Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
target

sc2 lagg?

Recommended Posts

Nåken som sliter med sinnsyk lagg i multiplayer matches her i dag? Eg har måtte avbryte 3 kamper på rad no pga insane lagg :blush:

Det har tidligare funka heilt flott, men no er alt bajs.. haaalp :blush:

Har ikke merket lagg ingame (ikke spilt i kveld dog), men det tar tusen år å laste profiler i bnet.

Har ikke merket lagg ingame (ikke spilt i kveld dog), men det tar tusen år å laste profiler i bnet.

Lasting av profiler er megaslow ja,men det har vært en stund.

har lagg selv. er egentlig usikker på hvor lenge jeg har hatt det.. stutter er det flere som kaller det på forums.. veldig irriterende :blush:

I kveld tok det først enormt lang tid å logge seg på bnet, deretter hadde jeg skikkelig mye lagspikes i første kampen.

Deretter fint, og nå lastes omsider profiler litt fortere og.

Hadde samma. Har spilt custom games i hele dag, og for noen timer siden ble alt helt sirup

Fungerte bra her

- - Hva slags Custom games er liker dere å spille?

Har bare prøvd "normale" custom games.

Spilt mye forskjellig. Mye marine arena, hybrid evolution, nexus wars, star battles m.m. :blush:

Har spilt custom game "Star Battle" - imponerende at det er så polert, er så anderledes vanlig sc2 og at det har såpass dybde. Anbefales.

vært litt for slapp på costume games fronten egentlig:( Så husky casta noe fra et costume game som var mye likt Mario Party. Husker ikke hva det het, men så jævli morro ut, ihverfall om man hadde vært fler=)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...