Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
shallowpriest

skills ???

Recommended Posts

Skill level har vært uforandra så og si siden release... For oppdatert skill level, eller noe som ligner, gå til bfbcs.com.

Om det er du som spiller med FUBAR som klantag, så er vel dette deg, og din skill level er 236 :)

Tja, det var vel ikke akkurat noe godt svar ' />

Søkte litt nå faktisk fordi jeg var usikker på hvordan det regnes ut, og det virker ikke som det er så mange som vet. De fleste er enige om at det har noe å gjøre med "kvaliteten" på motstanderene du dreper. Enten at de har høy rank eller høy skill level. Dvs du får mer poeng ved å drepe en med høy rank enn en med lav rank.

Hvis noen vet noe mer om det så vær så snill og opplys oss p

edit:

Noen sier det er basert på ELO ranking som brukes i sjakk og at det var det samme som ble brukt i bf:heroes

Edited by DosMetros

Skill level har vært uforandra så og si siden release... For oppdatert skill level, eller noe som ligner, gå til bfbcs.com.

Om det er du som spiller med FUBAR som klantag, så er vel dette deg, og din skill level er 236 :)

Ja stemmer at det er meg, gikk inn på linken din og der var pluteslig min skill level 404 !???! skal se om jeg får oppdatert den nå, takk for opplysningen smile.png

Tja, det var vel ikke akkurat noe godt svar ' />

Søkte litt nå faktisk fordi jeg var usikker på hvordan det regnes ut, og det virker ikke som det er så mange som vet. De fleste er enige om at det har noe å gjøre med "kvaliteten" på motstanderene du dreper. Enten at de har høy rank eller høy skill level. Dvs du får mer poeng ved å drepe en med høy rank enn en med lav rank.

Hvis noen vet noe mer om det så vær så snill og opplys oss p

edit:

Noen sier det er basert på ELO ranking som brukes i sjakk og at det var det samme som ble brukt i bf:heroes

Lurer på en ting, når man dreper en så får man minimum 50 poeng, men man får jo mer poeng dersom man får tatt en såkalt avenger kill, eller om man tar en på lang avstand som sniper ?? har ikke lagt merke til det du sier med høyere rang høyere poeng, er dette noe som ikke vises i når man er inne å spiller ?

skill level har vel mer å si når du klikker på "play now" slik at du ikke havner ilag med folk som sykt bedre eller sykt dårligere osv :)

men skill level er vel en kalkulering av diverse faktorer.. score/kills/deaths per minute. kill/death ratio. runder vunnet osv..

egentlig så er det ingenting å bry seg om.. den er bare der

skill level har vel mer å si når du klikker på "play now" slik at du ikke havner ilag med folk som sykt bedre eller sykt dårligere osv ' />

men skill level er vel en kalkulering av diverse faktorer.. score/kills/deaths per minute. kill/death ratio. runder vunnet osv..

Det var vel i grunnen et godt svar p

skill level har vel mer å si når du klikker på "play now" slik at du ikke havner ilag med folk som sykt bedre eller sykt dårligere osv :happy:

Det var vel i grunnen et godt svar :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system

Tja, det var vel ikke akkurat noe godt svar :)

Hvis noen vet noe mer om det så vær så snill og opplys oss smile.png

edit:

Lurer på en ting, når man dreper en så får man minimum 50 poeng, men man får jo mer poeng dersom man får tatt en såkalt avenger kill, eller om man tar en på lang avstand som sniper ?? har ikke lagt merke til det du sier med høyere rang høyere poeng, er dette noe som ikke vises i når man er inne å spiller ?

Ja det er noe som ikke vises, og har ikke sammenheng med poengene du får in-game. Som sagt, jeg er ikke sikker på det, men siden de brukte ELO-rating if bf:heroes så er det rimelig å tro at de bruker det samme i BC2.

http://www.bfhguides.com/forums/viewtopic.php?t=178

Hei. Jeg er ganske ny i BC2 (fikk spillet i går) og jeg har sett noen som bruker thompson på multiplayer, og jeg lurer på hvordan man får den og hvordan class den er til. er det bare assult eller andre også?

thompsen får du når du går over lvl 10 uavhengig av klasse. Er ikke et veldig bra våpen, men du lærer fort hva du liker mer eller mindre.

Noen gode våpen som du vil få etterhvert er som engie 9A-91 (den trenger du magnumkuler til), som medic mg36 (treffer sykt bra på semi-langt hold hvis du burster) og som assault AN-94 på langt hold og M416 på nært hold. Hvis du vil leke litt tar du saiga-haglen med magnum-kuler, det er et helvete å møte på nært hold.

Sees på bf sine servere?

Å springe rundt med VSS + C4 som recon har også blitt en favoritt fra min side, men da må du velge ekstra ammo siden den gunneren bruker tidvis mange kuler på å ta ut fiender om du ikke setter HS :)

På haglene foretrekker jeg faktisk standard 870'en med magnumammo - one shot, one kill is the way to go!

Å springe rundt med VSS + C4 som recon har også blitt en favoritt fra min side, men da må du velge ekstra ammo siden den gunneren bruker tidvis mange kuler på å ta ut fiender om du ikke setter HS :)

På haglene foretrekker jeg faktisk standard 870'en med magnumammo - one shot, one kill is the way to go!

Som du sier, så må man ikke sløse med ammo. Ergo kan ikke jeg spille med VSS i alle fall :happy:

Assault har jo "motion mines" de også da, derfor jeg spiller den klassen mest.

Hiv granat, og så hører du om det er folk der ("Get down, get down, GRENADE!").

hvordan får du sånn signatur banner med bf stats i??

Trykk på brukernavnet ditt (gå til din egen profil), så trykker du på "Edit your signature".

Så går du til feks bfbcs.com (som ble foreslått oppi her), skriver inn nicket ditt og trykker enter lixm...

Så går du på Stats Graphic øverst sånn ca, finner en graphic som er kul, trykker på "Get graphic",

kopierer BBCode inn i "Edit your signature" og trykker på "Update my signature"...

Thats about it vel.

Edited by MW2 FTW