Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
drozo

Box kastes ut av THF og Hellfragger Liga

Recommended Posts

Så THF får fortsette når en har blitt vacca, men når ligaen ikke hadde startet ble onliners kicket fordi eirik spilte kvalikk med noen andre. er det overhodet mulig bli mer dobbeltmoralsk?

Edited by HaJM

Så THF får fortsette når en har blitt vacca, men når ligaen ikke hadde startet ble onliners kicket fordi eirik spilte kvalikk med noen andre. er det overhodet mulig bli mer dobbeltmoralsk?

Du burde vite det by now at HF er ekstremt lite objektive, har et mangelfult regelverk og tar alt på "skjønn" :blush:

Det laget som ville spilt ligaen for onliners, ville definitivt ikke vært det samme som kvalifiserte seg. Noe som er blitt forklart gang på gang. Hadde det skjedd midt i ligaen ville vi hatt en annen situasjon.

hvordan kunne folk predicte at denne kom med at THF får spille videre i ligaen. det er ganske sykt imo. Hadde dette vært hvilket som helst annet lag hadde de ikke fått mulighet til å bytte spiller. Har THF brukt sitt spillerbytte har de brukt sitt spillerbytte. reglene er for alle

Edited by EvoLutioN

Du burde vite det by now at HF er ekstremt lite objektive, har et mangelfult regelverk og tar alt på "skjønn" :blush:

1) Reglene er oppe til revidering for spillerne før hver eneste sesong, hvorfor kom ikke du med et forslag til en lignende situasjon som dette?

2) Grunnen til at vi tar ting på skjønn er at vi ikke har 86 sider med regler - fordi igjen - ingen andre enn et par stk bidra til reglene.

3) Jeg er så objektiv jeg kan. Jeg kicka en spiller for en VAC-ban uten beviser på at det gjelder css.

4) Hadde dette vært en 1.6ban så hadde han fått bytta konto - han her ble kasta ut av laget og ban i årets liga.

At du fortsatt klager på at VI er lite objektive er helt fuckings ubegripelig.

hvordan kunne folk predicte at denne kom med at THF får spille videre i ligaen. det er ganske sykt imo. Hadde dette vært hvilket som helst annet lag hadde de ikke fått mulighet til å bytte spiller. Har THF brukt sitt spillerbytte har de brukt sitt spillerbytte. reglene er for alle

http://www.hellfragger.no/node/636

Han ble til og med BANNET for bruk av juks i det aktuelle spillet. Der hadde vi håndfaste beviser.

Hei, det har skjedd med et annet lag - og vi gjorde.. ERRR... DET SAMME!? WHAT IS THIS!?

tar jeg feil med dette her; THF har allerede gjort et spillerbytte, ergo de kan ikke gjøre et til, og de har både zledaren og FNKY som registrerte backups? Sier ikke avgjørelsen er feil, men om de ender opp med å ta en spiller fra et annet lag, som da sliter med å fullføre ligaen, så blir jo det litt dumt? sier ikke de kommer til å gjøre det, men 'im putting it out there' :blush:

OT: rettferdig avgjørelse ovenfor THF da de ikke har gjort noe galt og er uheldige å spiller med folk som må jukse for å vinne i dataspill

1) Reglene er oppe til revidering for spillerne før hver eneste sesong, hvorfor kom ikke du med et forslag til en lignende situasjon som dette?

2) Grunnen til at vi tar ting på skjønn er at vi ikke har 86 sider med regler - fordi igjen - ingen andre enn et par stk bidra til reglene.

3) Jeg er så objektiv jeg kan. Jeg kicka en spiller for en VAC-ban uten beviser på at det gjelder css.

4) Hadde dette vært en 1.6ban så hadde han fått bytta konto - han her ble kasta ut av laget og ban i årets liga.

At du fortsatt klager på at VI er lite objektive er helt fuckings ubegripelig.

Han ble til og med BANNET for bruk av juks i det aktuelle spillet. Der hadde vi håndfaste beviser.

Hei, det har skjedd med et annet lag - og vi gjorde.. ERRR... DET SAMME!? WHAT IS THIS!?

hadde de da brukt sitt tidligere spillerbytte? . synes det er ofc helt ok at THF spiller videre med en av sine backup spillere om det er snakk om det.

Edited by EvoLutioN

"Hellfragger har ingen bevis på at han har jukset i CSS - hverken i ligaen, PCW eller publicsammenheng" Hvorfor bannes han da fra hellfragger? Latterlig. Vac-ban? Ok, da kan han ikke spille på EAC-servere. Da måtte THF spilt med en av sine registrerte steps (om de har noen, vet ikke hva situasjonen er der), eller endt opp som 4 stk, og dermed ikke fått spilt ut ligaen. Uansett helt ulogisk at de får ta inn en NY step/5.mann.

edit: gitt at det er slik at de får ta inn en helt ny spiller da, som er slik alle har forstått det. Om de må spille med en av sine tidligere registrerte spillere er det jo np.

Edited by tr1ckster

Det var et tilbud iddqd fikk forrige sesong også, så jeg ser ikke helt problemet. Selv om jeg skjønner at det blir enklere om vi bare diskvalifiserer alle lagene!

Hvis du skrur hukommelsen en sesong tilbake ca. husker du nok at iddqd opplevde en nesten tilsvarende person hvor cy ble tatt for cheat (vel og merke utenfor hf ligaen), da fikk iddqd lov å bytte en spiller :blush:

Har du noen bevis på at han har juksa i css? Det kan være et annet spill?

Først og fremst så blir han kastet ut av THF. Han blir også kasta ut av Hellfraggerligaen da vi ikke hverken kan bevise at det er juks eller ikke i CSS - så vi tar en helgardering og kaster han ut fra både lag og liga.

I tillegg KAN det være, men lite sansynlig, en ban som har kommet pga. bug med EAC.

Vi velger å stole på VAC foran en spiller i THF - kaller du det lite objektivt så kyss meg i rævva.

Hvorfor er det latterlig? Hadde det vært beviser på at han hadde juksa i CSS hadde han nok fått en ekstra sesong i tillegg.

Ulogisk at de skal få inn en ny spiller? Du vet at vi kunne gjort det enkelt som i aU sitt tilfelle og også mange andre lag. Vi kunne latt personen spille videre med en annen konto.

Men vi hadde baller nok til å utestenge han fra ligaen fordi vi velger å ikke akseptere VACbans på orangebox. Tenk på det neste gang du åpner munnen for å trolle.

Hvis du skrur hukommelsen en sesong tilbake ca. husker du nok at iddqd opplevde en nesten tilsvarende person hvor cy ble tatt for cheat (vel og merke utenfor hf ligaen), da fikk iddqd lov å bytte en spiller :blush:

Ja så drozo påpekte d. Men som du ser mange reagerer på er at thf ser ut til å få inn en ny spiller etter sitt oppbrukte spiller bytte. Og som jeg lurte på ovenfor hadde iddqd brukt sitt ifjor ved samme situasjon?. Vil igjen påpeke at jeg ikke ser noe gale i at thf får spille videre med eventuell 6-7 registrerte spiller

Edited by EvoLutioN

Det laget som ville spilt ligaen for onliners, ville definitivt ikke vært det samme som kvalifiserte seg. Noe som er blitt forklart gang på gang. Hadde det skjedd midt i ligaen ville vi hatt en annen situasjon.

På hvilken måte finner du thf mer "samme lag som kvalifiserte seg" enn det onliners var?

men skal slutte diskutere, spiller jo nada rolle, made my point. Enten du ser det eller ikke, enten du vil bry deg eller ikke.

