Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
JELIASSEN

På utkikk etter fast lagoppstilling

Recommended Posts

Hei, som tittel og tittelbeskrivelse sier er jeg nyskjerrig og mye mulig på utkikk etter en fast lagoppstilling å slå følge med fremover. Jeg har ikke spilt for noen lag i BF2 enda, men har i motsetning spilt kompetitivt innen andre FPS-spill i lengre tider, i profesjonelle organisasjoner og lag. Jeg er 25 år, bor i midt-norge og er nå nyskjerrig på hva som er tilgjengelig av lag og mulighetene for å finne en fast gjeng å forholde seg til som er litt mer seriøst enn public.

Jeg har spilt mye på TV2 sine servere parallelt med BF.no sine, og kommer til å holde meg på disse frem til jeg eventuelt finner noen å spille sammen med (= Jeg er å se under nickene CLWFNGR eller alternativt SK.ClawfingeR til tider. Ser frem til at noen tar kontakt, dersom det skulle være interessant å spille med meg. Som du kan se på fotografiet nedenfor har jeg kanskje ikke fulgt boka når jeg har spilt solo :) Jeg er primært en assult-spiller som kan spille både aggressivt og defensivt. Alternativt kan jeg også ta kontroll taktisk og spiller noe som recon også for å få variasjon.

MSN: [email protected]

pc_CLWFNGR.png