SniperRiper 0 Report post Posted December 7, 2010 Flere slagmarker i VietnamDICE inkluderer enda et kart i Battlefield: Bad Company 2 Vietnam, men det må tjenes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SniperRiper 0 Report post Posted December 7, 2010 (Multigamer.no): Det nærmer seg tur til Vietnam for Battlefield-fans. På de fire kartene Hill 137, Vantage Point, Phu Bai Valley og Cao Son Temple skal striden stå fra og med 18. desember. Men er det bare her vi skal krige, eller har DICE noe mer i vente for oss? Spoileralert - det er sistnevnte! Et nytt kart DICE annonserte just at et nytt kart ankommer Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. Kartet er ingen ringere enn gode gamle Operation Hastings som vi kjenner fra Battlefield: Vietnam. For de som teller er vi da oppe i 5 kart. For å få tilgang til operation Hastings stilles det derimot noen krav til egeninnsats. Gjør din plikt - krev din rett Kartet må nemlig låses opp gjennom bruk av "team action". Hva er så dette? Jo det er resupply, revive, heal, spot og repair. Intet mindre enn 69 millioner av disse. Selvfølgelig skal du ikke gjøre dette alene. Det telles i Battlefield: Bad Company 2 og Battlefield: Bad Company 2 Vietnam på PC, Playstation 3 og Xbox 360 fra og med 21. desember. Klarer vi å låse opp Operation Hastings før jul? Battlefield: Bad Company 2 Vietnam utvikles av DICE og kommer til PC, Playstation 3 og Xbox 360 18., 21. og 22. desember 2010. Relaterte artikler: Vietnam i... Tokyo? Dato satt for Vietnam-tur! Utmerkelser fra Vietnam Nye kart til Bad Company 2 Ny stemningsfull BC2 Vietnam-trailer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted December 8, 2010 Battle for Hastings trailer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted December 8, 2010 OH! Teh memories! Hastings var jo alltid et møkkamap i klankamp, men moro public! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dezso 0 Report post Posted December 8, 2010 Helirape ftw! teh memories x2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 8, 2010 Battle for Hastings trailer kick ass trailer! Quote Share this post Link to post Share on other sites
OUTLAW1 0 Report post Posted December 8, 2010 Har skjedd litt. Her er litt ingame fra orginale Operation Hastings i BFV. Rart å se graffiken nå og da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted December 9, 2010 Den videoen må jo være en spøk. Det er den tristeste spillingen jeg har sett på lenge, han eier jo hverken aim, romfølelse eller forståelsen av enkle begreper som 'rett fram'. Videoen er et ti minutter langt klipp av en fyr som: Ikke klarer å lette med fly Kjører båt fem meter for så å hoppe ut igjen og begynne å gå i en evighet i stedet Går nesten en komplett sirkel og avlegger rundt fem ganger nødvendig distanse for å komme seg fra A til B Konsekvent sikter på kneskålene og bruker et halvt magasin på en bot som står i ro og ikke gjør noe Løper midt inni en flokk med botter og sprayer villt og presterer å bli drept av botter på easypeasy At han i tillegg ser ut til å ha presset spillet til å kjøre på en gammel Amiga 500 via disketter, slik at det hakker mer enn den ripete Ace of Base CDen jeg mistet i grusen for en tid tilbake - det gjør ikke akkurat saken noe bedre... Eneste som er verdt å få med seg er kommentaren om "I'd like to play halo, but I want to finish Vietnam first - so maybe in a week, two weeks..." Dette fra en som lager "Let's play"-videoer på nett. Right. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dezso 0 Report post Posted December 9, 2010 Måtte inn å se etter din kommentar pazazu. Gadd 1 minutt Tror du traff spikern på hodet.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted December 9, 2010 Skulle heller hatt filmklipp fra de utallige gangene GiS herja med dsr! Vi sopte dere av kartet! I hvert fall liker vi å tro det, 6 år etter.... 6 år? omg...er det virkelig så lang tid siden jeg tungekyssa med zod??? Her spiller samme fyren Flaming Dart... gud så nitrist... