Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
FredsmeglarN

GSL-tråden (Spoilers)

Recommended Posts

HuK forsvinner ikke så lett, han er ung og den som trener mest av alle så han kommer nok fort i form igjen.

på det nivået så er det små marginer da. MVP datt ned i code A, er han for dårlig og holder ikke nivået? Når huk røk ned i up\down er han for ræva, mvp hadde bare ikke dagen? come on folkens. Har man en bitte litt off day i GSL code S er man ferdig. HuK er jævlig dyktig. Ikke på MC nivå kanskje, men han er jo up\down så han er vel ræva og holder ikke nivå han og?

Hvem har nevnt MVP? MVP er verdens beste spiller han. Jeg syns ikke HuK er spesielt god. Jeg tror det er så mange spillere som er mye bedre enn han, at han simpelthen ikke vil kunne prestere jevnt på et nivå over codeA i en god stund fremover. Så får vi se om han kan bli noe bedre. Personlig tviler jeg. Vet ikke hvor du har det fra at HuK "praccer mest av alle", men det kan godt hende han spiller mye. Det må man nesten bare regne med siden han tross alt har flyttet til korea og satset på å bli en profesjonell sc2-spiller.

Intervju med oGs gjengen og alle var enig om at han trente mest av alle. De kalte han "The Machine" tongue.png

GSL idag, omfg! Ingenting av det jeg forutså skjedde. Nada roflstomper Top, sC roflstomper losira. wtf!

Som en artig sidenote kan jeg fortelle dere hva jeg drømte når jeg sovna av under første game av losira og sC..

Jeg er nede i tromsdalen hvor det er et helt sjukt game mellom sC og losira, med basetrade og helt sykt close greier. For dere som faktisk har sett gamet - Er jeg langt unna? Game 1. Jeg vet enda ikke hva som faktisk skjedde i det gamet. Anyhowz, deretter "våkner" jeg, og da er det en kar som har åpna soveromsdøra mi, jeg whiner over at han drar opp en dark templar (som, i drømmen, var en kniv) mens Tyler og en gjeng med folk kom inn og lagde masse støy og rop, for det er nemlig russetid! (han var rødruss forøvrig).

humor smile.png

Morsomt å se idra sin rant på SOTG for så å se Nestea sitt første game mot Anypro.

Aldri i verden at Idra hadde funnet på noe sånt. smile.png

Nå har Idra riktignok cheeset mye og spilt utradisjonelt i det siste (droppe flere plasser på en gang og nekte p/t å expande til 3.) men ok. Haters gonna hate.

Men Nestea var bossmode i dag. Lurer på om det kan funke mot P som går forge expand/1 gate exp på maps som shakuras. Naturalen var veldig åpen på det mapet. Ret gjorde noe lignende mot MC som gikk 1 gate exp i NASL, bare at det var nydus og mye mer allin.

Gamet på Dual Sight (Game1) der Nestea pisser på anypro sin early expo viser jo helt klart at det er noe fundamentalt galt med matchupen (PvZ) - Det er jo helt umulig for Protoss å scoute skikkelig i den situasjonen! Jeg synes protoss burde kunne lage Obs på nexus så kanskje matchupen blir litt mer balansert.

Nå har Idra riktignok cheeset mye og spilt utradisjonelt i det siste (droppe flere plasser på en gang og nekte p/t å expande til 3.) men ok. Haters gonna hate.

Men Nestea var bossmode i dag. Lurer på om det kan funke mot P som går forge expand/1 gate exp på maps som shakuras. Naturalen var veldig åpen på det mapet. Ret gjorde noe lignende mot MC som gikk 1 gate exp i NASL, bare at det var nydus og mye mer allin.

På Shakuras funker det vel kun om det går an å få en overlord til å gi view av rampen uten at cannons når den. Evt. kan man kanskje gjøre det mer all-in ved å skippe ling speed og gå rett til lair, for så å gjøre det mye tidligere, før det er særlig mange kanoner oppe. Det blir uansett mye vanskeligere å ta ut selve nexusen, da man må spre creep inn på platået etter at man har renska rampen.

Fullt viable på mange andre maps dog. Skikkelig kult triks biggrin.png

Gamet på Dual Sight (Game1) der Nestea pisser på anypro sin early expo viser jo helt klart at det er noe fundamentalt galt med matchupen (PvZ) - Det er jo helt umulig for Protoss å scoute skikkelig i den situasjonen! Jeg synes protoss burde kunne lage Obs på nexus så kanskje matchupen blir litt mer balansert.

;):D

Herlig av NesTea, og selvsagt skal ikke protoss kunne være så latterlig grådige. Det hjelper jo ikke å scoute når du går FFE, du har jo allerede bestemt deg for å være verdens grådigste. Å motargumentere mot det idra sa på sotg blir egentlig bare teit, det er helt riktig og det er et problem.

Nestea vs SC set 5 = Epicness. kommer til å ståtiss resten av kvelden nå

AAaaaah, dreper orbitals og legger ut banelingbomber overalt. Tvinger han til å scanne overalt og får litt mapcontrol på et drittmap. Ståtiss indeed.

hehe, mot slutten er det hvertfall ikke tvil om hvem Artosis heier på. Mannen blir så nervøs at det går utover kommentarene :-)

Artosis er den største fanboyen som ser på tror jeg. Det gjør imo at det blir interessant å høre på han. Han klarer iallefall å hype ting opp :lol:

Jeg er like stor fanboy av nestea som artosis er, så dette var faktisk det beste jeg har sett noen gang!

NOES! Jinro my main mancrush is no more Code S! :lol: