FRlTZ 0 Report post Posted November 28, 2010 Ok, tiden er vel moden nå som bilettene er på markedet. Jeg får ikke sove da jeg er blitt invitert inn der i crewet, og jeg kommer vel og takke ja til dette. Spiller - Plass/rad Fritz - [Crew] Zen0x - unknown/unkown +5 k. krogsforbryter - unknown/unkown +6 Holycrap - Unkown/unkown Oppdateres ikke hver dag, men skal prøve og få meg mere innom nå som livet stabiliserer seg lite. Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted November 29, 2010 Zen0x med 5-6 venner kommer Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted November 29, 2010 Får se om jeg har anledning i år. Om jeg er her på den tiden skal jeg prøve å få det med meg. Lenge siden sist =) edit: finnes det ikke gammeldags gamer-billett lenger? . Har alltid klart de forrige årene å komme inn med gamer billett etter at vi vant bf1942 compoen . Nå står det "no seat" buu Share this post Link to post Share on other sites
Jack Bauer 0 Report post Posted November 29, 2010 blir vell med fast gjeng i år aswell Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 30, 2010 må vell ta seg en tur dit i år også ja, vi blir vell 6-7 stk som drar sammen i år Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted December 2, 2010 blir vell med fast gjeng i år aswell Må vel ordne hotell ? Share this post Link to post Share on other sites
Jack Bauer 0 Report post Posted December 2, 2010 blir vell med fast gjeng i år aswell Må vel ordne hotell ? seff , one time hotell ALWAYS hotell Edit: FAEN, ser ut som alt er fullt av hoteller, leie campingvogn? xD Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 3, 2010 Lavvu ftw, er jo ikke kaldt i slutten av april så Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted December 3, 2010 Jeg skal, men satser på å sitte ved AN bordet Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted December 3, 2010 Jeg skal, men satser på å sitte ved AN bordet sviker!!! OT kommer på TG11 Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted December 3, 2010 Sviker nei? jeg kjenner flere fra an og tror jeg får det bedre der Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted January 13, 2011 Billetter er i boks! Tar med meg 7-8 stk. Share this post Link to post Share on other sites
Caliente 0 Report post Posted January 13, 2011 Hmm, er det utsolgt? Vurderer å dra, men er treig som vanlig. Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted January 13, 2011 Hmm, er det utsolgt?Vurderer å dra, men er treig som vanlig. Ifølge gathering.org er det 16 billetter igjen. I går tror jeg det var over 100 igjen. Vet ikke om køen er tom nå, men det er jo bare å stelle seg i kø. Og selv om alle skulle være solgt, så er det fortsatt mange billetter som blir returnert (folk som har bestilt litt flere enn dem trenger just in case etc). Og btw, det blir hotell på meg Scandic i hamar. Dem har tilbud for tg-deltakere. Står på gathering.org. Share this post Link to post Share on other sites
Caliente 0 Report post Posted January 13, 2011 Takk Sjuli, da stilte jeg meg i kø sammen med andre som også liker å utsette ting. Du er nummer 888 i køen Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted January 13, 2011 Jeg har en billett folk kan få av meg? Share this post Link to post Share on other sites
Caliente 0 Report post Posted January 13, 2011 Jeg trenger minst 2 Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted March 16, 2011 section 2 7 | 70 Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted March 16, 2011 Rad 5 seat : 58 Vi begynner på 59 og bortover Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 16, 2011 *strategisk sniiip* Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted March 17, 2011 Fortell, fortell! Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted March 17, 2011 Qed få høre !!! Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted April 17, 2011 En ting jeg lurer på ! Blir det noe Battlefield.no møte ? Peppez eller ta oss en hamburger i shipet ? Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted April 17, 2011 Hadde vært morsomt det ja Share this post Link to post Share on other sites
Kybber 65 Report post Posted April 17, 2011 Husk å ta en tur innom Altibox/Multigamer-standen på torsdag eller fredag for å si hei til undertegnede da Share this post Link to post Share on other sites