Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
FredsmeglarN

GSL-tråden (Spoilers)

Recommended Posts

^

hver TvT føler jeg meg langt bak i starten fordi åpningen føles så "klunky", føler liksom jeg må ta en smule risikable expos rundt om på mappet for å ta igjen motstanderen.

openers er greit, men når begge står med 17 tanks, 4 thors, 14 vikings, 3 ravens, 2 banshees og har delt mappe i 2. Mens de bruker 34 minutter på å finne den ene magiske åpningen som vinner dem kampen, det har blitt kjedelig syns jeg

openers er greit, men når begge står med 17 tanks, 4 thors, 14 vikings, 3 ravens, 2 banshees og har delt mappe i 2. Mens de bruker 34 minutter på å finne den ene magiske åpningen som vinner dem kampen, det har blitt kjedelig syns jeg

PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIN!

Er det noen kamper jeg MÅ se fra nyeste code-s? Har ikke orket å fulgt med i det siste.

Nestea vs. MVP ro8 er bra

Sukk, liker ikke hva TOP holder med på for tiden.

Alt for mye cheesing, og for lite fokus på å vinne på det han faktisk er god på.

Så totalt unødvendig å proxy-raxe mot Noblesse når TOP bør vinne 9/10 normale games mot ham.

Jaja, satser på å bli første spiller til å vinne Code A to ganger da...

lønner seg og heie på de som alltid vinner:P nestea og mvp <3

Når går finalen? spiles på blizzcon gjør den ikke?

mma, nestea, huk og leenock i samme gruppe er helt sjukt. 15/11/11 blir en deilig kveld.

GSL begynner å bli ufattelig sykt nå, mange store og stabile navn som har falt ned i Code A, mens de som er igjen i Code S er helt vilt gode hele gjengen. Bare synd at TOP og Crazymoving falt ut, seriøst insane muta-micro på crazymoving!

IMO er IMHappy en spiller man skal watch out for denne sesongen. Han kom langt sist gang, men nå tror jeg han kan vinne ass. Det er så sykt, nå er nivået så høyt, vi kjenner så mange spillere... Jeg har ikke peiling hvem som vinner i år!!!!?

Jeg gjør ikke bets på hvem som vinner i år, for å si det sånn :p

SlayerS-gjengen virker jævlig skarpe på bio-play i TvT denne sesongen (skarpere enn sist sesong), så ser ikke bort fra at MMA kommer langt igjen. Nestea og Leenock er jo gunstige motstandere for ham i gruppespillet og, så det overrasker meg om han ikke går videre derfra.

Så lenge Killer unngår Coca skal han ses på som en utfordrer også, har faktisk trua på de protossene som er med videre nå. Jevneste antall med raser på lenge nå??? 5 P 8 T 3 Z!!!

Ser dessverre kun på Coca som en kandidat av Zergsa, ettersom de andre er litt for forutsigbare.

Mine (mange) kandidater til å vinne denne sesongen er Happy, Coca, Killer, Puzzle og sC. Tror de gamle gutta kan få seg et sjokk, spesielt av Puzzle og Killer.

Enig. Jeg ser på Killer som sterkere enn Puzzle, han imponerte veldig igår. sC er jeg litt usikker på. Han kan virke litt gimmicky, men det kan jo være en stor styrke det og (MC lol). Coca er god, kanskje litt ujevn? Hva tror folk om HuK egentlig? Ser jo unektelig god ut, selvom gamet mot Clide var litt merkelig.