Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Its a war out here

The Elder Scrolls V: Skyrim

Recommended Posts

Setting out in Skyrim

The mountain known as The Throat of the World stands before us. It fills our vision – snow-coated escarpments, fog-smothered peaks and black claws of rock so massive, so tall, that the eye cannot absorb it in one go. It looks fierce, deadly and cold – and just looking at it, even from the bucolic haven of the valley below, we can already imagine the hiss and wail of wind, the oppressive, driving ice that will greet us as we journey to its top. And we will go there – up its 7,000 steps, through its frigid passes and over treacherous gale-blown ridges. And when we reach the very peak, we will meet the Greybeards and from them learn the words of power – the language of dragons.

Noen her som kommer til å "rollespille" når de kjører gjennom Skyrim?

Eksempel:
1.Only make potions in quiet places.

2.Name potions.

3.Don't sleep with armor on (maybe when in the wilderness where one would need armor for protection at night)

4.Don't swim with armor on (MAYBE light armor)

5.Don't abuse hot keys, put away your weapon before pulling out another

6.Don't check in-game time, use the sky

7.Don't use Your compass MAYBE, that's hard

8.MAYBE turn off music so as to not know when You're in combat.

9.Only repair armor at anvils

10.Don't run with bow string pulled

11.MAYBE turn off crosshair (Makes looting hard, no illegal warnings (red symbol))

12.Don't hold block when using only a weapon (maybe?) Parry instead.

13.Don't loot clothes unless You're not an unhonorable person

14.Maybe offer offerings at altars

15.Keep role-playing misc. items in Your inventory (Ink Well, Quill, and parchment for journaling; knife for meat harvesting)

16.Set realistic weight limit.

17.Sell to respective stores.

Mine egne:

- Ikke benytte "fast travel" til uoppdagete byer.

- Hardcore mode (som i Fallout)

Kommer ikke til å benytte meg av fast travel, og skal nok bruke hardcore hvis det er inkludert(?).

Kommer dog ikke til å ta av meg rustningen før jeg legger meg osv.

Er glad i rollespill, men der går grensa :blink:

Hehehe :blink: Har ikke hørt om noen hardcore mode, men jeg ville glatt valgt det til en lang playthrough. Ser for meg at man ville synke i en heavy-klasse rustning om man prøver å svømme med den. Mye potensiale her føler jeg :blink:

Hehehe :blink: Har ikke hørt om noen hardcore mode, men jeg ville glatt valgt det til en lang playthrough. Ser for meg at man ville synke i en heavy-klasse rustning om man prøver å svømme med den. Mye potensiale her føler jeg :blink:

Definitivt!

Gleder meg til å rane butikker osv, og så selge det jeg stjelte til dem dagen etterpå(hvis det går da).

Husker jeg gjorde det på Oblivion, hos Red Diamond Jewelry i Imperial City :blink:

Begynner å bli lenge siden Oblivion nå.. Blir vel etter at jeg har runda Morrowind :blink: Så... :blink: *google* Aaah.. trodde du mente at det gikk an å *rane* forretninger. :blink:

Hvis de fikser Radiant AI slik at man faktisk må finne andre forhandlere for bli kvitt tjuvgodset så hadde det vært ganske fett. Blackmarket i thieves guild f.eks. Jeg håper virkelig de (Bethesda) satt igjen med en lang liste med slike ting etter Oblivion og Fallout.

Begynner å bli lenge siden Oblivion nå.. Blir vel etter at jeg har runda Morrowind :blink: Så... :blink: *google* Aaah.. trodde du mente at det gikk an å *rane* forretninger. :blink:

Hvis de fikser Radiant AI slik at man faktisk må finne andre forhandlere for bli kvitt tjuvgodset så hadde det vært ganske fett. Blackmarket i thieves guild f.eks. Jeg håper virkelig de (Bethesda) satt igjen med en lang liste med slike ting etter Oblivion og Fallout.

I Obliv kunne stjålne ting bare selges hos fences, vel? Mulig jeg husker feil, det er jo lenge siden, som du sier.

Stemmer det. De har ganske greit med gull også ser jeg. Alt fra 500 til 1500. Men det hadde vært greit om man faktisk blir tvunget til å ikke gå tilbake til den samme stakkars gullsmeden og selge tilbake til han alt han eier.

I Obliv kunne stjålne ting bare selges hos fences, vel? Mulig jeg husker feil, det er jo lenge siden, som du sier.

Hm, jeg kan selge diverse stjålne ting hos de jeg stjal det fra :heart:

Sjekka nettopp på Xboxen, har hørt om andre som har det lignende.

og der ble alle Bethesda spill boikottet ...litt synd i grunn. Men de kan jo alltids piratkopieres. Synd jeg kjøpte Brink...som forsåvidt var et kjedelig spill.

Edit:

for mer info.

synd at hele underholdningsindustrien går full retard og er copyrightnazier

t.o.m Blizzard som er kjente copyright nazier ville ikke gjort det... i så fall burde de også ha saksøkt mojang for at spillet dems har "Craft" i navnet sitt.

Er vel mer advokatene til Bethesda som har funnet seg noe å gjøre der tror jeg. Tviler også på at det går igjennom :blink:

det er klart...de føler vel de må rettferdiggjøre jobben sin. Håper de innser hvor tåpelig dette er. Får følelsen av at de gjør det bare for å illustrere hvor dumt navnbeskyttelse kan bli.

Har lyst til å bestille, men må vente til disse jævla regningene er ute av verden :blink: