Sign in to follow this  
Avean

DC Universe Online

Recommended Posts

dcuniverses11_aQ748658BEo.jpg

Spillet har lansering nå på Tirsdag for PC og Playstation 3, vet PS3 har hatt beta gående for PSN + medlemmer.

Noen testet det?

Virker veldig interessant. Det har fysikk og realtime angrep og forsvar.

Skip til ca 1minutt for combat

så kjedelig ut. Virka også som han som kommenterte gjorde det. Bra grafikk da. Hadde dog lagt det fra meg etter 5-10 min.

Nja han sa han kom til å kjøpe det og han likte ikke MMO overhodet tidligere, dette var første som fanget interessen.

Men er skeptisk til alle MMO jeg også, men realtime MMO er lovende. (Darkfall teller ikke)

syns det virket utrolig kjedelig. Men får vel en Avean update i løpet av kveldem/imorra

For tidlig å si noe enda men ble nå sittende til 1 inatt med spillet.

Starten virker veldig lovende. Det er voice acting på alle quests, om dette gjelder til end level aner jeg ikke.

Det er også minimalt med instanser, kun der du kjøper ting og selger ting.

Det er flere store åpne verdener som Metropolis, Gotham City og flere andre. Disse verdenene hver for seg er 2x større enn GTAIV sin verden.

Du starter med Travel Powers fra level 1 av, så ingen distanser er kjedelig å dra til! I tillegg kan travel powers oppgraderes til å faktisk gjøre combat.

For meg som har Flight kan jeg gjøre det supersonic og faktisk knocke folk rundt meg ved å fly fort. En power booster meg opp mot himmelen og så sender meg nedover for stor knockback effekt. Jævlig kult.

Slåssing er alt realtime, både angrep og forsvar. Du kan blokkere, gjøre komboer med musen. Litt god of war aktig. Du kan rulle og dodge unna angrep.

Så dette føltes ikke som et MMO. Grafikken er ikke kjempebra, den er helt OK!. Tegneserie opplegg. Metropolis er storslagent though!

Ellers var det PVP action allerede fra level 5 av ......... og det i åpne store byer. Folk samarbeidet og genialt chat og ingame voice.

For tidlig å rope GENIALT men fy faen jeg er optimistisk.

Må innrømme at spillet virker litt interessant. Ifølge det jeg hører så er det litt åpenhet i spillet? Og ikke et instanced og loading i hytt og pine?

Edit: Hvordan fungere spillet med mus og tastatur? Hører det fungere best med en håndkontroll, og det vet jeg ikke om jeg liker.

Det er helt åpent ja, det er instanser her og der når du gjør enkle quests. Men masse quests og oppdrag i selve verdenen også.

For å si det sånn jeg opplevde nok ganking igår haha.

Funker perfekt med tastatur og mus, det er bare at det funker også med gamepad pga slåssingen er nærmest hack and slash hvis du er melee karakter.

Allerede på level 0 så kan du fighte 5-6 fiender samtidig omtrent, det er veldig mye mer hektisk enn andre mmo.

Slåss mot en boss igår (Bane) og der var jeg ikke sterk nok til å ta han ut. Så jeg fant tønner med gass som jeg løftet opp og kastet mot han ' />

Så det er mye mer interaktivt enn hva jeg har spilt tidligere. Ble level 9 igår og da kunne jeg oppgradere flygingen min til å bryte lydmuren.

Trykker Num Lock så booster jeg fram i superspeed. Så jævlig awesome :)

Husk å skifte til EU servers når du starter launcheren.

Du har to servere å velge mellom, en PVE og en PVP.

Velger du PVP så møtes vi sikkert smile.png

Vært innom å tittet allerede, virker lovende så langt, dog ser at jeg ikke helt greier å bestemme meg for hva slags powers osv... jeg kunne tenkt meg å ha. Ingen som har peiling på om det er noe respec muligheter i spillet?

Og ja, blir PVP serveren i EU.

Joda er respec i Headquarters. Romskipet utenom jorden som du kan warpe til. Betaler 500$

Finner teleporter innpå politistasjonen i Gotham eller Metropolis i tredje etasje. Evt trykk M for MAP og Warp HQ

Okay, godt å høre, da kan jeg vel bare kjøre på og heller respecce om jeg skulle ha lyst til å teste noe annet, så slipper jeg å starte om igjen for hver gang jeg skulle ønske det.

Er du skurk eller helt forresten @Avean?

Da har endelig greid å bestemme meg for hva jeg skal spille som. Hero med mental og brawling, veldig lik Martian Manhunter, spiller på EU PvP serveren, kaller meg Neuroman.

Adda dere alle smile.png

Ser det er på tide med flere servere gitt. Lang kø for å logge inn nå .

Har starta en Leauge på pvp serveren bloodstorm. Som Villans.

Whisper Malkier eller Jaila hvis dere vil ha Invite til leaugen Monkey Crew.'

Nå i starten er målet å sammle så mange Norske som mulig.

så for vi se hva som skjer videre