Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
MentalM

"Vi er undervurdert som lag, men ikke si det til noen."

Recommended Posts

aaaax.png

Det er endelig klart for playoff i Hellfragger-ligaen, anarchy er et av lagene som har kvalifisert seg. Jeg har satt meg ned med gjengen for å få et lite innblikk i forventningene deres, samt en liten feedback på ligaen generelt.

Les mer!

Likte twisten din med å kjøre et litt annerledes intervju!

the shizzledrizzle”(Reporter vet virkelig ikke hva dette betyr, men tror det er positivt) - hahhahh

panza er heller ikke oldschoolers lol

Haha ikke skjønner jeg hvordan noen fra laget mitt fikk fram panza som oldschoolers haha

Men noen klarer det umulige ! :)

Nice intervju:) Haia på anarchy, men tippa dropouts blir 2strong. Flott gjeng, sjølv om NAO har eigne meininga om alt! GL!

Haha true story!

Nå skal ikkje eg ødelgge alt, men dropouts har nemlig tenkt til å sette meg som caller også skal vi vise public sidene våras på playoffs... trur ikkje det går an å antistratte... ???akta [email protected] på playoffs. gl gl!

Flott intervju! :)

"Eiika: Ønsker playoff lagene lykke til i cupen! Blir nok en moro helg. Så vil gi en en stor hilsen til Caliente mah loverman og en liten hilsen til Neovo fordi er alt for kos! Takk til alle som har trua, selvom det sikkert er få! ggwp."

hihi, de store gutta husker meg :happy:

Kjempekoselig intervju!

Eneste jeg stussa på var om (?)-ene som dukka opp innimellom var for funsies eller om det var spørsmål om skriveleif, ved sistnevnte burde de kanskje vært fjernet og researchet.

Hkn hadde forøvrig de beste siste ordene! :)

Hahah, nei meglern er nok ikke skrivefeil. Var mer et ekstra spørsmål som kom i mitt rare hodet, ettersom noen av punktene var jo relative forhold til hva de selv ønsket :)

Good read, tror og håper Anarchy vil utmerke seg på playoffs. Utrolig flinke spillere som kan nå langt om de fortsetter å spille sammen.

Ellers må jeg takke for gode ord om inactive, vi har ikke imponert stort i ligaen, men når vi får muligheten til å være med på en så bra liga så ser vi heller ikke vitsen i å droppe ut fordi vi taper. :)

Nå har det seg slik at flere av spillerne i inactive har startet å spille WoW igjen, laget splittes altså nå, noe som har vært klart en lengre periode.

Edited by 2Face

Kjipern 2Face, dere har vært flinke i årets liga og det er synd at erfaringen dere nå har fått som lag går i dass fordi dere splittes :S

Good read, tror og håper Anarchy vil utmerke seg på playoffs. Utrolig flinke spillere som kan nå langt om de fortsetter å spille sammen.

Ellers må jeg takke for gode ord om inactive, vi har ikke imponert stort i ligaen, men når vi får muligheten til å være med på en så bra liga så ser vi heller ikke vitsen i å droppe ut fordi vi taper. :)

Nå har det seg slik at flere av spillerne i inactive har startet å spille WoW igjen, laget splittes altså nå, noe som har vært klart en lengre periode.

Synd å høre, med den innsatsen dere har lagt ned, og hvor dedikert dere har vært, bør det ikke være vanskelig å finne nytt lag for dem av dere som vil satse videre !

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...