Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DSJ

The Walking Dead

Recommended Posts

Var helt rått hvordan de vekslet mellom scenene av møtet og zombie slossingen til Rick. Gamlegjengen sto å forsvarte Rick, samtidig som han brutalt sloss og penetrerer kniven sakte opp mot skallen til zombien. Fikk helt gåsehud, helt rått!

Syns det var en veldig fin avslutting på en veldig god sesong. Det har gått veldig kjapt :( Gleder meg til mer :)

Var det ikke pistolen han trengte opp i hodet? :p

Det var pistolen ja. :)

Aaaaah, såpass mørkt at jeg ikke så det :p

Men er fortsatt helt inni skallen på'n da. Moste egg :D

Zombiene representerer ikke noen fare lenger og det er jo også litt av poenget. Syns de har vært flinke med å få frem at faren egentlig ikke er zombier (de døde), men mennesker (de levende). Er jo der man finner det verste i TWD.

Elsker btw Carol. Hun har raskt blitt en av favorittene mine. Er så gøy å tenke på hvor mye hun har endret seg som karakter fra å være offer for en konebanker til å bli en total badass wolf mother :wub:

Og nå kommer the wolves. Og da blir zombiene en fare igjen. Nå vet de hvor Alexandria er og laster opp trailerne med walkers og setter av gårde. Det er det de gjør, hvis man ikke fikk det med seg: Bruker zombiene som våpen/feller. Og man har jo fått bekrefta gang på gang at de karene er helt psycho. Når Daryl og Aaron fant hun dama knytta til et tre og bukspretta.... Siiick shit right there. Kommer til å bli bra saker :D

Enig med spoileren din, håper bare at det ikke er bare de to, men flere "wolves" og gjerne noen med bedre skills på "pvp" for å si det sånn.... Morgan eide jo begge to, så håper de har noen tøffinger også ... :p

Vil tippe de er litt flere, ja. En slik operasjon krever litt manpower :p

har trua jeg, Plass til en spin off serie i denne verden de har skapt

• Like 1

"DO YOU HAVE ANY IDEA, WHO YOU TALKING TO?"

Gleder meg :D

• Like 1

Takk gud for battlefield.no, ellers hadde jeg ikke fått med meg dette med det første! TWD :heart:

Bra episode, veldig deilig at denne startet igjen nå, ble litt lite Fear The Walking Dead :)

Likte første episoden veldig godt, men skjønner ikke hvorfor de ikke gjorde noe med Wolves før de stakk egentlig... De viste de var der, og de burde gjort noe med det.

Nå kommer det en episode med en zombiemengde vi aldri har sett maken til før. blir interessant.

Sist episode var bare fryktelig ekkel, så sjukt å se på hvordan de kuttet opp til mat.. Er alltid piss redd når jeg setter på en ny episode :-(

For dere som skal se episoden, vær sterk.. Vær forberedt.

Megaspoiler i spileren her.

Skjønner seriøst ikke at Glen kan dø så tidlig i sessongen her... Han er uten tvil på top 3 listen på hvem folk liker mest, og nå er han altså dø på grunn av at han stoler på en som ikke er til å stole på.... Når direkte dreper en venn av deg, for så å prøve å drepe deg, så har du så forbanna god grunn til å drepe vedkommede at du er en idiot om du ikke gjør det.

Fatte seriøst ikke at det som skjedde skjedde.

Er også litt trist over at Rick drepte en fyr som haddy babymat i jakkelommen... Det er nok flere "snille" grupper der ute, og han drepte nettop en del... Og han blir vell stuck inne i den campingbilen en stund nå mens zombiene spiser opp liker og går forbi? Håper han har låst døra nå, som han ikke gjorde når han kjørte? I mean, really? Du lever i en apokalyptisk verden med zombier og gale mennesker og mordere, og du låser ikke fuckings døra på bilen? Derp

Sykt bra, men forbanna trist og vond episode.

Ja. Fy. Faen. Satt på kanten av stolen i deler av den episoden.

Jeg er stor fan av Game of Thrones fordi George RR Martin har fetish på å drepe hovedkarakterer. Jeg synes det gjør serien uforutsigbar. Walking Dead har vært noe forutsigbar, men samtidig av og til drept viktige karakterer. Glen var helt klart en av de viktigste personene må si jeg likte han veldig godt. Sitter her og tenker egentlig om dette kan være en god greie. Glen var badass, men han var veldig omtenksom. Jeg synes det blir spennende når good guys forsvinner. Da blir balansen feil fordi det er flere bad guys igjen (Rick f.eks.) som kan føre til nye spenningstopper! Trist, men tror det kan bli bra fremover!

Uventa ja men gjorde meg ingenting egentlig(samme med Red Wedding) :p Likte han men fikk ikke hjertet i halsen når han døde.

Mange som spekulerer om han virkelig er død eller ei. Dersom han ikke er død må det vel være han fyren som skøyt seg som ble spise. At han landa oppå Glen eller noe. Selv om det ikke akkurat så sånn ut :p