Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Dande

Nytt CB regelset forslag

Recommended Posts

Nå er det noe jeg ikke skjønner her.

Har i min tidligere clan spilt en del CW, vi var få så ble mest Squad rush, vi slo vel blant annet Diar en eller to ganger. Jeg skjønner ikke dette med å begrense våpen, greit at man ikke bruker raketer, men å ta vekk en hel masse våpen skjønner jeg ikke, med det rule settet jeg leste tror jeg vi hadde stilt med alle untatt 1 eller 2 som mg36 medics, siden det trolig er den beste medic børsa.

Så til ett spørsmål: Hva er feil med å drepe HW med c4 ? det krever jo en del skill å snike seg opp på en tanks gjør det ikke ?

Har kun spilt en CQ Cw, og syntes det var døds kjedelig, var 14-15 medicer på vær side som satt bak vær sin vegg på Nelson bay å skjøt på hverandre i 250 tickets, med en eller to assualt som feada ammo, tok vel ca 2,5 å komme igjenom 3 runder.

Så jeg ville heller sett begrensninger på antal av vært kit i stedet for på våpen, våpene er der for å brukes er de ikke ?

tøysete med så store våpenrestriksjoner spør du meg. Kjør spillet vanilla og tahts it. :lol:

tøysete med så store våpenrestriksjoner spør du meg. Kjør spillet vanilla og tahts it. :lol:

Våpenrestriksjonene er vel der for å forhindre eksplosivfest og bruken av det som ses på som ubalanserte våpen.

Det som funker i public funker ikke alltid like bra i klankamper.

Det ligger ikke mye skill i å dekke et map med mortar / miner / c4.

Det er ihvertfall min mening.

Når det er sagt så håper jeg DICE gjør en bedre jobb med BF3 slik at man slipper å måtte ha våpenrestriksjoner etc.

Så til ett spørsmål: Hva er feil med å drepe HW med c4 ? det krever jo en del skill å snike seg opp på en tanks gjør det ikke ?

Nei, igrunn ikke. Man kan legge det ut der man beregner at tanken kommer og vente eller så går det også an å kaste C4 50 meter bortover gata eller over hustak. Det begrenser bruken av HW såpass at det ikke er vits å kjøre hardware på hardware-maps.

Har kun spilt en CQ Cw, og syntes det var døds kjedelig, var 14-15 medicer på vær side som satt bak vær sin vegg på Nelson bay å skjøt på hverandre i 250 tickets, med en eller to assualt som feada ammo, tok vel ca 2,5 å komme igjenom 3 runder.

Så jeg ville heller sett begrensninger på antal av vært kit i stedet for på våpen, våpene er der for å brukes er de ikke ?

14-15 medics på hver side er jo "bigwar", noe du ikke ser i f.eks. CB, og det ble samme tilstandene med camping den ene gangen jeg var med i bf.no sitt arrangement. På den andre siden så går jo 250 tickets fort ned bare på kills i seg selv med 16vs16.

8on8 i CB-kampene er som regel veldig hektiske og det blir lite camping. I tillegg er det stort sett minst én APC på hvert lag noe som gjør at man gjerne spiller med 3-4 engineers i tillegg til medics, siden man må samkjøre rakettene når motstanderens APC blir reparert.

Ser gjerne at AT-våpen går som blindgjengere når man skyter i bakken etter inf med dem, sånn at man bare får brukt dem på tanks. Evt. at de har latterlig lave hastigheter slik de hadde i gode gamle toogførr.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...