Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DSJ

The Walking Dead

Recommended Posts

Elsker å se hvor endra folka er sammenligna med de som bor i Alexandria. Carol trua med å knyte en unge fast i et tre ffs, og det var ikke på kødd, hun er troende til å gjøre det. Elsker hvordan hun faker å være normal akkurat nå. Rick vurderte jo et sekund hvor lett det ville vært å bare ta hun dama fra legefyren (det den lille sekvensen på slutten når Rick tar etter pistolen handla om. Rick er våryr). Sasha er på god vei ned i galskapen og det er tydelig at de sliter hardt med å omstille seg til et "vanlig liv". Det er faktisk svært tydelig.

Syns episodene er dritgode. Spesielt når man tenker på hvordan det har vært tidligere når de har funnet et sted å stoppe :yawn:

Har egentlig fått vite litt hva som skal skje (hørt litt "ufrivillig" info fra tegneserien), så vet at det kommer til å bli litt av hvert i de neste episodene. Blir nok en gedigen sesongavslutning også :D

Ekte spoiler:

Alexandria er langvarig, de blir ikke å dra derfra så vidt jeg forstår. Ihvertfall ikke på en laaaaaang stund. Kort og godt så vil de ta over hele skiten og så vidt jeg har forstått så er det nettopp det de blir å gjøre denne sesongen. Er også masse hinting til at Morgan dukker opp før sesongen slutter. Så er det masse snakk om et par karakterer fra tegneserien som jeg ikke aner noe om, men som skal være hinsides evil. Prøver å unngå spoilere selv, men noen ganger er det vanskelig når man hele tiden sjekker fan-sites o.l. :p

Edit til Daniel: W'en er ikke for Morgan, men en annen gruppe (Tenk tagginga som sa Wolves i den leiren Noah bodde i). De som hadde kutta av bein og armer på walkers blant anna. Er noen evøl jævler i horisonten så vidt jeg har skjønt. Gleder meg til å finne ut!

Edited by BcK
  • Like 1

er så dypt uenig i at episodene om dagen er kjedelige, er herlig å se noen andre sider av karakterene enn bare pur frykt pga instant-action-kill-kill-kill scener hele tiden. Dette er perioden hvor regissørene faktisk må vse at de duger til noe, og fylle karakterene med noe mer som er troverdig.

elsker det!

forøvrig, som bck sier, evil vil komme tilbake og treffe de i trynet.

Intenst ja!

Bra ikke alle hater Chris, zombiene så ut å like han godt ;)

Hadde glemt TWD igjen, så jeg så 5 episoder på rappen nå. Syns serien har tatt seg opp kraftig denne sessongen. Faen ikke snakk om at ting er kjedelige lenger! Mye spennende som skjer, og liker utviklingen i Alexandria. Men nå håper jeg faen at presten dør..

Og AzianPizzaBud burde seriøst drept fjotten..... Folk er så forbanna snille og tilgir så forbanna fort... Hadde hengt opp idioten slik at zombiene fikk tak i beina hans fra kneet og ned, så han kunne blitt spist levende og henge der resten av århundret.

Ser ut som de tar en klassisk en hvor alle elementene smeller sammen i siste episoden. Helt greit for min del, burde bli en eksplosiv finale. Spent på hvordan The Wolves kommer til å være :p

Er det enest jeg som syns Rick blir behandlet dårlig? :p Jeg er egentlig enig i valgene hans, og han prøvde å ta det med ro, men kirurgen ga han ikke stort valg.... Mer overasket over at ingen av mennene bryter det opp....

Først: Morgan!! YAAAAAAY, ENDELIG!!! :D

Så: CLIFFHANGEEEEEEER!!!! Så lenge til neste sesong :cry:

Var jævlig mye tension i denne finalen. Litt lite payoff på akkurat det punktet. Men fikk nå se Rick poppe hodet til en walker, og det var snasent :p

Liker ikke heeelt hvordan Morgan er nå, med at alt liv er hellig. Hadde håpet at han var litt "kald" han også, som Rick er.. Kommer garantert til å bli drama mellom de to.. Og Glen er fortsatt for snill. DREP JÆVELN

Men satan for en episode!!! :D The walking dead thrill is back! :D

Fantastisk episode!

Men faen da... likte virkelig ektemannen til Deanna.

Enig, han var en chill dude. Nå har de mista både han og Noah. Blir det trøbbel uten noen arkitekter? Tror egentlig ikke det, siden folka hjalp jo til å bygge muren, så...

Obligatorisk: MORGAN!!!

Var helt rått hvordan de vekslet mellom scenene av møtet og zombie slossingen til Rick. Gamlegjengen sto å forsvarte Rick, samtidig som han brutalt sloss og penetrerer kniven sakte opp mot skallen til zombien. Fikk helt gåsehud, helt rått!

Syns det var en veldig fin avslutting på en veldig god sesong. Det har gått veldig kjapt :( Gleder meg til mer :)

Var helt rått hvordan de vekslet mellom scenene av møtet og zombie slossingen til Rick. Gamlegjengen sto å forsvarte Rick, samtidig som han brutalt sloss og penetrerer kniven sakte opp mot skallen til zombien. Fikk helt gåsehud, helt rått!

Syns det var en veldig fin avslutting på en veldig god sesong. Det har gått veldig kjapt :( Gleder meg til mer :)

Var det ikke pistolen han trengte opp i hodet? :p

Hehe var nok det, kom akkurat på at det hele endte jo i et eksplodert zombiehode samt gørr og guffe over hele Rick :D

Så, når begynner det på igjen?

rett etter at game of thrones er ferdig med sin sesong :-D

Var det ikke pistolen han trengte opp i hodet? :p

Dere tar begge feil. Han pressa henda sine (ja, bare nevene) inn under kjevebeinet på walkern og pressa oppover i skallen til trykket ble for stort og all gørra tøyt ut. Må ha kjentes litt ut som å stikke hånda inn i ei krukke med moste, råtne egg.

En av de beste walkerdeaths ever :D