SniperRiper 0 Report post Posted December 2, 2010 Gi meg penga tilbake!En del Playstation 3-spillere har sett seg lei på dårligere versjon av Black Ops - vil ha penga igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SniperRiper 0 Report post Posted December 2, 2010 (Multigamer.no): En gruppe Playstation 3-spillere har nå sett seg lei på Call of Duty: Black Ops sine feil og mangler når det kommer til Playstation 3-versjonen. Det klages over dårlig grafikk, mindre innhold, bugs og generelt mye problemer knyttet til både enspiller- og flerspillerdelen. Spillet er allerede oppdatert til versjon 1.3 uten at dette skal ha gjort spillet mer spillbart - snarere tvert imot. "However, it became much worse after the developer, Treyarch, released their 1.3 update in the days after release. Players are now struggling to complete a single full match in their online multiplayer. They receive hosting errors, transmission errors, failed host migrations and interrupted connections, which boot the players back to the lobby." Nok er nok Nå er det opprettet en underskriftskampanje for spillere som vil ha refundert utlegget sitt for Call of Duty: Black Ops til Playstation 3. Underskriftskampanjen har i skrivende stund over 700 underskrifter. "This is a petition for a full refund for all of the Playstation 3 owners who bought Call of Duty Black Ops (referred to as BO from here on out), which began selling on Nov 9th 2010. The game was published by Activision and developed by Santa Monica studio Treyarch. The Playstation 3 version BO was release at the same time and date as the Xbox 360 version. Technically, the Playstation 3 can equal and/or out perform the Xbox 360 on many levels. Yet, the Triple A title BO was release on the Playstation 3 with sub-par graphics, buggy software and less features." Er du lei? Er du en av dem som har kjøpt Call of Duty: Black Ops og ikke er fornøyd med produktet? Hvorfor ikke signere underskriftskampanjen - det kan jo ikke skade. Det er tydeligvis bare Xbox 360-spillere som er fornøyd med Call of Duty: Black Ops. Kjekt at noen er det iallefall. Er du fornøyd med spillet? Relaterte artikler: Salgsrekord antas PC-spillere i harnisk Ja til modifisering Spesialversjoner av Black Ops? Gode nyheter for PC-spillere Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 2, 2010 Har ingen problemer med CoD på pcn. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted December 2, 2010 Folk som kjøper FPS på konsoll bør egentlig bare ha seg selv å takke imo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted December 2, 2010 Spill laget for konsoll som ikke funker på konsoll.. WTF. Jaja, glad jeg ikke har brukt penger på det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 2, 2010 Multiplattform FTW! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 2, 2010 Jaja, glad jeg ikke har brukt penger på det Ditto! Nei, nå selger jeg min PS3 - dritt lei! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted December 2, 2010 Som jeg bruker å si: FPS er ment til pc ikke konsoll Quote Share this post Link to post Share on other sites
SniperRiper 0 Report post Posted December 2, 2010 Som jeg bruker å si: FPS er ment til pc ikke konsoll Ser ut til at folk har begynt å skjønt det nå Quote Share this post Link to post Share on other sites