Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Bad Company 2 Vietnam - Vi har servere!

Recommended Posts

Klarer ikke å like spillet. Elsket BF Vietnam, hatet Bad Company 2 og dette blir mer eller mindre det samme som Bad Company 2. Nye våpen, nytt helikopter og nye kart ....men fremdeles mindre enn orginale mappene som var i BFV. Her blir du beskutt på ved spawn og våpen gjør knapt skade.

Fikk meg et WTF moment igår når jeg spylte en fyr med flammekasteren og han døde ikke. Han løp rundt i flammer og dolphin divet og drepte meg ....

Da ble det fort ALT+F4+RAGE

Kjenner meg ikke igjen i "reviewen" din Avean.

Det er jo bc2 i bunn, så litt likt med bc2 er det jo selvsagt.

Men, våpen dreper stort sett bedre enn bc2 gjorde. (Hitboks føles tweaket)

feks AK minner veeeldig om BFV.

Men ser at Huey med 2 gunners + 2 engies vil bli plagsomt med mindre hele NVA laget peprer det konstant :)

Skulle heller vært repair på pad som i BFV, ikke engies onboard. Unlimited ammo har det og.

Og ja, det er verdt 100kr. :)

Jeg syns dette var en skikkelig opptur! For en gangs skyld bedre enn forventet. Tror faktisk det er den beste spillopplevelsen jeg har hatt siden lanseringen av BF2.

Hvis en skal trekke frem noe negativt må det være at karta fortsatt er i minste laget, og det burde vært mere jungel.

Avean må levere fra seg ninjatittelen sin til motstanderen som tydeligvis var så ninja at han kunne dolphin-dive i et spill som ikke har prone :)

Avean må levere fra seg ninjatittelen sin til motstanderen som tydeligvis var så ninja at han kunne dolphin-dive i et spill som ikke har prone :)

Tru hainn ha røyka opp jultreet sett æ. :)

Klarer ikke å like spillet. Elsket BF Vietnam, hatet Bad Company 2 og dette blir mer eller mindre det samme som Bad Company 2. Nye våpen, nytt helikopter og nye kart ....men fremdeles mindre enn orginale mappene som var i BFV. Her blir du beskutt på ved spawn og våpen gjør knapt skade.

Fikk meg et WTF moment igår når jeg spylte en fyr med flammekasteren og han døde ikke. Han løp rundt i flammer og dolphin divet og drepte meg ....

what? alle våpen dreper jo på 1 burst. AKen spesielt er jo heeelt sykt.

m16 er ikke ille den heller. og vesle uzien klipper jo ned 3-4 stk pr reload.

seriøst du spiller et annet spill - eller du sitter å tenker at du skal hate det i det sekundet du dobbeltklikker på ikonet.

Koster dette penger til PC?

Bare lurer siden folk klikker i vinkel når fem nye kart til Call of Duty koster en hundrings.

Bestill fra EA store...da får du keyen med en gang. Vietnam er allerede lasta ned hvis du har nyeste versjon av BC2 (se vietnam tab'en i hovedmenyen), så det er bare snakk om å unlocke det.

For det første. Å sammenligne spill er som å pisse i motvind. Nytteløst, og du veit du gjør noe dumt. BC2 Vietnam er ikke en remake av BFV, det er en expansion til BC2 med Vietnam-tema. At det dermed er likt BC2 sier seg jo selv. Dice har ikke sagt at de skulle kopiere BFV og dets våpen, gameplay og maps. Ergo blir det å sammenligne BC2V med BFV håpløst. Minner meg om da gamlisene sammenlignet BFV med BF1942.

Det skal sies at en del av kartene er håpløse til tider, grunnet ekstreme chokepoints. Dette er merkes spesielt godt i Rush. Men: kartene gir en hysterisk KAOTISK onlineopplevelse som jeg aldri har opplevd før. :) Gleder meg som en unge til Hastings frigjøres, men håper også de slipper noen bymaps ala Hue/Quang Tri fra BFV.

Mye som bør nerfes egentlig, men slikt er det alltid ved release. Dolphindive har jeg ennå ikke sett :)

Og: Hill 137 er tidenes mest stemningsrike map...ever!

Og: Hill 137 er tidenes mest stemningsrike map...ever!

kan ikke få sagt meg mer enig - ble bare stående målløs første gang jeg spawnet på toppen av flammehavet akkurat i det en båt rundet odden og begynte spytte flammer oppover åssiden. HELT fantastisk.

Hadde vært kjekt å spille sammen med potit igjen.

Jeg liker BC2 Vietnam, men noen småting er det å pirke på. Så fort de får fikset det så er spillet supert.

Lykke til å treffe på hele bursten din mens folk bunnyjumper over kulene dine :)

Det er jo opplagt at det er din egen manglende evne til å sikte på folk som er problemet, for dette spillet fungerer krem for alle andre. Hopper motstanderen? Så flytt litt på siktet da, tar uansett ikke mange kulene for å stoppe en kar.

Virker som de fleste liker BC2 Vietnam. Tror jeg hopper over det for min del. Var ikke særlig imponert over BC2 når det kom ut. Minnene ifra BFV sitter enda ganske godt, så synd at BC2 er et public spill, hadde nok vært intresant hvis man kunne sluppet public spilling, hater unlocks og alt det der :)

Frykter litt for at BC2V kommer til å være ganske "dødt" om et par mndr, slik som tidligere DICE expacks.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...