Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Battlefield 3 Teaser

Recommended Posts

Om det faktisk blir bra, så håper jeg virkelig de gjør det mulig å spille det på benskjøre og anorektiske datamaskiner også, BC2 ble litt for tungt for min vaklevorne maskin :)

Skjønner ikke hvorfor folk er sinte på ea, de har jo i motsetning til activision gitt ut skytespill som både er morsomme, og spillbare på pc.

Var det virkelig folk som gikk å ventet på 1943?

Testet du demoen ? Syns den var awesome jeg. Wake Island men du kunne fly langt oppi skyene og skikkelig tropisk vann i fin grafikk og herlig fysikk. Jeg digget demoen ihvertfall og gledet meg stort.

Så ble pc utgaven utsatt men EA sa at PC brukerne trengte ikke å frykte, de ville gjør pc-utgaven verdt ventetiden ................ ja jøss ! 2 år og så ingenting

Var det virkelig folk som gikk å ventet på 1943?

Var mange lettlurte veteraner, som savnet BF1942, som kjøpte selve spillet og løgnene til Dice i 2009 ja.

Akkurat som det var folk som ventet på CSS før det kom.

I know you might feel disappointed about the PC release being in September rather than June, but you should be very happy to know this is to give us the proper development time to create a proper PC version of Battlefield 1943 and not a console port. To the contrary of some less informed fans out there this is in no means an intentional ploy to punish our PC fans. And is in fact quite the opposite, we want to make the best damn PC version we can for our PC fans!

....we feel once you play the first Frostbite PC game ever from DICE you'll see why we put this extra time and care in on the development making all right again in the universe. I hope this helps clear things up better and answers your concern(s).

Gordon Van Dyke

Battlefield 1943

Jeg kjøpte det til xbox, synes det var dritdårlig og tenkte aldri på det igjen.

Edit: Skjønner ikke css-sammenligningen din.

Jepp, kan godt hende BF3 blir bra. Vi får håpe at de tar seg den tiden de ikke hadde før lanseringen av Beta Company 2 og at nettkoden er bedre i FB 2.0

Inn med teskje:

BF1942: orginalen

BF1943: ny med oppdatert grafikk/fysikk

CS: orginalen

CSS: ny med oppdatert grafikk/fysikk

Så, du har bf1942, også er det noen i ea som sier de skal lage en remake av det. Folk gleder seg. Blir gitt ut til konsoll, er helt rævva. Folk gleder seg fortsatt??

Så har du HL1, og en mod. Modden heter counter strike. HL2 skal komme, source-motor, css i pakken med hl2, flottings. Detta blir gøy. HL2 kommer, knallspill, css? også knall.

Jeg skjønner fortsatt ikke sammenligningen din.

Vet noen når betaen kommer ut?? Håper EA og Dice holder det de lovet når jeg bestilte Medal of Søppel, nemlig å få tilgang til betaen av BF3!!

Hvis spillet kommer med 3 maps og masse DLC 2 timer etter release så klikker jeg. Skjønner at de skal ha penger men HATER når det kommer maps og våpen rett etter lansering!!! :)

Håper de får mekka det slik at det blir lettere å ta cheatere.

Jepp, synes dette er lite prioritert nå, og det ødelegger så veldig mye for alle andre.

Bare i går når jeg var på "fairplay" i ca 1 timestid var det to som ble kicka pga aimbot, tror cheating er mer utbredt enn vi ønsker å tro..

Cheat er som en kunstig e-penisforlenger, og det er meget flaut å bli avslørt;)

Når var sist Dice viste oss PC gameplay fra noe annet enn de såkalte gratisspillene sine?

Dice har ingen ting med BF:P4F og BF:H å gjøre. Det er EA Easy som ligger bak utviklingen av de to. Tror BF3 kommer til å bli et knall spill.

Håper de får mekka det slik at det blir lettere å ta cheatere.

Blir sikkert mange av de i bf3 å desverre,jævla apene lager sikkert noe som ikke er lett å oppdage,cheatere må vi sikkert leve med.sett det har vært mange som har blitt tatt noe som er bra,alldrig skjønnt hva som er gøy med juks,jævla aper .) Tror nye BF3 blir bra jeg,liker bad company godt,hadde ikke gamet siden folk spillte Americas Army å prøvde Bad company å klikket igjen heheh..

Jihad er det gammle pfsi Jihad?? fra americas army :)

Edited by Liern

Jeg vil ha BF2 følelsen tilbake.. Ja det var noen bugs og det var noen tips&triks, men sjarmen det spillet hadde har jeg ikke sett i et spill siden. Håper den kommer tilbake med BF3. *Ber til høyere makter*

Mao du vil ha tilbake sjarmen med dolphin diving, bunnyjumping og skademodell fra Planet Teletubbinus ? :)

Gi meg et ordentlig krigsspill der kuler faktisk gjør skade ! I BF2 kunne jeg dure en .50 kaliber kule rett i ryggen på en fyr og resultatet ? Han snudde seg, rakk finger til meg, løp 500m opp bakken hvor jeg lå og knivet meg. Good times !

Mao du vil ha tilbake sjarmen med dolphin diving, bunnyjumping og skademodell fra Planet Teletubbinus ? :)

Gi meg et ordentlig krigsspill der kuler faktisk gjør skade ! I BF2 kunne jeg dure en .50 kaliber kule rett i ryggen på en fyr og resultatet ? Han snudde seg, rakk finger til meg, løp 500m opp bakken hvor jeg lå og knivet meg. Good times !

Slutt å whine, slutt å sug og treff folka litt mer. Tror ikke du skal forvente HYPERREALISME av et spill gutten min.

Som sagt, det fantes bugs.. Men for meg er Bf2 det beste spillet jeg noen gang har satt inn i maskinen min! Jeg blir litt små forelsket og små yr når jeg hører meny musikken!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...