Multicyber 376 Report post Posted March 7, 2016 Likte episoden veldig godt! Mye jeg ikke helt forstår logikken i, hos Rick & co på slutten, men er man dum så er man dum.... Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted March 8, 2016 Likte episoden veldig godt! Mye jeg ikke helt forstår logikken i, hos Rick & co på slutten, men er man dum så er man dum.... Tja, skal man lage tv-serie så skal man lage tv-serie Alltid masse unødvendig og dumme ting... Blir spennende å se hvordan det tar seg videre dette. Tipper på at MAGGIE dør foran Glenn. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted March 8, 2016 Elska episoden. Skjønte heavy shit skulle skje når den starta så optimistisk og happy 1 Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted March 16, 2016 Satan så heftig TWD er for tida! Carol ( ) og Maggie fikk være total badasses. Så jævlig tense! Og hun som spilte hoved-baddien gjorde en utrolig god jobb med sin rolle 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 16, 2016 Til å begynne med var favoritten Glen og så Daryl. Nå er det nok Carol gitt. Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted March 16, 2016 Enig med dere to! Men huff, hvem er egentlig the good guys nå? Brenner folk levende osv... ikke at jeg klager men ganske inhumant å gjøre det på den måten, men var vell eneste alternativet de hadde. Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted March 30, 2016 Jeg liker igrunn ikke utviklingen nå... Men føler det bygger opp til noe awesome! Vi har enda ikke sett noe slags våpen som kan føre til skaden som var på bildet til de "cleaner's" folka som ble drept av Rick & co. Er sikkert noe slags klubbe elns, så tipper at dersom vi får se noe lignende våpen neste episode, så betyr det at en av de 3 som er tatt til fange blir tryne-mos Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted March 31, 2016 De viser alltid teaser til neste episode på slutten av hver episode, men er man som meg og ser fra "uhumske" kilder så klippes det ofte vekk. Dette er teaseren som er til sesong-finalen neste uke: Tror det blir heftige greier Negan & Lucille Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted April 1, 2016 fifaaaaan blir spennende neste episode Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 4, 2016 Tense shit! Ikke helt overbevist av hvordan de slutta episoden (litt kjedelig cliffhanger), men Negan var fun å endelig møte Og alltid hyggelig å se at Trevor Phillips Enterprises holder koken selv i apokalypsen! 1 Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted April 4, 2016 Trevor Phillips!!!!!! Tipper det var Glenn som er uten skalle. Lurer noe veldig på åssen de skal komme ut av denne. Men tipper Negan gjør den feilen med å tro at de vil "jobbe" for han. Ugg vente til Oktober før man får noen svar Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted April 5, 2016 Hot damn Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 5, 2016 Tviler på at det er Glenn som blir drept. Sikkert Abe, Rosita eller hu andre. Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted April 5, 2016 Likte hvor redd Rick ble... Blir spennende og se hvordan Rick og Co fikser dette. Litt rart var det at ingen kom til unnsetning når det var krise sånn som har skjedd de siste 6 sesongene Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted April 5, 2016 Nye gjengen til Morgan redder ræva til rick. Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 6, 2016 Stappa, ikke spoil ting ut ifra tegneserien da... Det er pretty douchy gjort... Men tipper igrunn det er Glenn jeg også. han burde dø nå, for vi har forventet det i alle fall 2 ganger denne sessongen... Reddet en gang av å rulle under søppelkonteiner, og en gang av Cpt Mustache ++ som sprayet perfekt hodeskudd på typ 40 zombier....... Die already? Passer igrunn ganske godt inn også, ettersom at Maggie er dødssyk, og Glen var fanget. En av de burde nesten dø.... Likte veldig godt hvordan Negan har stålkontrol på gruppen sin... Og herregud så taktisk de er?? De eide jo rick til tusen.... Negan er åpenbart lederen. Trevor og burnd-face er "nestledere" så er resten bottomfeeders... Men de er ganske avansert i hvordan de holder på. De har koder for det som er, samtidig som de har forskjellige "grupper" med forskjellige jobber. Når Maggie og Carol var fanget, var det jo snakk om en scouting party som var på vei.. Og vi så jo alle hvor godt organisert fellen som fanget de var? 3 roadblocks med fullt av karer med våpen, samt en med zombier i kjetting, der kjennetegn til Michone-Glen-Darryl-Rosita var, så ble de lokket rett inn i gapet på Negan.... Gleder meg veldig til å lære mer om Negan.. Må jo være noe slags militant fyr elns? Og som jeg forutså, så fikk vi møte våpenet som bashet inn fjeset på de vi så på bildene. I was correct :3 Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted April 6, 2016 Sorry. Det med tegneserien trodde jeg absolutt alle visste. Tilgi en angrende synder? Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted April 6, 2016 Sure Men skal ikke gå ut ifra sånt, for det er ikke alle som googler hva som skjer osv Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted April 6, 2016 Tror det er nevnt opptil flere ganger tidligere i denne tråden men er ofc min feil Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted April 7, 2016 Setter fingen min på at det er Daryl som dør jeg :/ Med tanke på at han ikke er med i tegneserien Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 7, 2016 Håper Abraham overlever. Michael Cudlitz(Bull Randleman fra Band of Brothers. Om du ikke husker det, shame on you!) 1 Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted April 18, 2016 Ja, vil bare si at denne tråden er for TV-serien, ikke tegneserien. Så spoilers fra tegneserien vil jeg helst ikke ha her. Hvis dere velger å prate om det skal det ikke bare legges i spoilertag, men også markeres at det er TEGNESERIESPOILERS og ikke spoilers fra serien. Takk. Ontopic: Kult! Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 24, 2016 Rip Abraham og Glenn! Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 24, 2016 Mest brutale jeg har sett både på TV og på film. Det var faktisk over grensen på hva jeg liker å se og jeg har sett mye sykt i filmer men det her tok kaken lett. Ufattelig at det her vises på TV ikveld. Mange kommer til å bli SJOKKKKERT 2 Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 24, 2016 WEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! Sånn man starter en sesong! 10/10: for en suspense! 1 Share this post Link to post Share on other sites