Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tank Abbott

Beste norsk spiller?

Recommended Posts

Ingen har nevnt fi5ku5! Jeg er SKUFFET.

Edit: han var vel kanskje ikke norsk :)

Edited by Techs

Tror jeg stemmer på Barreth. Han vokta byggeplassen på Sharqi med en intelligens og presisjon jeg aldri har sett maken til! Ingeniørskallen hans tok ut hele armeer på egenhånd der.

Edit:

Wona får også en stemme, men det er bare fordi vi begge er fra Bodø biggrin.png

JELLY MUCH?!?!?

mad jelly på dine badeballsparkeskills.....not..lol eid irl xoxo =PPPP!!!!XDDD

Gammel tråd, men alltid gøy å diskutere ;)

Anyways, min liste:

Infantry: Wona; aner ikke hvor mange ganger jeg ble eid av denne karen - muligens grunne til at jeg holdt meg i flyet og ikke på bakken.

Tank: Icekebab (Undervurdert tanker, var en svært viktig brikke i Catch!) / Gizmo (Vanvittig god tanker, hadde gleden av å se han i action i [GR-OF])

Helikopter: Redux; ingen over ingen ved siden. Hadde problemer mot han selv i fly ' />

Fly: Gir min stemme til EmZon eller Ulf-Ivan, hadde mange morsomme dogfights med disse karan!

Commander: Pluttan! Utrolig god oversikt, og vet å gi tilbakemelding! Jeg var livredd for å bombe feil ' />

Tøs: Alles kjære Maart! p

Husker fra tidlige dager i BF2 en pilot ved navn Sgt.Odin eller noe i den dur. Ingen over ingen ved siden. Husker han lagde hakkabiff av alle på

Bigwars, og nølte heller ikke å gå i døden om det var det viktigste for laget. En utrolig bra lagspiller, og en utrolig pilot.

Vet hvertfall hvilken ex-BFspiller som har mest fritid i Sverige.

Snakker vi myst? ' /> Satt og leste gjennom den busted tråden hans her om dagen. Gode tider body

Litt ironisk om Norges beste inf ikke kan spille i Norwegian Infantry League, liksom. Håper Pazuzu får stilt!
Får håpe pazuzu kan stille!!!

^^

Just sayin...

Jag var med på en träningsmatch mot dsr - DTHE SNIPER RATS en g¨ng och däven va bra dom var, Jag tror både Wona och Redux var i laget

DSR var flinke, men måtte desverre gi tapt i finalen om beste norske bf2 lag i sin tid! :)

http://www.battlefield.no/forum/lofiversio...php/t69912.html

"I en uhyre spennende kamp mot tidenes beste helnorske bf2klan; dirty sniper ratz, trakk til slutt The golden cocks det lengste strået. Som seiersherrer i turneringen Norwegian Open kan de høste stor respekt, og bøttevis med heder og ære."

For å si det sånn, damene kasta seg etter oss!

Beste er vel fortsatt taken sin kommentar pre.match:

"---------------------------------------------------------------------------------------------

QUOTE(taken @ 18 Jun 2006, 18:18)

Herlige med dette er at apas alltid har slått catch og at dsr kommer til å slå tgc. Ikke fordi vi spiller noe mer eller er mer neder, men fordi vi er bedre.

Noen ting forandrer seg aldri.

---------------------------------------------------------------------------------------------

kaPwnd! xD

Ahh.. Gode gamle dager!... Utrolig kul tid egentlig, hadde mye moro! Klarte t.o.m. Å grafse til oss litt compo-peng, 10k på TG etter en tett finale mot xgx, rglaf och Co.

On topic så vil jeg si at norge egentlig hadde mange talentfulle sjeler, og det var tidvis god konkurranse i toppsjiktet. Det som var litt synd var jo splittelsene som kom da 8v8 tok over for 12v12, og når 5v5 tok over for 8v8. Da valgte mange å gå separate veier. Det var jo slik tgc b.l.a. ble dannet, noen av oss ville mer, hadde tid til å satse hardere, og startet eget lag.

Wona uten tvil. De andre huskes ikke engang av community de er en del av.

jeg husker deg Hauger, fear not!

husker forsåvidt stort sett alle som har svart i denne tråden, og har vel møtt flesteparten i det skumle RL også. campy, nazgul, beaver, rewrite og wona delte jo en burger på HWLAN ffs! sier ikke det noe!

rewrite syntes jeg forsåvidt er en undervurdert stjerne, veldig flink i bf2!

jeg husker deg Hauger, fear not!

husker forsåvidt stort sett alle som har svart i denne tråden, og har vel møtt flesteparten i det skumle RL også. campy, nazgul, beaver, rewrite og wona delte jo en burger på HWLAN ffs! sier ikke det noe!

rewrite syntes jeg forsåvidt er en undervurdert stjerne, veldig flink i bf2!

Bare 1 burger når jeg var med? Må ha vært minst 2!

Punky var by far den beste Ingame leadern jeg var borti, enda han hadde ræva aim tongue.png