DSJ

The Walking Dead

Recommended Posts

to obv... :p Lurer veldig på hva som skjer med den pistolen nå som den har ammo.

Man ser den idioten som skjøt seg selv på siden når de datt ned.. Så glenn er dævv... Det jeg ikke helt forstår er hvordan han bekket over Glen, slik at han også datt... Men skjønner heller ikke hvorfor de ikke tok av seg jakka og kastet den oppå piggtråen på gjerdet.. Kunne lett kommet seg over der.. Brukt pistolen på forhånd å skutt zombiene på andre siden, så hadde det ikke vært noe problemer.... Glen var min favoritt nr.2, så jeg bannet høyt og lenge når jeg så det skjedde...

Nice try, believer!

A man can change his views without proclaming it on battlefield. 1 mosebok, kapitell Sinna.

Faen meg på høgt tide at de smurte seg inn med zombier igjen.... Håper de kaster den lille guten til zombiene btw... "MOM" ??? idiot.

Er så mange småting jeg irriterer meg over. Ja, shit, zombiene stormer inn i huset. Du har ikke sjans å ta alle de... hvis man da ikke presser dem inn på et trangt sted SOM FOR EKSEMPEL EN TRAPP. Sett sofaen litt til side så én og én zombie klarer å komme seg forbi. Stab i hodet med en øks. Død. Neste. Tipper du klarer kverke en god del i løpet av en time. Pinglefolk ass. Hadde lett tatt ut hele horden hadde det vært meg. Uten tvil! Meeen skjønner det ikke gjør det noe spennende.

Kul episode anyway. Jævla shitkid...

Småkjedelig slutt på halvsesongen(nesten episode er vel om 2-3 måneder?).

Hadde forventa mer, men det kan sies for ofte om TWD.

Tja. Syntes litt synd på kidden, er jævlig nysgjerrig på den psykologiske effekten å vokse opp et sted der de døde går rundt og spiser på de levende.

Hadde dere vært supertøff guy når dere var 8-9 år og døde, råtne folk rundt om i verden?

Og, i tillegg har blitt mishandlet av faren (vil jeg tro ihvertfall, han faren var jo wifebeater trossalt). Da er det ganske vanskelig og spille tough guy og ikke være mammadalt... just sayin :p

Syns det er morsomt nå at de fleste i gjengen tenker slik Shane gjorde på farmen i forhold til andre... Han ofra folk som ikke var "in the gang" for å overleve selv... Akkurat som Rick sa Glenn å Michone sku gjøre :p Pretty fun

Hva syns dere om dagens episode?

Glad for at de to drittungene ble spist.

Liker det at Darryl sløste en rakett på å tenne bålet når de kunne brukt fyrstikker/lighter :hitler:

Ganske grei, syns det var enkelte ting som var litt teit, men meg om det.

rip den familien da, nå er vell rick tilbake i en "thing, thangs" periode som han var etter Lori dauet

Wohooo. Ting skjer! Episoden holdt meg litt på kanten av sofaen. Kjipt Rick ikke fikk seg noe kjøtt på kølla, men sånn går det i en postapokalyptisk verden.

• Like 1

må ta tak i kusa om muligheten er der. Nytter ikke vente i en slik verden

Jesus er en viktig karakter i tegneserien. En av de største fan-favorittene, så han blir nok værende :p (nei, jeg har aldri lest tegneseriene, men jeg plukker jo opp ting)

Personlig likte jeg han ganske godt, kjekt med litt humor i det hele. Blir gøy å se hvor han kommer fra, selv om jeg tror det bare ligger pain i fremtiden... Som vanlig :p

Negan som alle snakker om. Negan som skal spilles av Jeffrey Dean Morgan.

Likte Jesus. Håper han blir værende som en ordentlig karakter og ikke en som blir drept når Rick og gjengen finner ut av at han har andre motiver.

• Like 1

Wohooo. Ting skjer! Episoden holdt meg litt på kanten av sofaen. Kjipt Rick ikke fikk seg noe kjøtt på kølla, men sånn går det i en postapokalyptisk verden.

Det tok ikke lang tid

Digger jesus. Elsker karakteren, håper han blir en fast gjeng. Smart og oppfinnsom type :p Får tak i en truck full av mat å drikke ved hjelp av fyrverkeri... ^_^

Likte han selv. Han klarte å komme seg utav å være bindet på ca 10 sekund og så klare stealthy å hoppe oppå taket på bilen. Klarte også å hamle opp mot både Rick og Daryl som begge er insane på å slåss, men han tok dem ut lett.

• Like 1

orker nesten ikke å følge med, dette er Nagan sin sesong og en av mine favoritter skal dø :-(

sitter bare å venter på når de skal ta episoden, blir som når man gikk og ventet på red wedding..

Ikke klikk med mindre du vet hva som skjer i slutten av sesongen.

Blir artig å se reaksjonen til folk når Glen får hodet slått inn av Lucille.

Glen <3

Likte episoden! :)

Men skjønner ikke helt hvorfor Rick hopper på en stor kar som har kniv, uten å ta frem noe selv? Hvorfor ikke slå han i bakhodet med en pistol? spart seg mye trøbbel...