target 0 Report post Posted November 20, 2010 Nåken som sliter med sinnsyk lagg i multiplayer matches her i dag? Eg har måtte avbryte 3 kamper på rad no pga insane lagg Det har tidligare funka heilt flott, men no er alt bajs.. haaalp Share this post Link to post Share on other sites
woo 0 Report post Posted November 21, 2010 Jeg har opplevd det. Men det ble fikset av seg selv dage etter. Aner ikke hva som skjedde Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted November 21, 2010 Både jeg og alle jeg spilte med hadde rimelig heftig lagg i går kveld Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted November 22, 2010 Har ikke merket lagg ingame (ikke spilt i kveld dog), men det tar tusen år å laste profiler i bnet. Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted November 23, 2010 Har ikke merket lagg ingame (ikke spilt i kveld dog), men det tar tusen år å laste profiler i bnet. Lasting av profiler er megaslow ja,men det har vært en stund. Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted December 9, 2010 har lagg selv. er egentlig usikker på hvor lenge jeg har hatt det.. stutter er det flere som kaller det på forums.. veldig irriterende Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted December 9, 2010 I kveld tok det først enormt lang tid å logge seg på bnet, deretter hadde jeg skikkelig mye lagspikes i første kampen. Deretter fint, og nå lastes omsider profiler litt fortere og. Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted December 9, 2010 Hadde samma. Har spilt custom games i hele dag, og for noen timer siden ble alt helt sirup Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted December 9, 2010 Fungerte bra her - - Hva slags Custom games er liker dere å spille? Har bare prøvd "normale" custom games. Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted December 9, 2010 Spilt mye forskjellig. Mye marine arena, hybrid evolution, nexus wars, star battles m.m. Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted December 12, 2010 Har spilt custom game "Star Battle" - imponerende at det er så polert, er så anderledes vanlig sc2 og at det har såpass dybde. Anbefales. Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted December 12, 2010 vært litt for slapp på costume games fronten egentlig:( Så husky casta noe fra et costume game som var mye likt Mario Party. Husker ikke hva det het, men så jævli morro ut, ihverfall om man hadde vært fler=) Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 12, 2010 Raynors party ja Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted December 12, 2010 Driver og faller ut av bnet nå, flere som har det problemet? Share this post Link to post Share on other sites