qed 312 Report post Posted September 7, 2011 haha, hey swede Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted September 7, 2011 Yes iknow. 6 months to LATE, but hey better late then sorry :-) The swede <3 So many good memories from BF2 relate to you.. The nostialgia smacks me with a mighty fist! "...aaaand we arrre liiiive" nawh Share this post Link to post Share on other sites
The-swede 7 Report post Posted September 7, 2011 Yes iknow. 6 months to LATE, but hey better late then sorry :-) The swede <3 So many good memories from BF2 relate to you.. The nostialgia smacks me with a mighty fist! "...aaaand we arrre liiiive" nawh LOL thx, sorry for hijacking the thread. there will soon be a little interview on www.bfhq.se nothing new, but some goodies may appear in a nostalgic way. and a MAJOUR thx to Henrik Stene for manage to resque some of our lost archive http://vimeo.com/20609873 Todelooo Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted September 7, 2011 Ah, the memories <3 Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted September 7, 2011 jeg husker deg Hauger, fear not! Haha, var ikke akkurat meg jeg tenkte på men Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted September 10, 2011 good times! Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted September 10, 2011 Kybber,Henrix,Qed,Entreri,Sadolf bare for å nevne noen av Norges Beste BF2 spillere Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted September 14, 2011 Hold opp med det tullet her, ingen som spiller BF2 lengre. Share this post Link to post Share on other sites
Dieorlingaz 1 Report post Posted September 16, 2011 http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/75223/ Lan 2006, cph vs magnificent mimre Share this post Link to post Share on other sites
Rivoo 0 Report post Posted September 25, 2011 Er/var mange nordmenn som var riktig bra i bf2. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted September 25, 2011 Alle vet Desert Combat var hvor de skikkelige mannfolkene kom fra! Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted September 25, 2011 Alle vet Desert Combat var hvor de skikkelige mannfolkene kom fra! ^^ this. Sniper[GER] Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted September 26, 2011 Alle vet Desert Combat var hvor de skikkelige mannfolkene kom fra! Quoted for truth. Den gamle bf.no 5'ern var så breddfull av maskulinitet at cpu'en måtte kjøles med flytende testosteron - true story. Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted September 26, 2011 wholesalegobler var vel pro i desert combat Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted September 30, 2011 Sniper|GER dominerte 5ern husker jeg. Han var vill. Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted September 30, 2011 Et av mine beste minner fra serveren Sniper|GER sin kompis... Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted September 30, 2011 ...i motsetning til å være en "pro cock sucker"? Share this post Link to post Share on other sites
DaRKGoD 1 Report post Posted October 10, 2011 Alle vet at norges beste spiller var så god at han kom unna med å være svensk, ... BejlunD <3 Apropo, har jeg noen gamle kjenninger som tenker å kjempe på toppnivå? Share this post Link to post Share on other sites
DuBi 5 Report post Posted October 18, 2011 Jeg går for Daze, Rewrite. kom nettop inn i battlefield scenen og kjenner ikke alle så godt, men gjerne add meg på battlelog når det er oppe igjen Share this post Link to post Share on other sites
leseiD 0 Report post Posted November 3, 2011 Vel, siden OP spør om spiller, ikke spillere, så går min stemme til Redux. Lett. Kjenner mimrefoten rykke når jeg ser denne tråden med fragmovies og ikke minst casting med The Swede. Møtte mange som er nevnt her på gamerlan i Danmark. Good old times. Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted February 23, 2012 haha, den taken avataren er genial. Neh Taken rakk aldri redux til knea engang. taken syns jeg var en just another player. Men han var ille aktiv i miljøet og ble lagt merke til, noe han skal ha kudos for:) Bare hyggelig, gøy å se at avataren lever enda! Er/var mange nordmenn som var riktig bra i bf2. True dat!Er det fremdeles noen som spiller BF2 eller? Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted February 24, 2012 Syns bf.no kan sette opp en 1942 og bf2 server der det er obligatorisk å gå inn å tafse på 1 gang i uken:P bf3 er kjedelig 1 Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted February 25, 2012 litt for mye easymode i bf3 , synes bf2 var ille på læringskurven , men bf3 tar kaka. I bf42 var det utrolig høy læringskurve og man kunne alltid forbedre seg, noe som gjorde det veldig tilfredsstillende å spille. Squads i bf1942 hadde vært noe. Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted February 29, 2012 wholesalegobler var vel pro i desert combat Wholesalegoober spilte vel aldri DC? Share this post Link to post Share on other sites