Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
K3rmIT

VoksenLAN 11

Recommended Posts

hvor bra må kantina/kjøkkenet være? Hvis det er et must da?

Det bør være så bra at vi klarer å servere fabelaktig mat som alltid! ;o)

manjana stiller eventuelle krav her...

Hvis dere ikke da bare skal kjøre catering eksternt? Så kan vi få fragget Manjana litt og...

Jeg satte VEEEEEEELDIG stor pris på den fantastiske matserveringen til Manjana på VLAN 10, la det være sagt først som sist.

MEN; om det er slik at krav til kjøkkenfasiliteter setter store begrensninger på utvalget av mulige lokaler,

kan jeg være enig i at catering muligens er veien å gå.

Vi serverte catering-mat til crewet på Hellfragger LAN i Trondheim, og kvaliteten var jevnt over helt fin den.

Er kanskje noe man må vurdere, om det er veldig vanskelig å finne noe som oppfyller alle kravene?

Jeg satte VEEEEEEELDIG stor pris på den fantastiske matserveringen til Manjana på VLAN 10, la det være sagt først som sist.

MEN; om det er slik at krav til kjøkkenfasiliteter setter store begrensninger på utvalget av mulige lokaler,

Vi serverte catering-mat til crewet på Hellfragger LAN i Trondheim, og kvaliteten var jevnt over helt fin den.

Er kanskje noe man må vurdere, om det er veldig vanskelig å finne noe som oppfyller alle kravene?

Tacokjøttdeigen kan vel diskuteres.

Vi kan ta en diskusjon på det så ser vi

Etter å ha hengt på dette forumet siden oppstarten er det over middels fristene å stille på mitt første voksenlan denne gangen, men vi får nå se :)

Med tanke på at det var den artigste helgen jeg hadde i 2010 (og jeg har faktisk hatt en god del artige helger skal jeg si deg!), er det bare å hive seg rundt. Steike gøy!

Har dere noen sponsorer ved lån av nettverksutstyr?

Jeg og 3 til hadde tenkt å bli med på neste voksenlan.

Edited by Monkeyman

tror vel hardware.no og multigamer hjelper til litt på den biten, men tror også voksenlan har kjøpt inn litt utstyr selv opp gjennom..

voksenlan er noe av det morsommere jeg har vært med på faktisk, var en fantastisk måte å miste lanjomfruhinnen for oss som frykter kidz med høytallere og adhd. Også så utrolig kos å møte masse mennesker man jobber og spiller med så ofte :)

Håper dere klarer å få til Voksenlan igjen!:)

Jeg vil sitte ved siden av QED igjen. Trenger noen som kan lære meg og drikke the real shit og ikke det skvite jeg heller i meg :happy:

Kan jo prøve og høre med Tanum Skole eller Jong skole.

Problemet er jo skole --> alkohol

Håper dato og sted kommer på plass. Har dritlyst å oppleve dette igjen :duske:

Vi kommer garantert på neste Voksenlan. Det var utrolig hyggelig sist. Er litt usikker på hvor man kan leie lokaler. Håper det ordner seg

Håper dere klarer å få til Voksenlan igjen!:|

Jeg vil sitte ved siden av QED igjen. Trenger noen som kan lære meg og drikke the real shit og ikke det skvite jeg heller i meg ' />

Skal du lære å drikke "The Real Shit" må du sitte i nedslagsfeltet til Sadolf. p

Der skal ihvertfall jeg være.

Håper det ordner seg med tid/sted. Siden jeg bor på Vestlandet er jeg diskvalifisert til å lete etter sted...

MVH

Torstein

Skal du lære å drikke "The Real Shit" må du sitte i nedslagsfeltet til Sadolf. :duske:

Ja. Satser på at jeg skal ha egen VIP-rad i år med utvalgte svirebrødre. :|

Med tanke på at jeg stiller med Aeropress, kaffekvern og arsenal av nybrente kaffebønner, mens Ravn tar med en batch av øl fra eget bryggeri, vil jeg tro at vi er selvskrevne gjester? :duske:

Med tanke på at jeg stiller med Aeropress, kaffekvern og arsenal av nybrente kaffebønner, mens Ravn tar med en batch av øl fra eget bryggeri, vil jeg tro at vi er selvskrevne gjester? :duske:

Hvor skulle dere sitte sa dere? :|

Skal du lære å drikke "The Real Shit" må du sitte i nedslagsfeltet til Sadolf. :|

Ja. Satser på at jeg skal ha egen VIP-rad i år med utvalgte svirebrødre. :duske:

Jepp... og dessuten... I år satser vi beinhardt på HMS-tiltak. Dekker til gulvet rundt oss med falldempende madrasser. :|

Håper dere klarer å få til Voksenlan igjen!' />

Jeg vil sitte ved siden av QED igjen. Trenger noen som kan lære meg og drikke the real shit og ikke det skvite jeg heller i meg div

Skal du lære å drikke "The Real Shit" må du sitte i nedslagsfeltet til Sadolf. :|

Håper det ordner seg med tid/sted. Siden jeg bor på Vestlandet er jeg diskvalifisert til å lete etter sted...

MVH

Torstein

Er det ikke plass på jobben din da?? :duske:

Med tanke på at jeg stiller med Aeropress, kaffekvern og arsenal av nybrente kaffebønner, mens Ravn tar med en batch av øl fra eget bryggeri, vil jeg tro at vi er selvskrevne gjester? :|

Aeropress - 2010s' mest oppskrytte produkt. Prøv å lag en kopp kaffe med den med vanlig filterkaffe - og du vil få en sykdomsopplevelse av de sjeldne på bitterstoffer! Den fungerer delvis med espressomalt. Men Tim Judas Iskariot Wendelaboned har fått mye penger for å skryte av den anuspumpen der!!

Er det ikke plass på jobben din da?? :|

Det er jo jævlig god plass nede på APLs lokaler i Arendal der Frøsk3n jobber :duske: Kanskje vi skulle live opp gamle Imp-666 tradisjoner med Copy Party i Arendal?

Hvor skulle dere sitte sa dere? biggrin.png

På fanget mitt, eller eventuelt på buttpluggen til Sadolf.

Med tanke på at jeg stiller med Aeropress, kaffekvern og arsenal av nybrente kaffebønner, mens Ravn tar med en batch av øl fra eget bryggeri, vil jeg tro at vi er selvskrevne gjester? :|

Hvor skulle dere sitte sa dere? ' />

På fanget mitt, eller eventuelt på buttpluggen til Sadolf.

Så stor buttplugg finnes ikke... men om noen skulle ha en slik ting så måtte det være sadolf p