Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tank Abbott

Beste norsk spiller?

Recommended Posts

Ja, som topic syns, hvem syns ni er de beste norsk spiller genom åren? Fran begynnelsen alltså, 2005, till nå 2011.

Jag kansje tycker sa har:

1. Wona

2. Redux

3. Rglaf

Wow really?

Ninjaedit: 1. Redux ofc.. ingen er mer kjent enn han.. alle andre ligger laaaangt bak :)

jo takker! var ikke klar over at folk visste om mine skills

har hørt at han derre dsr.profeten var en habil commander:P Alltid fun med fanboys som lager en tråd for å vise at de er fanboys :) Grattis wona:) holder du koken ennå i klanscenen? long time no see

nah, går desverre nesten bare i 1.6, noen bf2 runder avogtil :) der da?

haha, den taken avataren er genial. Neh Taken rakk aldri redux til knea engang. taken syns jeg var en just another player. Men han var ille aktiv i miljøet og ble lagt merke til, noe han skal ha kudos for:)

• Like 1

Neo och Osk var bra. Jag begriper verkligen inte att Norge inte lyckades bättre i NC, ni hade verkligen många duktiga spelare.

Titta på detta laget:

Cmd: Zod

Tank: Gizmo

APC: Nerd

Heli: Redux

Inf: Wona, Osk, Neo, Rglaf

Bara Sverige under sin storhetstid hade haft en chans mot detta lag, sanna mina ord.

Edited by Tank Abbott

Neo och Osk var bra. Jag begriper verkligen inte att Norge inte lyckades bättre i NC, ni hade verkligen många duktiga spelare.

Titta på detta laget:

Cmd: Zod

APC: Nerd

Heli: Redux

Inf: Wona, Osk, Neo, Rglaf

Bara Sverige under sin storhetstid hade haft en chans mot detta lag, sanna mina ord.

Så ikke glem Fly: -RX|Nazgu^l

Hadde mange kjekke fighter med han.. :)

Stemmer lett på Gizmo. Tanks ble så fort oversett i bf2, siden heli og inf vanligvis spilte den største rollen. Det var langt større utfordring å få såpass mye skills i tank som Gizmo hadde enn å få skills i heli eller som inf, rett og slett fordi tanks var så himla utsatt.

om vi snakker om tanks, så må jeg ta med the green ganjabooi, Lars. Han var tidvis syyk i tanks.!

jo takker! var ikke klar over at folk visste om mine skills

hei? :)

Herregud, for en syk tanker. Husker jeg så filmen hans ("Gizmo Camaxide - Tanking you" eller noe) under en pause i en eller anna streama match, og siden det har jeg beundret den fyren. Har filmen på pcn, så tar blant annet den fram hver gang jeg skal mimre tilbake til BF2.

gizmo var genial :)

Trollface.jpg

Herregud, for en syk tanker. Husker jeg så filmen hans ("Gizmo Camaxide - Tanking you" eller noe) under en pause i en eller anna streama match, og siden det har jeg beundret den fyren. Har filmen på pcn, så tar blant annet den fram hver gang jeg skal mimre tilbake til BF2.

Noen som har link til den noe sted? Finner'n ikke igjen lokalt...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...