Sign in to follow this  
Vladskij

UFC

Recommended Posts

Knockouts og submissions er fett nok, men jeg liker mer å se dominanse enn sudden victory. La oss ta Sonnen v Silva. Alle i absolutt hele verden er enig om hvem som var best i den fighten fram til Silva fikk inn triangle choken (som for all del var ganske fett). Silva gikk ut av kampen som vinner, men med en bulk i ryktet sitt. Jeg følte personlig at seieren var "ufortjent", selvom Silva vant fair and square. Jeg blir liksom mer imponert av teh fitchgrind enn random knockouts ala Duffee. En "perfekt" fight for min del er vel typ Lesnar vs Velasquez. Ufattelig imponerende hele veien, pluss et herlig TKO-punktum. YEAH!

Takk for at du nevnte Bones, slenger han til på lista mi over fav.fighters. Er en stund siden jeg har fulgt med MMA all together, var ikke klar over at bones vs shogun var satt opp. Hvor står Bader da? Vant Bones mot han eller fighta de ikke at all? Trekker egentlig tilbake at LHW-divisjonen er kjedelig, kom bare ikke på særlig mange navn der jeg satt.

Silva fikk kanskje en liten bulk i ryktet sitt, men det er ingenting i forhold til det Sonnen fikk når: 1. Han ble suspandert for bruk av sterioider etter kampen, og 2, han må mest sannsynelig sone fengselstraff for å ha hvitvasket haugevis med penger. Silva retta "bulken" sin rimlig greit opp igjen når han nesten sparka hodet av Vitor Belfort i kampen etter:)

Litt rart at du blir imponert av Fitch\Maynard sine femten minutter lange manneklemmer når en perfekt fight for deg er stikk motsatt av det Fitch\Maynard gjør. Ingen av de har ikke stoppa en fight siden 2007 tongue.png GSP er litt lettere å like siden han som regel dominerer enten de står på beina eller ligger på bakken, men han er litt yawn han og. Men nå skal ikke diskutere hva du liker, det blir bare teit!

Jones choka ut Bader, derfor fikk han titleshot (På bekostning av klysa Rashad som ødla kneet sitt, takk og pris).

Og gratulerer til Hendo, som nå har vunnet belte i Strikeforce i en alder av 41 år! Legend<3

Silva fikk kanskje en liten bulk i ryktet sitt, men det er ingenting i forhold til det Sonnen fikk når: 1. Han ble suspandert for bruk av sterioider etter kampen, og 2, han må mest sannsynelig sone fengselstraff for å ha hvitvasket haugevis med penger. Silva retta "bulken" sin rimlig greit opp igjen når han nesten sparka hodet av Vitor Belfort i kampen etter:)

Litt rart at du blir imponert av Fitch\Maynard sine femten minutter lange manneklemmer når en perfekt fight for deg er stikk motsatt av det Fitch\Maynard gjør. Ingen av de har ikke stoppa en fight siden 2007 ' /> GSP er litt lettere å like siden han som regel dominerer enten de står på beina eller ligger på bakken, men han er litt yawn han og. Men nå skal ikke diskutere hva du liker, det blir bare teit!

Jones choka ut Bader, derfor fikk han titleshot (På bekostning av klysa Rashad som ødla kneet sitt, takk og pris).

Og gratulerer til Hendo, som nå har vunnet belte i Strikeforce i en alder av 41 år! Legend<3

Nei, det motsatte av fitch er Todd Duffee som schmører ned en kis etter 3 sekunder (var ikke det houston? )

Jeg husker vagt dette med Sonnen og dop-greier, men det er altså conclusive? Hvitvasking av penger? ahaha, han som var så rå sad.png

Greia med Silva var jo at han var heelt udødelig, så blir han så dominert av Sonnen som ingen hadde trua på (dvs, jeg tror han lurte en del med den insane selvtilliten i hypen rofl). Tror Silva skal vinne en god del mer ass. For min del la det bare p4p-debatten helt død, GSP er best.

Og der har UFC kjøpt Strikeforce. Spennende å se hvordan dette vil utarte seg.

Var vel også pga Quinton Rampage Jackson takka nei til titleshot.

Stor fan av MMA ja. Det har vel vært min største interesse siden 2003.

btw Randy Couture var aldri i noe OL. Står veldig mye rart over her uten at jeg gidder å kommentere alt :duske: Jo forresten, drozo er på bærtur.

Jeg har egentlig aldri orka aa sjekke the facts, men de paastaar vel at han var olympic alternate, som jo ikke er helt det samme som aa faktisk delta i OL.

Han var alternate ja, han var en plass unna å komme med to ganger på rad, tror jeg :duske: Smellen!

Edit: Stemmer Cornell, han følte han fikk for lite tid til å forbrede seg på. Etter at Shogun soccerkicka hodet hans inn i en annen verden i Pride så ville han være 100% i form neste gang de skulle møtes.

ikke for å piske en gammel tråd, men etter nattens kamp kan vi vinke farvel til Anderson Silva :-(

TtisbnJ.jpg

Så jævlig stygt ut :-(