Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Boller_brus

"After Ski" Tournament SC2

Recommended Posts

Det blir jævlig vansklig får meg å ta en kamp med en som er i London, har sagt fra om det også hvis du hadde giddi å lest gjennom alt, han har skrevet det selv.

vansklig får meg å ta en kamp med en som er i London

WO for deg da hvis det ikke blir kamp innen 15.00 i dag og du viser at du er tilgjengelig.

Jeg kan forresten ikke spille mellom 20.00 og 22.30 i dag. Er tilgjenglig for å spille helst like etter 15.00. Passer det for deg Zanato, gitt at det blir WO da?

MiraculiX og jeg får ikke spilt ikveld - han var pålogget og klar tidligere idag, men jeg hadde ikke tid før etter leggetid. Da var han på vei ut på byn.

Det er mest mitt ansvar at kampen ikke ble spilt, samtidig som jeg tror det er 99+% sjanse for at han vil vinne (plat vs. bronze, ~8 ganger fler kamper). Derfor vil jeg at han skal gå videre dersom vi ikke får spilt tidsnok.

Utrolig sportslig gjort av deg smile.png Men vi skal da spille?

Jeg sitter klar hele dagen, så håper vi kan få det til før 15.00?

Sånn det ligger an nå, vil;

MiraculiX

FlashHeart

gå videre på WO, mens

Anima - Thaddeus vil bli trukket.

' />

Zanato er gitt walkover da Woo er i london.

Det er for øyeblikket 2 timer igjen av fristen. p

Edited by Mopteh

vansklig får meg å ta en kamp med en som er i London

WO for deg da hvis det ikke blir kamp innen 15.00 i dag og du viser at du er tilgjengelig.

Jeg kan forresten ikke spille mellom 20.00 og 22.30 i dag. Er tilgjenglig for å spille helst like etter 15.00. Passer det for deg Zanato, gitt at det blir WO da?

Ja den er grei

Kan du si et tidspunkt for finalen ? For da kan vi sette opp streaming for den og annonsere finalen på Mandag ? Så folk kan følge med.

Kan du si et tidspunkt for finalen ? For da kan vi sette opp streaming for den og annonsere finalen på Mandag ? Så folk kan følge med.

vi har ikke helt bestemt oss for NÅR finalen skal gå, men vi kommer tilbake til det. samme gjelder forsåvidt semifinalen. :)

Kjekt å høre litt med de som kommer til semi og finale når de ABSOLUTT IKKE kan

Utrolig sportslig gjort av deg :) Men vi skal da spille?

Jeg sitter klar hele dagen, så håper vi kan få det til før 15.00?

dattera mi var mye våken i natt, så jeg måtte sove samtidig som henne midt på dagen idag. Ergo ingen tid til spilling før 15:00. Håper du ikke satt på 'vent' hele dagen.

vi har ikke helt bestemt oss for NÅR finalen skal gå, men vi kommer tilbake til det. samme gjelder forsåvidt semifinalen. smile.png

Kjekt å høre litt med de som kommer til semi og finale når de ABSOLUTT IKKE kan

Håper dere får til å streame semiene og finalen. Dersom det er etter ca 20:00 vil hvertfall jeg forsøke å se på.

Veldig bra jobba med turneringen foreløpig - fint at dere pusher på for å få kampene unna - mye bedre det enn at man skal vente på de tregeste.

Håper dere får til å streame semiene og finalen. Dersom det er etter ca 20:00 vil hvertfall jeg forsøke å se på.

Veldig bra jobba med turneringen foreløpig - fint at dere pusher på for å få kampene unna - mye bedre det enn at man skal vente på de tregeste.

Takk for det. :)

Det gjenstår bare å se hvem som kommer til semifinalen, så kan vi sette opp en timeplan. Jeg tror både boller og jeg er opptatt på tirsdag fra 18 til 20, men dere klarer dere på egenhånd. Dessuten var det vel en annen som tilbød seg å streame kampen :)

FlashHeart og thaddeus, da er det bare 1,5time igjen før dere trekkes. Etter det blir det semifinaler en gang på mandagskvelden.

da er vi klare for semifinaler. de spilles idag mandag klokken 20. vær klar 19:45! lykke til! måtte den beste vinne.

Flashheart og jeg hadde dessverre ikke mulighet til å spille kamper idag, da vi begge var opptatt på annet hold utenfor den virtuelle verden noe lenger enn antatt. Beklager dette. håper på å komme sterkere tilbake neste gang.

Flashheart og jeg hadde dessverre ikke mulighet til å spille kamper idag, da vi begge var opptatt på annet hold utenfor den virtuelle verden noe lenger enn antatt. Beklager dette. håper på å komme sterkere tilbake neste gang.

klarer dere å smelle ferdig kampen før klokken 16:00 idag, skal jeg føre den inn i binarybeast med riktig resultat. :)

Jeg sitter i alle fall og venter.

Var det ikke 20.00 vi skulle spille?

jo, det blir WO hvis dere ikke har spilt i løpet av kvelden eller hørt noe fra han du skal spille mot. :) snipealot er veldig moden for finalen i morgen ihvertfall biggrin.png

De er ferdig nå, specca siste kampen (2-0 til flash). En av dem poster sikkert resultatene snart

Grattis til Flash og Snipe. Husk at finalen er Best of 5, dvs, det skal minst spilles tre runder.

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=110199 er nå oppdatert!

Finalen skal holdes på tirsdag klokken 20, og det hadde vært strålende hvis Avean kunne streame den. :)

Edited by Mopteh

Fint om avean kunne fortelle hvor man kunne sett denne kampen.

Jeg lurer på om ikke jeg har lyst til å specce den som spectator også. :)