Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
kj0rum

Blir disconnect-et midt i game hele tiden?

Recommended Posts

Heihei.

Topicen sier vell det meste ;p Får hele tiden varsel om at jeg har svak internett forbindelse sånn at jeg ikke kan fortsette i spillet ;s

Noen som kan hjelpe?

Mvh Erlend

Du kan jo legge ved et resultat fra www.speedtest.net og www.pingtest.net. Vi vet jo ikke om du sitter på ISDN eller mobilt bredbånd i indre nordsverige.

Ikke bruk trådløst nettverk, og om du gjør det allikevel, sørg for at routeren er nærmest mulig PCen din.

samme her. blir disconnecta hele tia og altid høg ping? :) ifølge server brovseren viser den ping på rundt 20-50. men når jeg spiller viser den 200-400. :happy:

har ikke noe nedlastinger på. har også prøvt å skru av brannmuren. men hjelper ikke mye.

http://www.speedtest.net/result/1159691433.png

meget rart. viser ping på 26ms. men inne på spillet lagger jeg som ei gammel utpult hore på crack :happy:

Bump.

Nettopp skaffet meg BC2, faller ut av server etter noen minutters spill, 5 max. Faller først ut i hovedmenyen uten noen feilmelding. Om jeg prøver å få frem serverliste, stats eller noe annet kommer først feilmelding:

"Failed to connect to EA online. Please try again."

Kort etterfulgt av:

"The connection with EA Online was lost."

Har googlet masse på det og testet en haug med løsninger. Prøvd dette så langt:

* Koble PC rett i modem.

* Åpne en drøss med forskjellige porter.

* Skru av UPNP.

* Skru på QoS.

* Sette DMZ på min IP.

* Oppdatere PB (spillet er seff up to date).

Har NGT som ISP og en D-Link DIR655 router.

Ingenting galt med nettet, naturligvis. Testet TV2 serverne og no finske greier, akkurat samme problem.

er nok problem hos EA sin plasma server.

da mister du forbindelsen med serverne du er på, er bare å logge seg på igjen.

er nok problem hos EA sin plasma server.

da mister du forbindelsen med serverne du er på, er bare å logge seg på igjen.

Kan jeg regne med at problemet løser seg selv? Det har skjedd sånn 20 ganger på rad, har ikke fått spilt en eneste gang over 5 min. Det virker ikke som andre har samme problemet, når jeg nevnte det in-game skjønte folk ingenting.

EDIT: Har tatt tiden, blir frakoblet nesten akkurat på 3 minutter hver eneste gang.

Installerte og testet spillet i et par minutter for ca. et døgn siden, ble disconnected da også. Også har det skjedd i hele kveld.

Pingen på serverlista er veldig bra (10-15 på norske servere). Inne i spillet er det verre, 90-150, men så godt som alle andre spillere har det også. De få minuttene jeg får spilt merker jeg ingen lagg.

Mener en kompis sleit med det samme. Kommer bare ikke akkurat nå på om han fikk fikset det..

Har du prøvd på annen OS-installasjon..? (Annen pc.. reinstall av windows..?)

Kjører du spillet som admin? Om ikke prøv å starte opp som admin, høyreklikk på snarveien å velg "kjør som administrator".

Har nå forsøkt å kjøre spillet som admin og installere spillet på en annen PC i huset. Akkurat samme problemet (begge kjører Win7 64-bit).

Om jeg bare logger inn og forblir i menyen, men ikke joiner et game, blir jeg også disconnected fra EA Online. I det tilfellet får jeg kun beskjeden ""The connection with EA Online was lost".

Fikk endelig løst problemet. Måtte gjøre følgende:

* Tildele fast IP til PC'en fra routeren.

* Tildele fast IP til routeren fra modemet.

* Sette routerens IP som DMZ i modemet.

* Sette PC'en sin IP som DMZ i routeren.

Egentlig litt shady å ha det sånn, men eneste måten jeg unngår å bli frakoblet hvert 3. minutt.