Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
zpam

Hva ønsker DU Battlefield.no skal gjøre i 2011

Recommended Posts

Topicen sier det meste egentlig, men jeg skal utdype litt likevel.

Battlefield og hellfragger.no står foran et spennende år. Vi skal ha ny portal, vil skal ha nye funksjoner, nytt design - ja nytt av det meste egentlig. I den anledningen ønsker jeg å spørre dere om å si hva dere mener vi burde ha.

Hvilke funksjoner vil du helst se på våre nye nettsider? hva mangler av spillsatsing hos oss? Hva var bedre i gamle dager og hvordan kan vi forbedre oss? Tenk på denne tråden som en eneste stor idemyldring/ris og ros-tråd der vi kan kollektivt komme frem til måter å forbedre oss på!

Skyt fra hofta gutter og jenter! Jeg er spent på å se hva dere kommer med :)

"Perfection is achieved not when its no more to add, but no more to take away."

Vær så snill å ikke lass på med funksjonalitet fordi man "kan gjøre det og det hadde vært nice". Dere bør rydde kraftig opp i forumet også. Mye som kunne vært slått sammen der.

Eget underfora til TES V: Skyrim :)

Det er det eneste jeg kommer på i farta :)

Hadde vært kos med flere "Ukas Andlet" og kanskje noen brukerbidrag.

Vi admins får vel skrive litt og?

Litt generelle spillanmeldelser som ikke nødvendigvis er Battlefield-serien og slikt.

Vi admins får vel skrive litt og?

Litt generelle spillanmeldelser som ikke nødvendigvis er Battlefield-serien og slikt.

Ja er enig med Sektleder, litt flere anmeldelser og spillnyheter som ikke bare angår Battlefield og COD.

Ellers så har jeg lagt merke til at mumble-serveren begynner å bli pop, og det er jo en bra ting! :)

Hadde vært kos med flere "Ukas Andlet" og kanskje noen brukerbidrag.

Denne støttes veldig. Jeg syntes dere er flinke med nyheter generelt, men jeg savner mer rettet mot communityet.

Jeg savner også den store aktiviteten forumet hadde under stortiden til BF2, men jeg antar det er lite dere får gjort med akkurat dette. Virker som om hele Battlefield-gjengen venter på det neste store. BC2 appellerte ikke i like stor grad til meg, som med mange andre (går jeg ut i fra). Men som sagt, dette er kanskje vanskelig for dere å få gjort noe med i utgangspunktet.

Tror egentlig bare events er det som skal til, ikke ny side selv om denne her er utdatert. Hadde funket med nytt forumskin også.

Photon hostet SC2 turnering som skapte masse aktivitet og det er så utrolig lite arbeid bak men skaper mye morro.

Ellers burde forumet kategoriseres om. Tror jeg nevnte om det for lenge siden og da var det støttet visstnok.

Kvitt dere med alle subforumene, det dreper aktivitet. Generelt spillprat var hot forum før, men tråder inn der blir drept av subforumene.

Tror mange trykker seg innpå generelt spillprat først for å finne noen kul tråd, noe dem ikke finner for dem må trykke seg videre innpå subforumene.

Samme gjelder på Generelt prat. Sånn som dere hadde det før var bra.

Støtter ninjaen. Oppdelingen av underforum er fra tiden med veldig stor aktivitet, på tide å nedskalere litt igjen muligens.

Jepp, oftere\flere Bigwars, eller vanlig 10vs10 admins mot røkkla elns.

Hei Bruiser:)

Jeg kan faktisk ikke huske sist gang jeg trykket meg gjennom forums.. Det er kun èn knapp jeg bruker og det er "view new posts". Alt annet er bare tull.. :)

Men for all del, jeg blander meg ikke borti inndelinger av forum osv.. Fort gjort at for mye blir i overkant ja.

Støtter egentlig innspillet om forumsomstrukturering selv.

I ENKELTE tilfeller er det naturlig å ha egne underfora for spill, der det genereres veldig mye aktivitet og det er et spesielt samlet miljø rundt det, men ellers kan vi nok absolutt ha godt av et enklere oppsett ja :)

Støtter omstrukturering av forumet også. Mener at vi bør bruke kniven kraftig på forumet og kutte veldig mye (80%), så får man heller legge til et sub-forum eller to om det viser seg at man tok for hardt i. Sub-forum har en tendends til å vokse over tid.

Forslag til kutting:

Machinima - slås sammen med Bilder og Multimedia

Nyhetstips, Forespørsler og forslag - samles i et forum, uten subforum

Bilder og Multimedia - alle underforum kuttes

Mapping modding - forumet kuttes

Generell spillprat - alle underforum kuttes ut

Helpdesk og computerpjatt - alle underforum kuttes ut - kategorien endrer navn til Hardware og software hjelp

Call of Duty - underforum kuttes

Lan - legges under generelt forum

Bigwar - legges under generell spillprat

Forum Seriux - legges under Generelt forum

Det er sikker mer som kan kuttes ut også. Fordelen med å kutte er at aktiviteten virker større når ting ikke blir så spredt utover. Tror også at det vil føre til større aktivitet totalt sett. Slik det er nå er alt spredt tynt utover.

Spillanmeldelser er jeg mer skeptisk til da dette krever ganske mye jobb, det er masse kommersielle aktører som gjør det og det er ikke Battlefield.no´s kjernevirksomhet.

vi har prøvd spillanmeldelser i fortiden. Vi ser at Multigamer.no gjør dette bedre enn oss, så vi har uhemmet sakset fritt fra deres anmeldelser. Det er dog ingenting som stopper oss fra å lage anmeldelser - Annet enn personell. Vi har spill som kan testes gjennom Multigamer, men vi må ha personer som er villige til å legge ned arbeid i det. Det gjelder alle etater i fbf. Vi har ressurser - men trenger folk!

herlig å se konstruktive tilbakemeldinger. Flere av tingene er på agendaen!

Flott å se at det ramler inn Redaksjonelle råd,tips,risros og forbedringer:)

Som zpam sier. Vi har resursser - men trenger flere folk!:)

Var kos når battlefield.no (ved Henrix) tok initativet til helgecup i CoD4 dagene.

Ikke for seriøst, men tafsete :)

Personlig ser jeg ikke no behov for premier egentlig. Mer for å "samle" det norske miljøet i ulike spill.

Noe lignende kunne jo funka i flere spill. Feks BC2/BC2Vietnam.

En SQDM (4 spillere pr lag) turnering eller no kanskje? 8 spillere aka Rush/CQ krever jo litt mer orging fra "klanene", men kan jo være et mål på sikt.

Krever jo at noen orger servere, opplegg osv selvsagt.

Vil tro dette er noe mange ville satt pris på i flere spill som "bf.no dekker".

Hilsen "bruker" :)

Hadde likt om det hadde vært litt mer fokus på e-sport delen av spill som er av interesse på bf.no. Nå er det jo ikke så mye interesse av bf-serien her lenger, men info om div turneringer og klanscenenen i spill som CS:S, BC2, SC2, ++ og kommende titler hadde jeg fulgt med på ihvertfall.

Støtter også forslaget om flere turneringer, hadde nok hatt en stor samlende effekt.

Ikke sååå mye klansladder fra css/hellfragger kanskje? Og mer dritslenging om Wii :)

Ikke sååå mye klansladder fra css/hellfragger kanskje? Og mer dritslenging om Wii :)

En eventell sammenslåing til en portal, vil komme med en lett måte for deg som bruker på å velge bort en kategori nyheter du ikke ønsker å se. Mao skal du slippe å få opp CS:S-nyheter om du ikke vil :)

Og Wii er for kvinnfolk og småunger, det er da vel viden kjent?!