Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
keh

Night Hawkes søker spillere

Recommended Posts

Lei av PC-versjonene av de nyeste konsollskytespillene? Savner du nerven og samspillet i battlefield 1942? Er du hypp på klanspilling mens du venter på Battlefield 3? En kanskje helt siste mulighet til å få noen klankamper i bf42? Hvis svaret er ja på minst ett av spørsmålene er det bare å lese videre :)

Den europeiske klanen Night Hawkes ser etter et par nye spillere i forkant av ny sesong i BF42-League. NH skal spille i første divisjon, så det blir garantert hektisk, men hvor det gode humøret likevel er på plass i hver kamp. Denne sesongen blir det syv ligakamper med en blanding av vanilla og håndplukkede custom-maps av spesielt god kvalitet.

Vi kommuniserer på engelsk og har egen game- og TS3-server. Vi spiller ca. en kamp (Liga eller trening) i uka. Alle spillerklasser er interessante for oss.

Interessert? Ikke vær beskjeden; svar på denne posten, send en PM eller ta kontakt på xfire (Bruker: kehfire).

Hei keh,

Jeg har tid å spille litt igjen, men min cd key fungerer ikke.

Jøss, respons :happy: Flott Ribben. Næmen, har du resirkulert bf42-manualene??? Vel, vi skal vel klare å finne en key til deg hvis du får innstallert spillet. Du er velkommen til å spille med oss. Tiny er også rimelig aktiv. Hvis du kan få registrert deg i dette forumet så får vi gitt deg tilgang til klansidene ganske snart: http://s15.zetaboards.com/NightHawkes/site/

Noen flere? Hva med dere bf42-x-piloter? Lei av å fly heli i bc2? Klar for noen reale dogfights? Azo? :)

:duske:

Betyr :| at du vil fly med oss eller at du melder deg til cheerleader-tjeneste Azo? :|

Vi trenger sårt en pilot. Vi har fire liga-kamper igjen, det blir fire søndager fra kl. 20.30 over april og mars. Med? Friste?

Nå har jeg omsider starta igjen og.. :duske:

Kakeninja! Du er hjertelig velkommen til å spille kamper + resten av liga'en hvis du vil ha mer moro enn public kan tilby.

Registrer på: http://s15.zetaboards.com/NightHawkes/index/

All info om kommende kamper, sign-ups og taktikk skjer på forumet.

Takk for mail, keh! :duske:

Fikk omsider spillet (cd-key'n) til å fungere igjen. Resirkulere BF42...?!?? Never!

Jeg er klar! (her skulle det vært en *duskedame*)

P.S har reggat Ribben på forumet.

Jeg liker å se det enda er liv :|

Det overrasker meg hver kveld hvor mange som fortsatt spiller gode gamle klassiske BF1942.

Aldri problem å finne flere servere fulle med noobs :duske: