Nirex 26 Report post Posted December 24, 2010 God Jul til alle på slagmarken!Det er den 24.Desember og det kan bare bety en ting. Juleaften! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted December 24, 2010 (Battlefield.no:) Det er 24.Desember og Julen er her, tiden er inne for å fråtse i god julemat, åpne pakker og slappe av. Vi har alle sammen forskjellige måter å feire julen på, personlig så er følelsen av å slappe av ta en kopp kaffe og kjenne lukten av Kongerøkelse det som skal til for å få meg i Julestemning. Men jeg skal ikke fortelle om hva jeg gjør til Jul, spørsmålet er heller hva gjør dere i jula ? Siden vi alle sammen henger på Battlefield.no så er det vel en selvfølge at det blir noe awsd trykking i jula. Hva spiller dere i jula ? De vanlige spillene eller er det noen juletradisjoner ? Personlig så spilles det ikke i det hele tatt i jula og det er grunnet med at jeg er på ferie hos familie og der er ikke data så utrolig populært. Men litt pause er greit når man nerder ellers i året. Vi i Battlefield.no håper at alle våre brukere får feiret en fin jul hva enn du gjør eller hvordan du feirer den. God Jul til alle sammen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted December 24, 2010 I romjula skal jeg fyre opp Playstationen og chille max med Oblivion. Deillig tradisjon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted December 24, 2010 God Jul folkens! Håper alle får en riktig koselig jul:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
magneman 0 Report post Posted December 24, 2010 Ha en god jul alle sammen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caliente 0 Report post Posted December 24, 2010 God jul folkens! Her går det i familiebesøk om dagen, og flaska om kvelden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Curver 1 Report post Posted December 24, 2010 Ha en riktig god jul alle sammen! Håper dere får en god ferie Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gengus 5 Report post Posted December 24, 2010 Det blir vel noen turer til Vietnam i jula, tipper jeg. God jul og godt nyttår !!! Gengus Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted December 24, 2010 god jul ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BajBaj 2 Report post Posted December 24, 2010 God jul alle sammen! Så fragges vi nok mer på nyåret Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted December 24, 2010 Ha en strålende julefeiring folkens! <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 24, 2010 I romjula skal jeg fyre opp Playstationen og chille max med Oblivion. Deillig tradisjon. Slenger meg på den Blir vel å ta noen runder Bf2 også Quote Share this post Link to post Share on other sites
201.Johansen 0 Report post Posted December 24, 2010 God Yule og ett godt nytt år til alle Jeg må også få tillegge... DIDI MAU !! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted December 24, 2010 God jul gutter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghosttown 0 Report post Posted December 27, 2010 God Jul alle, og spesielt gamle PoN gutter/jenter! Quote Share this post Link to post Share on other sites