Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Battlefield 3 Teaser

Recommended Posts

summert versjon:

PC-versjonen vil støtte opp til 64 spillere over nettet, mens konsollversjonen «bare» vil ha støtte for 24 spillere. Det avsløres også at spillet ikke vil støtte mods, fordi spillmotorenFrostbyte 2 er så avansert at den da måtte ha blitt forenklet drastisk for å gjøre dette mulig. Spillmotoren er helt ny og utviklet fra bunnen av. Ifølge DICE skal lyssystemet være så avansert at én lyskilde innholder mer informasjon enn et helt brett fra «Battlefield: Bad Company 2».
Ødeleggelsene fra tidligere utgaver skal også være mer avansert enn noensinne – nå er det mulig å ødelegge alt. Animasjonssystemet er også byttet ut med ANT, som er det samme systemet som EA bruker i sportsspillene sine. Realistiske animasjoner har vært prioritert.

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3046/ny...detaljer-lekket

"Ifølge DICE skal lyssystemet være så avansert at én lyskilde innholder mer informasjon enn et helt brett fra «Battlefield: Bad Company 2»."

"Ødeleggelsene fra tidligere utgaver skal også være mer avansert enn noensinne – nå er det mulig å ødelegge alt. Animasjonssystemet er også byttet ut med ANT, som er det samme systemet som EA bruker i sportsspillene sine. Realistiske animasjoner har vært prioritert."

Jau, sikkert fancy det. Men hjelper lite om gameplayet er crap..

BF2 var gull det, men det som gjorde at det ikke ble episk-42-gull var den hellv... random deveation, kunn jo stabbe en kis i nakke ett par ganger uten at resultatet ble noe annet enn en støvsky og at fyren snudde seg og skyt deg.. Men det var gøy læll, mann ble jo vant til det.

At hitbox var random i et spill fra 2005 når feks bc2 har en flott hitbox nå gjør vel at dette ikke er et veldig negaitvt argument. Har trua, men skal prøve å ha en liten ghad i meg med skuffelse så ikke forventningene allerede nå blir enorme. Men må innrømme at en 64 player med fly _virker_ å implisere store gode kart :)

BF3 Kunne vært:

Deep gameplay,Learning,Developing skills,Varied classes,Tacktical gameplay,Pathces with free maps to keep game alive,comunity ingame,game tv,

BF3 Er og blir:

Limited edition, Download,Remake,Bonus,Unlock,Upgrade,PS3,X box,3 months to expansion,buy maps to divide gamers.12 months patch support until next Dice game arrives.

osv osv..

kjipe greier

BF3 Kunne vært:

Deep gameplay,Learning,Developing skills,Varied classes,Tacktical gameplay,Pathces with free maps to keep game alive,comunity ingame,game tv,

du beskriver jo bare 1942:P

Mao du vil ha tilbake sjarmen med dolphin diving, bunnyjumping og skademodell fra Planet Teletubbinus ? :)

Gi meg et ordentlig krigsspill der kuler faktisk gjør skade ! I BF2 kunne jeg dure en .50 kaliber kule rett i ryggen på en fyr og resultatet ? Han snudde seg, rakk finger til meg, løp 500m opp bakken hvor jeg lå og knivet meg. Good times !

Slutt å whine, slutt å sug og treff folka litt mer. Tror ikke du skal forvente HYPERREALISME av et spill gutten min.

Ohh its on!

Ikke forvent hypperrealisme av et spill ? At man blir skadet av 2-3 kuler ? Kødder du eller ?

Er folk som deg som gjør at Modern Warfare er bestselgende spill for tiden.

Forventer ikke hyperrealisme, jeg forventer et krigsspill hvor du i det minste føler at det er farlig å bli truffet !

Red Orchestra, ArmA, Americas Army, Counter-Strike (t.o.m CS er bedre her)

Jeg spiller ikke fps spill før det kommer noe ordentlig. Black Ops var det siste og har en del klipp der jeg kniver 15 på rad mens jeg løper mellom skuddvekslinger.

Eller i Bad Company 2 hvor jeg blir skutt i ryggen, men løper bak en vegg og plutselig med full helse igjen.

Så det skal mye fiksing til for at jeg skal glede meg til Battlefield 3. Hvis Battlefield 2 er standarden så er det noe galt med verden >_<

BF 1942, Desert Combat .... hvor mange år siden det kom ut ? Langt bedre. Standarden burde være 1942.

Hahah så sint :)

Er jo enkelt, bare drite i å spille det. Personlig liker jeg BC2 og spesielt BF2 :happy: Tror dette blir konge jeg så lenge de ikke skal hore alt til med kjøpbare maps og bonuser og whatnot.

BF3 Er og blir:

Limited edition, Download,Remake,Bonus,Unlock,Upgrade,PS3,X box,3 months to expansion,buy maps to divide gamers.12 months patch support until next Dice game arrives.

osv osv..

kjipe greier

Alt i LE kan man jo kjøpe utenom, om man ikke får sikret seg LE som ikke koster mer enn vanlig. Kost på å lage et spill har økt "litt" siden 1942 kom ut. Man trenger ikke være så livredd for å spytte i noen kroner for noe man liker. Er vi så gjerrige? Skulle gjerne hatt alt gratis jeg, men ser ikke at det er et realistisk ønske lenger. Kostnaden for oss å kjøpe et spill har ikke økt, men utviklingskonstnadene har økt enormt. Er det da rart at de vil prøve å tjene noe på det?

