Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Battlefield 3 Teaser

Recommended Posts

hvis jeg kan fly en sukhoi innover newyork-kysten så er mye gjort gitt :)

Bare man kan ramme den inn i en skyskraper så :happy:

hvis jeg kan fly en sukhoi innover newyork-kysten så er mye gjort gitt :)

Bare man kan ramme den inn i en skyskraper så :happy:

*stygge slemme vitser om 11. september* :happy:

:) tanks, fly, heli, inf! Er det noe som mangler??? Håper for guds skyld at dette blir et bra spill OG at det er til PC om ikke eksklusivt! Få opp gamerene på pc!

Vurderte faktisk å droppe å kjøpe meg ny pc til høsten, jeg kan si en ting.

Jeg har nå offisielt ombestemt meg!!

Whine & Cheese? Vi kan sutre så mye vi vil om konsollport og onde EA, men når høsten kommer så sitter vi der med snoppen i neven og gleder oss til BF3 (som vi selvsagt har forhåndsbestilt) slippes og vi kan begynne å spille det!

Whine & Cheese? Vi kan sutre så mye vi vil om konsollport og onde EA, men når høsten kommer så sitter vi der med snoppen i neven og gleder oss til BF3 (som vi selvsagt har forhåndsbestilt) slippes og vi kan begynne å spille det!

Kun fordi at det ikke er noe annet å spille. Frostbite-motoren er ikke lagd for fly (alt for små brett) og samtidig er spillet portet rett over fra konsoll slik at joystick blir et helvette. Populært blir det nok uansett.

Jeg håper i stede på at RO2 blir et spillbart spill (ser veldig lovende ut ihvertfall) som det eneste spillet som er utviklet kun for PC. Spillet har ihvertfall en skikkelig nettkode og mus/tastatur fungerer slik det skal. :)

Hvordan vet du at frostbite ikke er laget for å kunne fly?

Hvordan vet du hvor store maps frostbite kan takle?

Det er ikke snakk om frostbite 1.5 lenger (som for alt vi vet kan ha vært en test for FB på PC), men Frostbite 2.

Og som DICE allerede har sagt, skal de lage en build av frostbite for hver plattform. DVS at forstbite for PC vil bli optimalisert for PC, ikke for PS3 eller X-Box.

Om dette er sant eller ikke får vi vente med å se, men det er for tidlig å si noe ennå.

BC2 er imo ikke så dårlig som folk skal ha det til. Det ER ikke en etterfølger til BF2, så man kan ikke forvente at det skal være store maps, fly og hele pakken.

Bad Company er en "avstikker" fra Battlefield serien, som er mer fokusert på infanteri enn tidligere bf-spill.

Selv tror jeg BF3 kommer til å bli konge iallefall.

Gleder meg som bare det, men er smertelig klar over den sannsynlige realiteten som slår meg midt i trynet når jeg tester det...

Det er ikke snakk om frostbite 1.5 lenger (som for alt vi vet kan ha vært en test for FB på PC), men Frostbite 2.

Og som DICE allerede har sagt, skal de lage en build av frostbite for hver plattform. DVS at forstbite for PC vil bli optimalisert for PC, ikke for PS3 eller X-Box.

Om dette er sant eller ikke får vi vente med å se, men det er for tidlig å si noe ennå.

BC2 er imo ikke så dårlig som folk skal ha det til. Det ER ikke en etterfølger til BF2, så man kan ikke forvente at det skal være store maps, fly og hele pakken.

Bad Company er en "avstikker" fra Battlefield serien, som er mer fokusert på infanteri enn tidligere bf-spill.

EA elsker sånne som deg.

EA elsker sånne som deg.

Jaha. Hva har jeg sagt som jeg ikke burde si?

Edited by KapteinJoachim

ingen ting, du er offer for trolling, Troll liker å le og peke nese uten å vise til dokumentasjon eller argumentere.

Man putter ikke inn et sukhoi hvis man ikke kan lage store nok maps til å fly det. Bc2 er et flott spill, og jeg tror bf3 vil bli bedre :)

:)

Kom så, skal du få litt kos gode gamle member nr 28. Det KAN hende vi endelig får noe bra her. Du må jo være enig i at bc2 er et godt sidestep i forhold til alt mulig piss som har kommet i tiden etter bf2. Personlig så virker det som om de i allefall har tatt til seg bittelitt av kritikken.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...