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prankster 0 Report post Posted December 9, 2010 Satan, er det så lenge sia bf vietnam kom ut :S... føler meg gammel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted December 9, 2010 Kan du si, jeg husker 1942 som om det var igår :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prankster 0 Report post Posted December 9, 2010 husker da 1942 .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted December 9, 2010 Husker? Jeg har fortsatt BF1942, BFV, BF2 OG BF2142 med alle ex.packs og noen mods installert........ Må forøvrig si meg enig med Paz at det videoen var fantastisk. Jeg har lenge undret meg over om det finnes noe positivt med at de lager FPS for konsoll - nå vet jeg det: For at slike som ham kan holde seg der... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dezso 0 Report post Posted December 10, 2010 Skulle heller hatt filmklipp fra de utallige gangene GiS herja med dsr! Vi sopte dere av kartet! no proofs? it didn't happen!!!111 Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted December 10, 2010 eller alle gangene nps griserumpejulte gis?! kanskje ikke i vietnam, men følte det måtte nevnes! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Landstryker'n 0 Report post Posted December 12, 2010 Sette! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 12, 2010 begynner å komme litt rapporter fra et par utvalgte som har fått tilgang til spillet pga servere etc - det er visst epic god følelse av gamle bf vietnam Quote Share this post Link to post Share on other sites
TigerEyes 0 Report post Posted December 13, 2010 begynner å komme litt rapporter fra et par utvalgte som har fått tilgang til spillet pga servere etc - det er visst epic god følelse av gamle bf vietnam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted December 13, 2010 eller alle gangene nps griserumpejulte gis?! kanskje ikke i vietnam, men følte det måtte nevnes! Dere fikk kun ta oss hardt bak av en grunn: Vi LIKTE det. Landstrykern!!! ' /> http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/biggrin.png Quote Share this post Link to post Share on other sites
AK_no 0 Report post Posted December 13, 2010 Blir sikkert lite medics siden man må tjene brettet.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zylark 1 Report post Posted December 13, 2010 Hastings uten pwn pwn rape-machine Mig 17 er jo litt amputert da. Lockdown av motstanderne i main, tonnevis med bomber og ett par Heli sirklende rundt, var en sikker vinner. Ekstra tilfredstillende med stjålet Mig. Men blir kos å flakse rundt i Huey igjen. edit: Minner meg på kampen vi i dsr hadde, og vant, enten det nå var om å ta eller forsvare førsteplassen i CB-ladderen, husker ikke. I alle fall tapte vi stygt som US, men som NVA benyttet vi vår sneaky-pwn taktikk. Drop fra Mig og plante spawn-tunnel bak US main. Vente på riktig øyeblikk, organisert suicide, og ta nevnte main. Dernest plukke opp restene. Enkel prosedyre så snart vi hadde nektet dem tilgang på kos hardware. I siste spilleminutt, tok vi sisteflagget dems, det ved tempelet, etter ett dropp fra Mig på taket der. Nulling og seier med noen få tickets overtak sammenlagt. Ah, det var tider det Ettersom man nå kan spawne på squad, er nok slike historiske øyeblikk en saga blott *snufs*. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted December 13, 2010 Hvordan virket spawn tunnellene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 13, 2010 Hvordan virket spawn tunnellene? Tørr? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zylark 1 Report post Posted December 14, 2010 Hvordan virket spawn tunnellene?Det var vel spawn tunneler på de fleste jungel-kart. På Hastings, ved flystripa som NVA, var det en spawn-tunnel inf'er kunne plukke opp og siden plante der man ville, fortinnsvis under en busk uti skogen, eller jungelen om man vil Funket på samme måte som å spawne på flagg. Som US hadde man noe lignende, med supply-kasser. Men disse var svære, og lette å oppdage. Og kunne kun flyttes via heli-lift. Noe mer tungvindt altså. Men funket bra det og, da spesiellt på Op. Irving var det vel Quote Share this post Link to post Share on other sites