Sign in to follow this  
Hauger

MineCraft

Recommended Posts

Holder på å bygge et "sandslott".

Har hittil plassert ca 15,000 sandblokker, og 2500 sandstein(er kun 10% ferdig).

Holder på nå å fylle et lite vann med sand, sånn at det blir flatt.

Deprimerende, kjedelig og ikke minst tidkrevende :tafse:

Mitt siste prosjekt jeg har holdt på med en stund nå.

Er fortsatt mye som gjenstår da.

Har ikke brukt mods (annet enn texture pack) og alle ressurser er samlet inn selv.

Spoiler
nr1nd.jpg

nr2.jpg

nr3w.jpg

nr4kd.jpg

nr5d.jpg

nr6pl.jpg

nr8q.jpg

nr9q.jpg

I svarte helvete! Hahah.

Ser ut som om world-fila til serveren får er korrupt. Er det noen som vet om noe verktøy/triks som kan fungere for å få det til å funke igjen? Tror det var de siste patchene som fucket det opp.

Får jeg være med og leke på BsE-server? :blink:

Nick er "bjelle" i Minecraft... har spilt litt/en del single player men har lyst til å teste multiplayer.

-Kjetil

Tror ikke det bør være noe stort problem det. Ta en titt på forumet vårt og skriv en liten notis på minecraftforumet vårt (http://clanbse.org/forum/index.php?/forum/24-minecraft/)

Det har blitt en god del nye store prosjekter siden sist jeg var her å postet noen bilder. Vi har byttet kart, så alle de gamle prosjektene er lagt på is, men nye har kommet. Gjennom sommeren har jagdtiger (i wot) og prøvd meg på disney-slottet i minecraft. Resultatet ser dere under, men er laaangt fra ferdig.

2011-07-31_22.17.58.png

2011-07-31_22.19.17.png

Evig deilig med egen server. Mye morsommere å spille med venner, ennå å spille med randoms (eller enda værre, alene). Er skremmende hvor fort tiden går når man spille MC. Så lang har jeg brukt evigheter av timer på en floating island, mob spawner, div. andre farms og en jævla gigantisk hule. Og jeg har egentlig ikke gått lei i det heletatt.

Ser for meg at MC blir et spill å kose seg med når vi vinteren setter inn

Anbefaler alle til å ta seg en tur inn om Hardwork serveren (ref. minecraft.no). Norges største minecraft server.

Dette er en build server og her kan man skaffe ting selv eller kjøpe / trade ved hjelp av gull: Gull er da pengevalutaen på serveren.

mc.hardwork.no

Her er mine prosjekt på den serveren:

Transformers Pixelart:

953787.jpeg

G-Man Pixelart:

953788.jpeg

Stabburet:

953789.jpeg

Minastirith (Laget av Ojen og tjnome):

953790.jpeg

Kom på Hardwork! :blink:

Har vært på reis, men fikk ny inspirasjon mens jeg kjeda meg på jobb.

Tenkte neste prosjektet skal bli en stor glassdome ute på dypt vann, med tilhørende glasstunneler o.l. under vann :blink:

Blir ett spennende prosjekt :blink: Gjerne jernbaneline fra land og ut på havbunnen i egen glass tunnel biggrin.png

Nirex: spawner dem ting på serveren eller samles alt ? var brukt litt ull på den siste der :S

Begynte å spille igår. Satt fra kl 14 på dagen til rundt 0300. Konstant. Herregud så hekta man blir, men faen så fett :)

er'e no mulighet til å være med å teste på en server?

Jeb_ :The new "good guess" for a Beta 1.8 release date is 12th of September (this monday) =( *takes cover* #bodyguardwanted

Spilt en del pre-release 1 og 2. Bug up the ass. Håper de har fikset mye i den siste versjonen nå. Enderman fikk meg til å gå med 400% ram på en servern.

|EDIT| Enderman er drittekle. My worst nemesis for sure