Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Polska87

TDU 2

Recommended Posts

Er det noen her som skal ha test drive unlimited 2 på PS3?? Husker 1ern var ganske heftig men ingen ville ha meg med i bilklubben sin :happy: og nå er tiden inne for TDU2 i morgen! :)

Kan dere poste her hvis dere skal ha det og da også eventuelt psn nick? :happy:

Likte eneren svært godt, men etter å ha prøvd betaen må jeg innrømme at jeg ble usikker på om jeg skulle kjøpe det eller ei.

Noen som har spilt noen timer og kan fortelle litt om hvordan det er?

Har ikke prøvd beta og det har heller ikke kommet en anmeldelse enda så satser bare på at det blir fett :happy: Lurer litt på den skademodellen, finner ingen bilder eller filmer av skader og ikke så veldig mye om den mye omtalte tilpassingen og "styling" av bilene. Men som sagt, satser på at det blir fett :)

Er så forbanna irritert over at jeg ikke kunne finne noen måte å holde seg oppdatert på når det var beta. Hadde et bokmerke til en forumpost der de skrev typ 1-2 dager før at det var betaperioder fra da til da, men folk med min hukommelse og latskap klarer vel ikke å holde seg oppdatert på den måten.

Litt mer on topic: Hvis jeg kjøper det, så blir det nok til PC. Enern var epic!

Da er det kjøpt :) Siden PCen tok kvelden så ble det til PS3 da. Har ikke fått prøvd det enda men kommer back med mer info om litt. Håper fysikken er bra og håper virkelig jeg kan hoppe litt med offroad bilene.

Da har jeg spilt det litt og må si at det var veldig bra. Har ikke fått prøvd de råeste bilene enda men kjøring føles greit (husk å sette styring på hvertfall racer eller hardcore), det er seff ikke til å samenligne med GT5. Skademodellen er kun riper og litt bulker, går altså ikke ann å vrake bilen. Gjørme og støv samler seg på bilene når du kjører offroad og det er masse å gjøre! Helt klart et MUST for de som synes 1ern var konge. Grafikken er overraskende bra til å være et så stort spill, ligner litt på Just Cause 2 grafikk utenom bilene du kjører selv som kan sammenlignes meg GT5.

Noe negativt er det da. ' /> Når du kjører (noe man selvfølgelig gjør på et bilspill) så har trafikken en tendens til å bare plutselig dukke opp eller forsvinne, jeg opplevde til tider ekstrem lægg når jeg møtte på andre spillere (PS3 og nei det er ikke trådløst nett )

Har enda ikke fått låst opp noe særlig "styling" og tuning så jeg får bare lakke bilene. :happy:

Håper noen her kjøper det på PS3! Add meg!!! Mikael_87