler på at det er enkelt å utvikle mods til det. Håper selvfølgelig, men....

Lurer på om man kan bruke tapen ingame, tape fast fienden kansje ? eller tape fast pistolen på geværet, blir det da en unlock ? eller er det bare tape bruk ? lurer også på om tapen regenererer seg, eller om man får påfyll fra supplysoldaten ?

Virkelig lovende, men liker egentlig ikke at de forsetter med frostbite. Synes bc2 ble alt for kaotisk, var morro, men på ingen måte så gøy som bf2.

At bygninger kan ødelegges er bra, men flyten i spillet og gameplayet er såå mye mer.

Skal prøve å ikke ha for høye forventninger, men det tror jeg blir veldig vanskelig. Får bare krysse alt som krysses kan fram til mars!

At de begynner med fly igjen er bare awesome, bf er ikke samme uten..

Edit: Btw, banneren ser ikke ut, høyere oppløsning!

Edited by CoNker_iT

Frostbite er jo et fantasisk bra konsept. Det gir mye mer dynamisk gameplay. Du kan faktisk bruke demolishion til å få taktiske fordeler. Feks sprenge hull i en vegg for å få et skyteskår i den retninger du ønsker. Lage en ny "dør" i en bygning for å flanke noen som camper i et bygg osv.

Virkelig lovende, men liker egentlig ikke at de forsetter med frostbite. Synes bc2 ble alt for kaotisk, var morro, men på ingen måte så gøy som bf2.

Grunnen til at bc2 er mer kaotisk er jo pga. et kraftig inf-fokus, og mindre kart designet for insta-action.

Frostbite er jo et fantasisk bra konsept. Det gir mye mer dynamisk gameplay. Du kan faktisk bruke demolishion til å få taktiske fordeler. Feks sprenge hull i en vegg for å få et skyteskår i den retninger du ønsker. Lage en ny "dør" i en bygning for å flanke noen som camper i et bygg osv.

Dagens personlige datamaskiner er ikke klare for slike kompliserte beregninger (full demolishion). Derfor bruker Bad Company 2 åpne rom, ingen høye og detaljerte bygninger, som for eksempel i Red Orchestra 2. En god start på noe bra er det ihvertfall, bare synd at de er nødt til å bruke "simple" bygninger.

Dette virker jo forholdsvis bra :) Tror nok man kan ha forventninger til dette spillet uten at de knuses brutalt :happy: Bedre enn MW2 blir det nok uansett!

1. Hvilket Battlefield-spill er det som ikke har hatt spotting? Håper IKKE det blir samme system som i BC2.

Håper ikke at det blir samme spotting system som i BF2. Da mener jeg at BFBC2 sitt er mye bedre. I BF2 ble spottingen bare irriterende spamming fra Commander hvis man hadde en som satt og spottet hele tiden.

Så det du sier er at du ønsker Wallhack velkommen i BF3 =) Bra Ketle ^^

*Flere unlocks enn Battlefield: Bad Company 2

Dette kan være posetivt og veldig negativt..

Eks: Du kan unlocke bedre bodyarmor osv. Slike ting er bare totalt pointless i mine øyne.

En soldat skal være en soldat. Å så skal spillerne selv avgjøre om hvem som dreper først! Å ikke noen teite unlocks.

*Jeg tåler mere en deg fordi jeg er level 50 med super unlocks og 30x sniper zoom, mens du bare er level 10. HAHAAA*

hjelpemidler, nei takk ^^

1. Hvilket Battlefield-spill er det som ikke har hatt spotting? Håper IKKE det blir samme system som i BC2.

Håper ikke at det blir samme spotting system som i BF2. Da mener jeg at BFBC2 sitt er mye bedre. I BF2 ble spottingen bare irriterende spamming fra Commander hvis man hadde en som satt og spottet hele tiden.

Så det du sier er at du ønsker Wallhack velkommen i BF3 =) Bra Ketle ^^

*Flere unlocks enn Battlefield: Bad Company 2

Dette kan være posetivt og veldig negativt..

Eks: Du kan unlocke bedre bodyarmor osv. Slike ting er bare totalt pointless i mine øyne.

En soldat skal være en soldat. Å så skal spillerne selv avgjøre om hvem som dreper først! Å ikke noen teite unlocks.

*Jeg tåler mere en deg fordi jeg er level 50 med super unlocks og 30x sniper zoom, mens du bare er level 10. HAHAAA*

hjelpemidler, nei takk ^^

Enig i at unlocks som gir helt klare fordeler er en uting. Våpen som er annerledes, feks bedre på kort hold, men suger på langt, er greit.

De kan gjerne fjerne den taggen man ser og bare vise spottingen på minimappet, men det er tross alt bedre enn å ha "enemy spottet" repitert hvert halvsekund. Det var en dealbreaker for meg.

Det blir ikke Comander i battlefield 3!!!

Det står på bf bloggen. De fjerna det så det skulle bli enklere for nybegynnere. Jeg syns dette er et tegn på at BF3 blir konsollifisert alikavel. I tillegg ødlegger mye av morroa med at man oppdager nye muligheter i spillet når de blir bedre.

Edited by The Stigs Gaming Cousin

Da er det godt at Red Orchestra 2 får commander da,som kan sende ut rekogniserings fly og bestemme timet felles spawn for å få forsterkninger inn samtidig !! gir det følelsen av at man er i en krigsfilm eller :)

Lurer litt på dette med 24 player på Battlefield 3 Playstation Edition og Battlefield 3 X-Box limited Gold special super duper edition iforhold til 64 player på pc.. hvordan lager de karta da ? blir det som i bf2 hvor de forandret størrelse etter som 16- 32 64 ? uansett dette blir bra.. eh

Det står på bf bloggen. De fjerna det så det skulle bli enklere for nybegynnere. Jeg syns dette er et tegn på at BF3 blir konsollifisert alikavel. I tillegg ødlegger mye av morroa med at man oppdager nye muligheter i spillet når de blir bedre.

Det er faktisk mulig å linke til ting på internett, protip.

http://bf3blog.com/2011/02/battlefield-3-w...mander-feature/

Q: When I think about Battlefield 2, I always come back to the Commander position and the game within the game that arose from having Special Forces objectives. Are those returning in the proper sequel?

A: We could implement it, but the questions is “how do you get the threshold lower?” That’s not by making it more complicated. Our challenge is to make sure that anyone that just jumps into the game will get it. One of the biggest problems with Commander was that only two people could use it. Some people like it but most people didn’t care. They just cared that someone gave them an order or that their squad could play together having fun on their own more or less. Then the most hardcore people went into the Commander mode and learned how to use that. You could argue it was a great feature, but looking at the number you could also say that no one uses it. We tried in Bad Company 2 to give that t players, so you could issue orders to your squad, and you could use gadgets like the UAV that only the commander could use earlier — giving the power back to the players so everyone could use it. That made a big difference. More people could enjoy the game. We lowered the threshold for everyone because we gave it to everyone. We now know the boundaries are for keeping the strategic depth and complexity while lowering the threshold to get in.

Aner ikke om den siten der er offisiell jeg?

DICE:

Our challenge is to make sure that anyone that just jumps into the game will get it.
:)

Håper så inderlig at de ikke mener dette seriøst, krigsspill som er lette å spille selger godt, og dør fort. Blir ikke mye communities av det.

Kjenner jeg begynner å bli litt mer skeptisk til om dette er for oss eller casual gamers....

Spill som forsøker seg på begge deler failer ofte.

Blog:

If you ask us, this is a textbook example of “dumbing things down”, what DICE calls “make the threshold lower” and we can’t help but feel disappointed that the Commander feature isn’t returning to Battlefield 3.

It added a whole new level to the gameplay, which will now be missing in BF3.

Snakk om å ødelegge et spill. Battlefield serien skulle holdt seg langt unna det konsoll greiene. Det starta så bra, men når de blander dette konsoll greiene med pc så funker det rett og slett bare ikke. Hovedfokuset burde vært retta mot pc. Alle vet jo hvor populært bf seriene var før. Nå har vi store forventninger til bf3, men skulle ikke forundre meg om det blir en dundrene skuffelse. Me får sjåå!

Er enig med DICE i sine vurderinger av commander rollen. I public så har den ingenting å gjøre. Mye bedre å la den indeviduelle spiller overta arbeidsoppgavene til Commander. I klanmatcher så sitter alle på en egen voice program uansett og man har den kommunikasjonen man trenger. Ser ikke på dette som noe dumb down. Mer komplisert betyr ikke at ting er bedre nødvendigvis.

Er enig med DICE i sine vurderinger av commander rollen. I public så har den ingenting å gjøre. Mye bedre å la den indeviduelle spiller overta arbeidsoppgavene til Commander. I klanmatcher så sitter alle på en egen voice program uansett og man har den kommunikasjonen man trenger. Ser ikke på dette som noe dumb down. Mer komplisert betyr ikke at ting er bedre nødvendigvis.

helt uening.. De skulle heller så klart gått andre veien og gjort commander rollen mere involvert og utviklet.

Gitt muligheter til å gi individuelle waypoints, påvirke spawning(som i Red orchestra) muligheter til anti baserap i main virksomhet ???

styre egene uav,er osv osv osv.. finen på ting.. være litt utviklende istedefor consoll(få mest mulig folk til å spille det,gjøre det dumt og enkelt)le det

er uenig. Commander-rollen er en semispennende måte å prøve å blande RTS med FPS. I BF2 sitt tilfelle fungere det.. sånn passe. å hamre på spotteknappen samtidig som man dropper supplycrates på ting og bilder i hodet på flagcappers..

Jeg tror du har dannet deg et glansbilde av et spill fra fordums prakt. Spill utvikler seg.

Gjør du?

Var veldig sjelden Commander i BF2, så jeg husker ikke 100% hvordan det var. Hvilke muligheter man hadde osv.

Men hvis spotting var et problem i BF2 siden folk spamma, så er jo det null problem for DICE å justere på innstillingene når det gjelder BF3. Er bare å legge inn begrensninger på hvor ofte man kan spotte osv. Commanderrollen kan sikkert forbedres mye. Er vel ikke nødvendig å fjerne helt, med mindre DICE mener at det er riktig, også for de som skal spille BF3 som klanspill.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...