Champ78 0 Report post Posted May 12, 2011 Nå er det noe jeg ikke skjønner her. Har i min tidligere clan spilt en del CW, vi var få så ble mest Squad rush, vi slo vel blant annet Diar en eller to ganger. Jeg skjønner ikke dette med å begrense våpen, greit at man ikke bruker raketer, men å ta vekk en hel masse våpen skjønner jeg ikke, med det rule settet jeg leste tror jeg vi hadde stilt med alle untatt 1 eller 2 som mg36 medics, siden det trolig er den beste medic børsa. Så til ett spørsmål: Hva er feil med å drepe HW med c4 ? det krever jo en del skill å snike seg opp på en tanks gjør det ikke ? Har kun spilt en CQ Cw, og syntes det var døds kjedelig, var 14-15 medicer på vær side som satt bak vær sin vegg på Nelson bay å skjøt på hverandre i 250 tickets, med en eller to assualt som feada ammo, tok vel ca 2,5 å komme igjenom 3 runder. Så jeg ville heller sett begrensninger på antal av vært kit i stedet for på våpen, våpene er der for å brukes er de ikke ? Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted May 12, 2011 tøysete med så store våpenrestriksjoner spør du meg. Kjør spillet vanilla og tahts it. Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted May 12, 2011 tøysete med så store våpenrestriksjoner spør du meg. Kjør spillet vanilla og tahts it. Våpenrestriksjonene er vel der for å forhindre eksplosivfest og bruken av det som ses på som ubalanserte våpen. Det som funker i public funker ikke alltid like bra i klankamper. Det ligger ikke mye skill i å dekke et map med mortar / miner / c4. Det er ihvertfall min mening. Når det er sagt så håper jeg DICE gjør en bedre jobb med BF3 slik at man slipper å måtte ha våpenrestriksjoner etc. Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted May 12, 2011 Så til ett spørsmål: Hva er feil med å drepe HW med c4 ? det krever jo en del skill å snike seg opp på en tanks gjør det ikke ? Nei, igrunn ikke. Man kan legge det ut der man beregner at tanken kommer og vente eller så går det også an å kaste C4 50 meter bortover gata eller over hustak. Det begrenser bruken av HW såpass at det ikke er vits å kjøre hardware på hardware-maps. Har kun spilt en CQ Cw, og syntes det var døds kjedelig, var 14-15 medicer på vær side som satt bak vær sin vegg på Nelson bay å skjøt på hverandre i 250 tickets, med en eller to assualt som feada ammo, tok vel ca 2,5 å komme igjenom 3 runder.Så jeg ville heller sett begrensninger på antal av vært kit i stedet for på våpen, våpene er der for å brukes er de ikke ? 14-15 medics på hver side er jo "bigwar", noe du ikke ser i f.eks. CB, og det ble samme tilstandene med camping den ene gangen jeg var med i bf.no sitt arrangement. På den andre siden så går jo 250 tickets fort ned bare på kills i seg selv med 16vs16. 8on8 i CB-kampene er som regel veldig hektiske og det blir lite camping. I tillegg er det stort sett minst én APC på hvert lag noe som gjør at man gjerne spiller med 3-4 engineers i tillegg til medics, siden man må samkjøre rakettene når motstanderens APC blir reparert. Ser gjerne at AT-våpen går som blindgjengere når man skyter i bakken etter inf med dem, sånn at man bare får brukt dem på tanks. Evt. at de har latterlig lave hastigheter slik de hadde i gode gamle toogførr. Share this post Link to post Share on other sites