Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Di3s3l

Baserape reglen?

Recommended Posts

Hei.

Spilte nettopp på en av deres BC2 Vietnam servere noe jeg trodde ville spare meg for rape av UCB, men den gang ei.

Desverre så ble vår UCB konstant rapet å bombadert med arty å til slutt så var det bare å pakke sammen for å forlate serveren.

Etter å ha spilt på dere BF2 servere så vet jeg av erfaring at var motstander i main så fikk han seg en ferie fortere enn han kunne stave "ferie".... men hvordan mener dere at denne

regelen skal overholdes i BC2/BC2 Vietnam? Screenshot?

Så vidt jeg vet så er det ingen recorder funksjon i BC2 så da vil det jo si seg selv at det vil bli vanskelig... så jeg lurer på om hva Battlefield.no har som rettningslinjer for dette?

Hvis det ikke er noen rettninglinjer eller funksjon for overhold av denne regelen så må vel et såpass seriøst community som Battlefield.no evt. vurdere å fjerne regelen eller har flere admins på.

Mener da sterkt at det ble opplyst om at dette var en FAIRPLAY server.

Har Battlefield.no forskjellige regler på forskjellige servere? Er ikke helt med her nå....

Hei.

Vi har en FairPlay server for Vietnam.

Her gjelder baserape regelen.

Det er mye mulig det ikke var en admin inne på tidspunktet, men dette er noe de admer på, og folk tatt av admins blir fersket.

Det er også velkommen med fraps, screenshots i Klagemuren. Vi har mulighet til å ta affære også i etterkant dersom vi får noen "bevis".

Ha en fortsatt fin jul :)