Sånn genrelt sett er det urimelig at et lag selv må bære risikoen for at en av deres spillere blir bannet, såfremt de ikke visste eller burde vist at han cheatet (på en slik måte som fikk han vac-bannet). Regner med at det er en grunn til at folk er steps, om det er at de ikke passer inn i laget, ikke aktive nok eller ikke gode nok. Den mest rettferdige regelen da vil være som THF har gjort i dette tilfellet.

For å kvelurere litt;

iddqd hadde ikke brukt sitt spillerbytte noe thf har.

Derfor burde THF spilt ut ligaen med en av sine stepins, og ikke få muligheten til å bytte spiller.

Hadebra :blush:

Tenk litt over dette folkens.

Vi kunne med letthet bare instruert Johan om å si at han hadde testet en cheat i TF2 på en tysk random server i fylla, fått halvparten av norge.css til å le av hele greia, og latt han registrere en ny konto siden han cheatet i et annet spill. Det samme har nemlig skjedd med mange 1.6 bans, men det er kanskje glemt?

I stedet "henger vi ut" en utrolig koselig gutt, som KAN være utsatt for en EAC-bug, på våre egne sider, hiver han ut av laget og basically ødelegger lagets vinnersjanser de neste kampene. Fordi vi må holde på nulltoleransen for juks og fremstå som gode eksempler. Selv om vi ikke har noen som helst bevis på cheat i CS:S.

SKIKKELIG partisk.

Og ja, da burde vi selvsagt ødelegge kvaliteten på resten av ligaen med enda en fold - for DET er jo til alles beste.

Syns whininga til folk her er helt ubegripelig. Maken til syting skal man lete lenge etter, leser dere i det hele tatt det drozo skriver?

Hf har alt på sitt rette og prøver å få ligaen ferdig med så mange som mulig lag. Om man bare diskvalifiserer alle lag instant sitter man igjenn med flere WO i hver runde. Slutt å syt.

OT: b0x har ikke blitt tatt for juks i spillet counter strike source, så som drozo sier det: vi valgte å stole på VAC i stedet for vår egen spiller..

hvordan er det lite objektivt?

Synst det er rett avgjørlse av HF eg, hadde vært for jævlig å ødelagt for eit så bra team som THF, selv om eg e usikker på om at eit anna team hadde fått samme sjangsen;) Gl vidare b0x og THF

BTW... GATHER PÅ G?? :blush::blush:

jeg er enig i hva HF har gjort.. men jeg synes de kanksje burte ha spillt med steppene dems.. ivertfall kampene før jul.

om jeg ikke tar helt feil så har man ikke lov til å bytte spiller før etter jul eller noe sånt ?

Eg forstår rett og slett ikkje koffor THF får forsette å spille, eg forstår det hvis de bruker en av step-inn spillerene de har. Men får de inn en ny spiller, blir det partisk, uansett kordan du snur og vender på det.

Dere "forsvarer" det med at dere var utrolig harde mot Box denne gangen, noe dere kanskje var, men dere er igjen utrolig snille med THF. Spiller blir bannet fra ligaen, lag har brukt byttet sitt, et får forsette, det andre kickes ut.

Ja det ene hendelsen var før ligaen startet, og den andre var under ligaen, men skal det virkelig bety så mye? Reglene burde forsatt være de samme.

Sånn genrelt sett er det urimelig at et lag selv må bære risikoen for at en av deres spillere blir bannet, såfremt de ikke visste eller burde vist at han cheatet (på en slik måte som fikk han vac-bannet). Regner med at det er en grunn til at folk er steps, om det er at de ikke passer inn i laget, ikke aktive nok eller ikke gode nok. Den mest rettferdige regelen da vil være som THF har gjort i dette tilfellet.

Sånn er det vel i nesten all idrett afaik? Er i såfall slik i andre eSport ligaer, at hele laget blir kastet ut hvis en spiller cheater.

Eg forstår rett og slett ikkje koffor THF får forsette å spille, eg forstår det hvis de bruker en av step-inn spillerene de har. Men får de inn en ny spiller, blir det partisk, uansett kordan du snur og vender på det.

