Daniel- 1,200 Report post Posted July 18, 2013 Dropbox: https://www.dropbox....-37994-1-0-0.7z Falskaar, 550mb ca. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted July 18, 2013 Mer om Falskaar og 19 åringen som bruker den som jobbsøknad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Porta 2 Report post Posted July 18, 2013 Dropbox: https://www.dropbox....-37994-1-0-0.7z Falskaar, 550mb ca. Supert! Takker Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 25, 2013 Skyrim modders build Bethesda's entire world. http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/07/25/going-beyond-skyrim-modders-build-bethesda-s-entire-world.aspx Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted July 26, 2013 Fett. Høres ut som en gigantisk jobb. Kanskje litt for stor? Tydeligvis flere som har lyst på jobb hos Bethesda ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted July 26, 2013 Skyrim modders build Bethesda's entire world. http://www.gameinfor...tire-world.aspx Det der har jo noen prøvd å lage til både morrowind og oblivion, av erfaring så blir de aldri ferdig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 27, 2013 hehe lar meg aldri slutte å imponere over moddere. Motoren er ikke laget for å gå utenom grensene men det fikset dem ..... helt insane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted July 28, 2013 Skyrim modders build Bethesda's entire world.Det der har jo noen prøvd å lage til både morrowind og oblivion, av erfaring så blir de aldri ferdig. Haha, ja. Minner meg om LoTR-modden folk jobbet med til Oblivion. De kom vel ikke lengre enn 5% eller noe før alle mistet intresse. Det blir for stort og ambisiøst til at det er mulig å gjennomføre. Se bare på Black Mesa-modden. Kjempeoppgave, og eneste grunnen til at det ble gjennomført var sinnsykt dedikerte personer. Med random-mods som dette vil det aldri skje. Men for all del; GLHF Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 28, 2013 Snakker om LOTR; http://www.moddb.com/mods/merp-middle-earth-roleplaying-project/news/merp-status Our goal as a team is to realize the world of J.R.R. Tolkien as closely as possible to his vision. We hold the lore to a very high standard andwill try not compromise to it. We use the films for inspiration, but base our visual design mainly on the descriptions in the books and the works of Ted Nasmith and John Howe. We work very hard to bring a quality greater than that in vanilla Skyrim. We want our work to be looked at on the same level as that of a professional game. An Open-world Middle-earth RPG like no other! Currently, we have a complete heightmap of Middle-earth (over 9 times the size of Skyrim!). The first stage in developing MERP is landscaping, and creating settlements on our heightmap. The next stage is designing interiors, then creating NPCs, quests, and so forth. Full Ringbearer storyline: Play the role of the Ringbearer, Frodo Baggins. Its up to you to decide the fate of the One Ring. Will you journey to destroy it: from the quiet Hobbit town of Hobbiton, to the fires of Mt. Doom, or keep it for your own selfish desires? Will you follow the famous path taken by the Fellowship, or do you destine to take your own path? The choice is yours to make. One fell step could mean the end to Middle Earth itself! Heightmap: A map over 9 times the size of Skyrim. From Forochel to Harondor and from Forlindon to Rhovanion and every town and great city in-between. Weapons and Armour: Wield new weapons and armors designed specifically for Middle Earth. Quests: Adventure awaits across all corners of Middle Earth! Join the White Council, become a soldier amongst one of the great armies of the Free Peoples, or simply travel from town to town. Your own great journey lies ahead! Battles: Join in many of the famous battles in the War of the Ring: from the Battle of the Hornburg all the way to the Battle of the Pellenor Field. Creatures: Meet and battle all the known, and unknown, creatures of Middle Earth: new farm animals, Ponies, Boars, Wargs, Trolls and even the mighty Balrog! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted July 28, 2013 De holdt det faktisk gående lenge enn jeg trodde, men de nådde veggen til slutt. Står at det var mye på grunn av C&D-letter, men det var også haugevis av andre problemer og bugs som skapte enormt mye arbeid. Trist Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 28, 2013 Møkkaadvokater. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted January 14, 2014 Er det noen som er flinke med ENB (hva enn det betyr) og installering av modder? Jeg har skikkelig lyst til å få min Skyrim til å se ut som som videoen under, men skjønner ikke helt hva dokumentasjonen forteller meg. Jeg har riktignok en fin opplevelse og Skyrim ser fantastisk ut, jeg la til HD texture packs og Climates of Tamriel ganske raskt. Men da jeg så denne videoen fikk virkelig lyst til å teste den (sett bort fra bildet videoen starer med). Fortsatt på min første playthrough, hvorfor ikke oppleve den "Enhanced"? (videoen under burde spilles i HD) Så.. dette Real Vision dokumentet, jeg blir lettere forvirret av å se på det. Noen som forstår seg på det og kan hjelpe meg litt, kanskje noen her allerede har testen Real Vision ENB? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted January 15, 2014 Men da jeg så denne videoen fikk virkelig lyst til å teste den (sett bort fra bildet videoen starer med). Jeg kan ikke hjelpe deg til å virkelig få lyst til å se på det bildet . . mer seriøst - lykke til - jeg klarte å kødde det til såpass at savegamene mine ikke funket lenger. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted June 25, 2014 Quote Share this post Link to post Share on other sites