Tank Abbott 0 Report post Posted January 5, 2011 Ja, som topic syns, hvem syns ni er de beste norsk spiller genom åren? Fran begynnelsen alltså, 2005, till nå 2011. Jag kansje tycker sa har: 1. Wona 2. Redux 3. Rglaf Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted January 5, 2011 Wow really? Ninjaedit: 1. Redux ofc.. ingen er mer kjent enn han.. alle andre ligger laaaangt bak Share this post Link to post Share on other sites
Tank Abbott 0 Report post Posted January 5, 2011 NJaaaaaaaaaaaa, wona startade ju apas. Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted January 5, 2011 helt riktigt tank abbott! Share this post Link to post Share on other sites
Tank Abbott 0 Report post Posted January 5, 2011 Dessutem slutede redux spille i klan etter NextGen, Wona fortsatte i Creme, icke sant? Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 5, 2011 myst? Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted January 5, 2011 Gratz med fanboy wona! Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted January 5, 2011 jo takker! var ikke klar over at folk visste om mine skills Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted January 5, 2011 har hørt at han derre dsr.profeten var en habil commander:P Alltid fun med fanboys som lager en tråd for å vise at de er fanboys Grattis wona:) holder du koken ennå i klanscenen? long time no see Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted January 5, 2011 nah, går desverre nesten bare i 1.6, noen bf2 runder avogtil der da? Share this post Link to post Share on other sites
Tank Abbott 0 Report post Posted January 5, 2011 myst? Hvor kan du sie sa? Han var en fusker och de hveit du! Share this post Link to post Share on other sites
Tank Abbott 0 Report post Posted January 5, 2011 hvorför skriver ni fanboy jeg syns han är den beste spiller bara Share this post Link to post Share on other sites
Akkurat 0 Report post Posted January 5, 2011 TEDDEH OG REDUX Share this post Link to post Share on other sites
Tank Abbott 0 Report post Posted January 5, 2011 Är det Taken som dansar i din avatar Akkurat? Han var också bra. Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted January 5, 2011 haha, den taken avataren er genial. Neh Taken rakk aldri redux til knea engang. taken syns jeg var en just another player. Men han var ille aktiv i miljøet og ble lagt merke til, noe han skal ha kudos for:) 1 Share this post Link to post Share on other sites
Tank Abbott 0 Report post Posted January 5, 2011 (edited) Neo och Osk var bra. Jag begriper verkligen inte att Norge inte lyckades bättre i NC, ni hade verkligen många duktiga spelare. Titta på detta laget: Cmd: Zod Tank: Gizmo APC: Nerd Heli: Redux Inf: Wona, Osk, Neo, Rglaf Bara Sverige under sin storhetstid hade haft en chans mot detta lag, sanna mina ord. Edited January 5, 2011 by Tank Abbott Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted January 5, 2011 Neo och Osk var bra. Jag begriper verkligen inte att Norge inte lyckades bättre i NC, ni hade verkligen många duktiga spelare.Titta på detta laget: Cmd: Zod Tank: Gizmo APC: Nerd Heli: Redux Inf: Wona, Osk, Neo, Rglaf Bara Sverige under sin storhetstid hade haft en chans mot detta lag, sanna mina ord. Så ikke glem Fly: -RX|Nazgu^l Hadde mange kjekke fighter med han.. Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted January 5, 2011 Stemmer lett på Gizmo. Tanks ble så fort oversett i bf2, siden heli og inf vanligvis spilte den største rollen. Det var langt større utfordring å få såpass mye skills i tank som Gizmo hadde enn å få skills i heli eller som inf, rett og slett fordi tanks var så himla utsatt. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted January 5, 2011 om vi snakker om tanks, så må jeg ta med the green ganjabooi, Lars. Han var tidvis syyk i tanks.! Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted January 6, 2011 jo takker! var ikke klar over at folk visste om mine skills hei? Tank: Gizmo Herregud, for en syk tanker. Husker jeg så filmen hans ("Gizmo Camaxide - Tanking you" eller noe) under en pause i en eller anna streama match, og siden det har jeg beundret den fyren. Har filmen på pcn, så tar blant annet den fram hver gang jeg skal mimre tilbake til BF2. Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted January 6, 2011 gizmo var genial Share this post Link to post Share on other sites
Tank Abbott 0 Report post Posted January 6, 2011 Du spelar basket! Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted January 6, 2011 -=ThomG=- Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted January 6, 2011 Herregud, for en syk tanker. Husker jeg så filmen hans ("Gizmo Camaxide - Tanking you" eller noe) under en pause i en eller anna streama match, og siden det har jeg beundret den fyren. Har filmen på pcn, så tar blant annet den fram hver gang jeg skal mimre tilbake til BF2. Noen som har link til den noe sted? Finner'n ikke igjen lokalt... Share this post Link to post Share on other sites