Dere "forsvarer" det med at dere var utrolig harde mot Box denne gangen, noe dere kanskje var, men dere er igjen utrolig snille med THF. Spiller blir bannet fra ligaen, lag har brukt byttet sitt, et får forsette, det andre kickes ut.

Ja det ene hendelsen var før ligaen startet, og den andre var under ligaen, men skal det virkelig bety så mye? Reglene burde forsatt være de samme.

Sånn er det vel i nesten all idrett afaik? Er i såfall slik i andre eSport ligaer, at hele laget blir kastet ut hvis en spiller cheater.

Blir faktisk litt småkvalm av hva du sier. HF gjør hva som er best for ligaen, jeg tør påstå at denne situasjonen har ødelagt for thf, og har gjort situasjonen MEGET vanskelig for laget. Det er IKKE partisk å kicke ut en av spillerne samt ødelegge vinnersjansene til hf. Og ja, tro det eller ei, det er faktisk til ligaens beste at thf får fortsette. Hva faen tror du man står igjen med om man kicker lag for lag ut av en liga? Vi får verken et godt miljø eller noe bedre nivå ut av å kaste ut lag for lag. Til slutt ender man opp som 1.6 miljøet, and yes we want that very much indeed!

Og ser du har sammenliknet saken med onliners flere plasser: Hvordan i huleste kan du finne på å sammenlikne en sak hvor 1 lag blir kasta ut fordi dem regelrett stiller i ligaen med en totalrenovert lineup fra kvalikken, kontra 1 lag som må kaste ut en spiller midt i sesongen, fordi han ANTAKELIGVIS har jukset i et spill fra orange box?

Blir faktisk litt småkvalm av hva du sier. HF gjør hva som er best for ligaen, jeg tør påstå at denne situasjonen har ødelagt for thf, og har gjort situasjonen MEGET vanskelig for laget. Det er IKKE partisk å kicke ut en av spillerne samt ødelegge vinnersjansene til hf. Og ja, tro det eller ei, det er faktisk til ligaens beste at thf får fortsette. Hva faen tror du man står igjen med om man kicker lag for lag ut av en liga? Vi får verken et godt miljø eller noe bedre nivå ut av å kaste ut lag for lag. Til slutt ender man opp som 1.6 miljøet, and yes we want that very much indeed!

Og ser du har sammenliknet saken med onliners flere plasser: Hvordan i huleste kan du finne på å sammenlikne en sak hvor 1 lag blir kasta ut fordi dem regelrett stiller i ligaen med en totalrenovert lineup fra kvalikken, kontra 1 lag som må kaste ut en spiller midt i sesongen, fordi han ANTAKELIGVIS har jukset i et spill fra orange box?

Han mener jo obviously at thf ikke skal få bytte ut en spiller, siden de har brukt spillerbyttet sitt, men isteden spille ut ligaen med en av sine registrerte stepins.

Og det er jo according to thy rules, så hvorfor du skal bli kvalm forstår ikke jeg - kanskje du har pådratt deg omgangssyken i disse kalde tider?

Om de skulle ha vært sinnsykt strenge og konsekvente hadde de kastet ut thf, men thf bør få spille ut ligaen imo, men med sine stepins vel og merke.

Ja, de gjør nok dette for ligaens beste, men var det for ligaens beste å kicke onliners? Not really imo, kunne ha kommet en del fête upsets og kanskje vi hadde fått sett et nytt GI in the making. Who knows? Antakeligvis jukset? En VACban tilsier at du HAR jukset, kommer deg ikke unna det. Om han har jukset i css eller tf2 er en annen sak.

Og onliners ble vel kicket fordi at eirik spilte for et annet lag i kvalikken, ikke fordi at de hadde totalrenovert laget sitt?(Noe de ikke hadde gjort afaik)

Feel free to enlighten me:)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...