Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DSJ

The Walking Dead

Recommended Posts

Hadde ikke forventa dette.

Hadde heller ikke forventa at sesongen skulle ta så jævlig av med en gang, ikke akkurat kjent The Walking Dead stil det som skjer nå.

Men dette er jo helt rått!

RIP Glen :(

Kjipt, men viser igjen at ingen er til å stole på, uansett.

Men så neste ut som han bare var trist når han lå der, ikke som at han ble spist levende.

Nesten litt teit om han klarer seg, litt for mange zeds til at det kan være sannsynlig.

Man ser den idioten som skjøt seg selv på siden når de datt ned.. Så glenn er dævv...

Det jeg ikke helt forstår er hvordan han bekket over Glen, slik at han også datt... Men skjønner heller ikke hvorfor de ikke tok av seg jakka og kastet den oppå piggtråen på gjerdet.. Kunne lett kommet seg over der.. Brukt pistolen på forhånd å skutt zombiene på andre siden, så hadde det ikke vært noe problemer....

Glen var min favoritt nr.2, så jeg bannet høyt og lenge når jeg så det skjedde...

Måten han døde på var så... vel, slapp og lite interessant at jeg egentlig ikke følte så mye annet enn overraskelse. Ville jo vært enkelt å dytte den dumpstern til gjerde og komme seg over til der trærne var f.eks.

Det virkelig rare tho er at de pleier å ha litt spesielle slutter på episoder hvor hovedpersoner dør (f.eks. helt stille credits) og det var absolutt null slikt denne gangen. Som om det bare var randomsa som døde. Merkelig at de gjør et unntak for en såpass stor karakter.

Han er heller ikke oppført på Talking Dead sin "In Memoriam"-liste, var ikke gjest på Talking Dead etter episoden og Scott M. Gimple (showrunnern) hadde følgende å si:

In some way we will see Glenn — some version of Glenn or parts of Glenn — again. Either in flashback or the current story to help complete the story.

Sååååå det er noe muffens på gang. :p

Rick vil jeg tro beiner ut andre siden av RV'en. Neste episode er vel fare for å bli en skikkelig depressiv en :p

• Like 1

Måten han døde på var så... vel, slapp og lite interessant at jeg egentlig ikke følte så mye annet enn overraskelse. Ville jo vært enkelt å dytte den dumpstern til gjerde og komme seg over til der trærne var f.eks.

Det virkelig rare tho er at de pleier å ha litt spesielle slutter på episoder hvor hovedpersoner dør (f.eks. helt stille credits) og det var absolutt null slikt denne gangen. Som om det bare var randomsa som døde. Merkelig at de gjør et unntak for en såpass stor karakter.

Han er heller ikke oppført på Talking Dead sin "In Memoriam"-liste, var ikke gjest på Talking Dead etter episoden og Scott M. Gimple (showrunnern) hadde følgende å si:

In some way we will see Glenn — some version of Glenn or parts of Glenn — again. Either in flashback or the current story to help complete the story.

Sååååå det er noe muffens på gang. :p

Rick vil jeg tro beiner ut andre siden av RV'en. Neste episode er vel fare for å bli en skikkelig depressiv en :p

Link?

Spoilery linky

Aldri fulgt med på Talking Dead selv, men det blir sendt etter hver episode. Chris Hardwick som leder showet og skuespillerne er ofte gjester.

Synes det er jævlig teit om

Glenn ikke er død nå, og overlevde fordi han nooben falt oppå han. Men såklart trist, Glenn virket ganske mennesklig i en vanskelig tid, så dumt og ikke ha han med videre. Håper at TWD ikke går helt GOT og dreper alle annenhver episode også. Rikelig med action og nå :D

Syns det var en bra episode, fint å få et grunnlag for hva Morgan har gjennomgått og hvordan has vei har vært før han ble gjenforent med Rick og gjengen.

Men som sikkert dere andre også er man jo kanskje litt mer interessert i å finne ut hvordan det går i "nåtid" :)

Syns det var en god episode. Interessant å se akkurat hvor far gone Morgan var og få forklart hvorfor han er blitt helt zen master.

jeg spår at Morgan blir nødt til å drepe han siste wolf-fyren, rakner på nytt og så må Rick drepe Morgan.

Meh

Hva snakker du om? Det var en kjempefin episode. Ikke noe særlig action, nei, men synes det var veldig godt regissert og spilt. Egentlig en episode jeg kunne vist mamma, helt utav kontekst, og som ville gitt mening. Tror kanskje hun til og med ville likt den.

jeg spår at Morgan blir nødt til å drepe han siste wolf-fyren, rakner på nytt og så må Rick drepe Morgan.

Njaaaa. Jeg ser ikke helt den.

Likte han egentlig ikke noe særlig i Jericho, men må si han gjør en utrolig god jobb i TWD imo

Nok en bra episode :) Godt å se at Daryl ikke har mista det helt.

Ser det spekuleres veldig mye i Glen faktisk er død, kom over denne tidligere i dag:

http://www.hollywood...aign=CMfacebook

Gode poenger, må også huske på at dette ikke GoT og har heller ikke vist store hint til det (enda), er det håp? :)

Enig med Daniel, Lennie James :wub:

Men godt med en roligere episode.

Venter nesten på at Glenn (zombie glenn altså) skal komme på døren til basen deres, også ser Maggie det og bryter totalt fullstendig isammen... mangler noe cheesy i denne sesongen :p

Dersom han ikke er død må det vel være han fyren som skøyt seg som ble spise. At han landa oppå Glen eller noe. Selv om det ikke akkurat så sånn ut :p

Told you so!

Zombiene eller "walkers" hadde jo ikke merket Glenn som hylskrek med hele torsoen åpen når han lå der. HALLO?

RIP Carl/Rick neste episode?

Knall episode! Blir nok en helsikes mid-season finale neste mandag :D

Seff var Glen i live :p

Veldig bra episode :) Gleder meg til den siste!

Haha, selvfølgelig var han ikke død. Som sagt, dette er ikke GoT :)

to obv... :p

Lurer veldig på hva som skjer med den pistolen nå som den har ammo.

Man ser den idioten som skjøt seg selv på siden når de datt ned.. Så glenn er dævv...

Det jeg ikke helt forstår er hvordan han bekket over Glen, slik at han også datt... Men skjønner heller ikke hvorfor de ikke tok av seg jakka og kastet den oppå piggtråen på gjerdet.. Kunne lett kommet seg over der.. Brukt pistolen på forhånd å skutt zombiene på andre siden, så hadde det ikke vært noe problemer....

Glen var min favoritt nr.2, så jeg bannet høyt og lenge når jeg så det skjedde...

Nice try, believer!