Er der noe DICE har vist i BC2 er at de jobber kjapt med oppdateringer, of DICE er ikke akkuratt studioet som spyr ut BF-spill hver høst? Ja spillet kommer på flere plattformer, men hovedutviklingen skjer på PC-utgaven

Hahah så sint :)

Er jo enkelt, bare drite i å spille det. Personlig liker jeg BC2 og spesielt BF2 :happy: Tror dette blir konge jeg så lenge de ikke skal hore alt til med kjøpbare maps og bonuser og whatnot.

Ja er så enkelt, men jeg vil jo gjerne spille et bra FPS spill på akkurat samme måte som jeg håper det kommer en ny Matrix film.

Inntil da så fuck all ! biggrin.png

Ohh its on!

Ikke forvent hypperrealisme av et spill ? At man blir skadet av 2-3 kuler ? Kødder du eller ?

Jeg tror ikke Team Fortress 2 hadde vært bedre hvis 2-3 kuler var nok til å drepe en hvilken som helst spiller.

Battlefield-spillene har grafiske modeller inspirert av virkeligheten, det betyr ikke at de prøver å late som om de er realistiske. Tenk på BF3 som en konkurrent til TF2 eller HLDM, ikke som en konkurrent til Red Orchestra.

BF3 Er og blir:

kilde på at noe av dette er å forvente? eller er det bare spådommer basert på hva et annet selskap gjorde med bf heroes og utelukket det flotte arbeidet de har gjort i bc2 hvor ingen av tingene over er realitet?

Ohh its on!

Jeg tror ikke Team Fortress 2 hadde vært bedre hvis 2-3 kuler var nok til å drepe en hvilken som helst spiller.

Battlefield-spillene har grafiske modeller inspirert av virkeligheten, det betyr ikke at de prøver å late som om de er realistiske. Tenk på BF3 som en konkurrent til TF2 eller HLDM, ikke som en konkurrent til Red Orchestra.

Altså, har noen av dere folk spilt bf1942 eller BF:V ? Den store moroa med spillene var jo at man kunne oneshotte folk om man hadde litt kontroll. Det har ingenting med realisme å gjøre i denne sammenhengen, det har med å øke skill-ceilingen. Spillmekanismen med at det skal koste overdrevent mange hits i en tactical shooter for å kverke en fiende er noe som kommer fra console fps. BF er ikke ment å være Quake3.

BF3 Er og blir:

kilde på at noe av dette er å forvente?

Plan on more immediate post release content

More unlocks than BFBC2

No mod tools at release. Maybe none down the line either.

Whine whine whine! Er vel bare å spille noe annet istedet for å klage noe så jæ***** vel. Jeg har forhåndsbestilt og gleder meg som bare det. Er jo ikke noe vits i å klage hvis du uansett skal kjøpe det. Hvis dere ikke skal ha det så kan dere jo trolle rundt et annet sted. Spill skal koste penger og DLC gir mer for dem som vil ha det.

Synes det er bedre å kjøpe spillet og eventuelt DLC enn å betale full pris for spillet og 100 spenn hver måned kun for å spille det! Finnes MASSE spill dere andre kan spille hvis dere vil ha mer realisme, død etter èn kule i kroppen, oppdateringer hver dag, ingen DLC, små maps, no destruction, no vehicles, no squads, no server browsing og sist men ikke minst INGEN taktikk annet enn storm og skyt villt! De tingene som ikke finnes i andre spill er de tingene jeg liker med BF serien og det er akkurat det som gjør det til det beste spillet. Det er helt klart noen bugs men nevn ett spill som ikke har det da! :)

<3 BF:V <3

Alt som kom etterpå e MAIJNNSKIT

Seriøst lol @ endel av svarene her, orker ikke å prøve å forklare engang, herregud for en liten tankevirksomhet noen har.. skremmende.

Kan vi alle nå ta hersketeknikkene våre og putte de godt opp der sola aldri skinner? Greit nok at dette ikke er serieux, men akkurat nå er ordlyden her inne hakket unna "pappan min er sterkere enn din"! Snakk om å klage over detaljer som ikke er spikret i stein!

Over til andre ting, så ser jeg virkelig fram til BF3 og håper at grafisk overhaling ikke går foran godt gameplay! Håper personlig på skytefølelsen og heli fra BF:V, og at spotting blir spist av en måke!

Seriøst lol @ endel av svarene her, orker ikke å prøve å forklare engang, herregud for en liten tankevirksomhet noen har.. skremmende.

yes! dette kan ikke være uenighet eller et litt mer åpent sinn enn å hugge i stein at alt blir shit utifra rykter et halvt år i forveien. Neida, her er det rett og slett manglende KOGNITIV KAPASITET dere! Seriøst lol @ dette lzm!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...