stappa 43 Report post Posted September 19, 2011 Åssen er ratio'n mellom rasene nå i GSL code A og S tro? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted September 19, 2011 Før dagens kamper: Code S: 5P 20T 7Z Code A: 12P 8T 12Z Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted September 19, 2011 Sjow videre!!!! og select! Utleningenes aften! Quote Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted September 22, 2011 Synd for select, han er ikke så stronk i tvt Selects tvp er sick though Quote Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted September 25, 2011 LOL arena of legends Boxer vs Naniwa game 1! Absolutt verdt å se Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted September 28, 2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted September 28, 2011 LOL arena of legends Boxer vs Naniwa game 1! Absolutt verdt å se HVA I HELVETE ER DETTE HER FOR NOE PISS? HA DET VEKK A!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted September 28, 2011 faktisk kun 1 protoss som gikk videre, og det var den jeg hadde minst trua på i tillegg Coca = WTF, går videre mot 3 terrans, som alltid har vært hans svakeste matchup... Gleder meg til å se han videre, selv om han nå mest sannsynlig slår ut Killer så vi ikke har noen toss igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted September 29, 2011 Woah, Creator! Visste han var god, men såååååååååååååååå god? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted October 3, 2011 Curious - Gumiho fra idag, helt sykt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 5, 2011 Mye lange matcher i dag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted October 5, 2011 Folk sier Nestea vs Virus var kanskje årets match. Gikk glipp av den Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted October 5, 2011 kommer vods om noen timer har du ticket kan du se den igjen da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 5, 2011 Den var bra jah. DRG vs supernova nuh Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted October 8, 2011 Nice fail av MKP i GSTLfinalen ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted October 8, 2011 Jeg fikk det ikke med meg. Fortell! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 8, 2011 Fail marines/scvs all'in Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted October 8, 2011 panikk Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted October 8, 2011 haha.. stakkars MKP :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted October 11, 2011 dritt at den "ekte" finalen går i Ro8 Nestea vs MVP. game 5 nå for meg. Den som vinner der vinner jo resten lett Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted October 11, 2011 Relativt sjef BO5 det der med masse bra fra begge to, han som vant vinner nok hele dritten! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted October 12, 2011 bare Terrans igjen da Quote Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted October 12, 2011 phail Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted October 12, 2011 Er farlig lei mech spill fra terran. tar så lang tid og lite fart og spenning før the last battle. Så er litt dritt at det bare er T igjen. Og mvp har allerde vunnet dette uansett. han kan ikke bli slått han ser det ut som Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted October 12, 2011 Jeg derimot håper på å få se noen nye solide mech-openers! Quote Share this post Link to post Share on other sites