Blindfolded 0 Report post Posted June 6, 2011 MÅ HA ET SKUDD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted June 6, 2011 Ouch, ikke veldig bra for sikkerheten på nettverket ditt det der. Ville forsøkt å lete frem en annen løsning. Med tanke på at det funker når du setter PCen som DMZ, kan det høres ut som det er en brannmur i modem og/eller ruter som blokker viktige porter. Jeg ville heller forsøkt å åpne de spesifikke BC2portene for PCen. Dvs du kan la PCen ha en statisk intern nettverks-IP, for så å åpne portene som trengs gjennom modem og ruter, fremfor å åpne alt med en DMZ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Champ78 0 Report post Posted June 9, 2011 Jeg her nogen lunde samme problem som over her; Jeg starter spillet, og er inne i alt fra 10 sek til noen minutter, før gamet enten fryser (often med hakkende lyd), eller bare kræsjer rett til desktop. Jeg har gjort en hel masse ting for å få bukt med dette. Hele greia startet da jeg installert MW2 for å spille special ops med en kompis. Kan det komme av Steam ? Har også lasted in Norton 360 nylig. kan det att jeg har cdn stående i ha noe å si ? Har også samme problemet i MW2 (selvom dette kanskje ikke er rette sted å spørre ?), Kan noe av dette løses på en enkel måte ? takker for alle hjelpsome innspill Quote Share this post Link to post Share on other sites
Megalodon 0 Report post Posted June 9, 2011 Jeg her nogen lunde samme problem som over her;Jeg starter spillet, og er inne i alt fra 10 sek til noen minutter, før gamet enten fryser (often med hakkende lyd), eller bare kræsjer rett til desktop. Jeg har gjort en hel masse ting for å få bukt med dette. Hele greia startet da jeg installert MW2 for å spille special ops med en kompis. Kan det komme av Steam ? Har også lasted in Norton 360 nylig. kan det att jeg har cdn stående i ha noe å si ? Har også samme problemet i MW2 (selvom dette kanskje ikke er rette sted å spørre ?), Kan noe av dette løses på en enkel måte ? takker for alle hjelpsome innspill Det problemet hørtes litt annerledes ut. Hadde anbefalt en ominstallering av Bad Company 2 for å se om det fungerer. Husk å oppdatere skjermkortdrivere også. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Champ78 0 Report post Posted June 9, 2011 Jeg reinstallerte spillet i går og oppdatert skjermkort drivere også eneste jeg sliter med er lydkort driverne. Har det noe å si om jeg har cdn i selv om jeg ikke trenger ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted June 9, 2011 Champ, for å svare på spørsmålet ditt; nei det skal ikke ha noe å si. Skriv hardware specs evt. lag egen tråd ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Champ78 0 Report post Posted June 10, 2011 Hardware specs ? hva mener du ? Quote Share this post Link to post Share on other sites