Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

SpecAct for PC er også aktivert

Recommended Posts

Bare sånn tips for de som gikk glipp av det, men nå kan du altså få SpecAct kit på PC også.

Koster 40,- i EA Store (husk å gå inn på den norske, noen som har problemer hvis de har gått inn på feil), og du må bare huske å bestille på samme email som Bad Company 2 kontoen din er registrert med. Står at du må laste ned og greier, men jeg stressa i en halvtime uten å finne SpecAct nedlastingen... ble forbanna til slutt og logga inn i Bad Company for å skyte noen i sinne, men vips... der var jo alle 4 SpecAct kit'ene allerede aktivert :blush:

Litt greit også siden du nå får 4 ekstra kits i startoppsettet... dvs, du kan lage deg 2 forskjellige Assault oppsett, 1 med vanlig camo, og 1 med SpecAct camo. Litt greit hvis du bruker å bytte mellom Assault Rifles og Hagler ofte... så kan du ha hagler på ene kit'en, og assault rifles på andre.

Ellers er jo SpecAct sånn svarte+skog/jungel camo, så er ikke akkurat perfekt for snøbrett som Port Valdez og White Pass, men de er ypperlige på Laguna Presa, Valpariso osv.

Du betaler 40 spenn for ikke å ha rød lue som russisk medic.

Du betaler 40 spenn for ikke å ha rød lue som russisk medic.

Russisk medic får grønn lue og svart camo.

SpecAct er kun kosmetisk. Våpnene som er SpecAct, Ump45, M16, M95 og MG3 får litt andre camo farger også.

En fordel er jo at du har 2 kits per klasse du kan lage så du slipper å gjøre om på kit'en din.

Ellers er det jo for å være litt anderledes enn alle andre.

Noen liker slike kosmetiske endringer, andre bryr seg ikke. Tenkte bare det var greit å nevne at det er nå mulig å få det på PC også for de som er interessert :blush:

Betaler man 40,- så ser fienden deg med andre klær?

Pluss 4 nye våpen å få gullstjerner på.

Dessuten er det ganske deilig å bli kvitt den røde lua som medic til russerne har. Så utrolig vanskelig å se den komme løpende på Port Valdez og White Pass.

Betaler man 40,- så ser fienden deg med andre klær?

Pluss 4 nye våpen å få gullstjerner på.

Dessuten er det ganske deilig å bli kvitt den røde lua som medic til russerne har. Så utrolig vanskelig å se den komme løpende på Port Valdez og White Pass.

Hørte at nisselua ble byttet ut med en nesten limegrønn uniform som gjorde det enda lettere å spotte dem i snøen. Stemmer ikke det?

Uhm. Jeg kjøpte specact, men må patche spillet nu. Jeg trenger ikke å laste noe ned via EA downloaderen?

Nei, var det jeg stressa med i 30 minutter. Kom aldri opp noen download i EA downloaderen som gjaldt specact.

Når jeg logga inn i spillet så var våpnene der allerede. Du ser dem ganske raskt siden de er gullfarget i våpenlisten når du velger våpen.

Du kan også velge om du vil ha standard uniform eller specact uniformen. Alle våpen, inkludert specact, virker for begge uniformene.

La merke til at når du valgte standard uniform og specact våpen (MG3 i dette tilfellet), så får våpnet samme camo som uniformen du har på deg. Velger du specact uniform så får du Woodland camo på specact våpen, utenom M95 SA som er helt svart uten noen merker eller camo.

Må innrømme jeg er litt fristet bare for å kunne ha to loadouts for hvert kit. Slippe å fikle rundt hver gang jeg skal bytte mellom AT-4 og miner osv. hadde vært greit.

Har vel kastet vekk mer en 40kr på ubrukelige ting før, så dette skal uten tvil kjøpes :blush: !

Det er å ha perspektiv på ting :blush:

Det neste blir vel å endre farge på kjønnshår for å få Sex Appeal +1

Kommer neppe til å bruke penger på dette :blush: