Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Its a war out here

The Elder Scrolls V: Skyrim

Recommended Posts

Mine nerdetakter strekker ikke til. første gang i min karriere som gamer elsker at jeg faktisk ikke har tid til å spille spilla som kommer. Alltid vært sann at jeg rekker å suse gjennom det ene spillet før neste kommer. Nå har jeg ett halvspilt Batman, Uncharted må kjøpes inn denne helga. Skyrim, BF3, Sc2 og snart Bioshock 3. Gears Of war har jeg runda men ikke mer enn den ene gangen. How in da hell får folket til alt dette på en gang?

BF3 kan utsettes, er bare en stat grind uten like og masse bugs. Batman, Uncharted og Skyrim burde alfa omega prioriteres though!

lol.png

Mine nerdetakter strekker ikke til. første gang i min karriere som gamer elsker at jeg faktisk ikke har tid til å spille spilla som kommer. Alltid vært sann at jeg rekker å suse gjennom det ene spillet før neste kommer. Nå har jeg ett halvspilt Batman, Uncharted må kjøpes inn denne helga. Skyrim, BF3, Sc2 og snart Bioshock 3. Gears Of war har jeg runda men ikke mer enn den ene gangen. How in da hell får folket til alt dette på en gang?

Har samme problem. Jobber mye, så det blir ikke mye tid til spilling. Når jeg faktisk har tid til å spille det ene spillet, dukker det opp et nytt et og slik forsetter det i en evig sirkel, så jeg har haugevis av spill jeg såvidt har kommet halvveis i. :(

Fortsatt usikker på om jeg skal lage en Nord med øks og skjold eller en archerfaggot :hmm: Vet ikke helt hvordan sniketyper passer inn i det spillet her mtp at magi virker som et must. Alle shoutsa osv som jeg har sett i trailere.

Pre-load startet! Nå skal jeg snu døgnet så jeg kan spille fra midnatt i morra til <ukjent tid> :D

ALLE utgivere burde lære av dette. Slipp storspill på fredager! Gleder meg til å komme hjem fra jobb på fredag med en kald hansa og skyrimathon! kos kos kos :lovecrazed: ahh det er deilig å være nerd!

Klok av skade venter jeg til jeg har prøvd spillet før jeg opparbeider meg en mening om det. Skuffelsen etter Oblivion er fortsatt fersk i minnet.

I utgangspunktet en klok tanke. Dessverre vet jeg at de har fikset alt jeg hadde å utsette på i Oblivion. Mine eneste bekymring er at de har for lite viking-kor. Sovngarde!

Skal dere ikke ha spillet i fysisk form? Hva faen tenker dere på?

Bestilt Collectors Edition via Gamestop, samtidig mens jeg kjøpte det på Steam for å få midnight release.

Leser at det er noen som har preloadet spillet. Krever det aktivering for å spilles - som ikke kan gjøres før fredag 00:01? Har lyst å ta med meg et eksemplar hjem fra jobben nå kjenner jeg, men er ingen vits om jeg ikke får spilet det før fredag.

Har rett og slett ikke bruk for spillet i fysisk form, jeg. Er spillet jeg vil ha, ikke innpakning :p Når man da i tillegg slipper å tenke på postgang og kan pre-loade og game fra det øyeblikket det utgis så er saken biff for min del.

For min del var ikke CE interessant nok, dessverre.

Must resist, må vente til etter eksamen :(:(, men hadde vel ikke skadet å spilt det bare i helgen...

Det kan potensielt skade ganske mye. Jeg skal veilede en haug studenter like etter helgen, så min allerede pre-loadete Skyrim-kopi blir liggende til uti neste uke. Husker hvordan det var da Fallout 3 kom. "Bare littegrann ... waat, klokken er 5 om natten?"

Jeg skjønner at man ikke kan spille om man kjøper det gjennom Steam, men nå snakker jeg om det fysiske spillet. Noen som vet? :)

Mhm, er nødt til å registrere. Dette er like greit siden man da slipper trøbbel med f.eks. DVD-platen. Bare å registrere koden så ligger den i Library.

Forøvrig, noen som skal sende inn bilde av seg selv game Skyrim? :p