Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

God Jul til alle på slagmarken!

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7175&g2_serialNumber=1 God Jul til alle på slagmarken!

Det er den 24.Desember og det kan bare bety en ting. Juleaften!

(Battlefield.no:) Det er 24.Desember og Julen er her, tiden er inne for å fråtse i god julemat, åpne pakker og slappe av.  Vi har alle sammen forskjellige måter å feire julen på, personlig så er følelsen av å slappe av ta en kopp kaffe og kjenne lukten av Kongerøkelse det som skal til for å få meg i Julestemning.

Men jeg skal ikke fortelle om hva jeg gjør til Jul, spørsmålet er heller hva gjør dere i jula ? Siden vi alle sammen henger på Battlefield.no så er det vel en selvfølge at det blir noe awsd trykking i jula. Hva spiller dere i jula ? De vanlige spillene eller er det noen juletradisjoner ? Personlig så spilles det ikke i det hele tatt i jula og det er grunnet med at jeg er på ferie hos familie og der er ikke data så utrolig populært. Men litt pause er greit når man nerder ellers i året.

Vi i Battlefield.no håper at alle våre brukere får feiret en fin jul hva enn du gjør eller hvordan du feirer den. 

God Jul til alle sammen! :)

Det blir vel noen turer til Vietnam i jula, tipper jeg.

God jul og godt nyttår !!!

Gengus

I romjula skal jeg fyre opp Playstationen og chille max med Oblivion. Deillig tradisjon.

Slenger meg på den :)

Blir vel å ta noen runder Bf2 også :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...