DSJ

The Walking Dead

Recommended Posts

Ser veldig bra ut, men håper det ikke blir alt for mye dramadramadramadramadramadrama

Desperate Housezombies

Digga første sesong, så sesong gleder jeg meg til,ja :blink:

Litt drama er greit, er jo det som driver historien forover, men hvis alt skal handle om at han bitch-politimannen er sadface fordi han pulte dama til hovedpersonen kommer jeg til å dø litt inni meg.

så lenge han fortsetter å mose rednecks så er jeg happy either way

hmmm...synes serien var ganske crap selv. Begynte bra men tryna helt etter 3. episode. Utrolig at den ble fornyet IMO....kanskje jeg begynner å bli for gammal for denne typen serier.....

Har nok ikke noe med alder å gjøre da jeg faktisk elsker denne serien. Og jeg er godt over 30...

Den inneholder alt en serie skal inneholde. Action, drama, godt skuespill og spenning rundt hva som skjer i neste episode.

I tillegg er det ikke en helt vanlig serie, men en zombiesplatter serie! I luv it!

Edited by Jimi X

jauv. Er vel bare det trekantdramaet jeg ikke takler, og en del andre ting. Per episode gir jeg terningkast 5-4-3-3-2-1 ellerns. Blir ganske dårlig snittkarakter hvertfall. Legger merke til at andre klager over det samme på andre fora, så helt alene i å slakte serien er jeg ikke :blink:

jauv. Er vel bare det trekantdramaet jeg ikke takler, og en del andre ting. Per episode gir jeg terningkast 5-4-3-3-2-1 ellerns. Blir ganske dårlig snittkarakter hvertfall. Legger merke til at andre klager over det samme på andre fora, så helt alene i å slakte serien er jeg ikke :blink:

Er vel litt hva man liker. Hadde vært rart om alle alltid var enig og likte det samme. Får håpe sesong 2 faller i smak for deg og resten av kritikerne :blink:

siden de har sparka alle de ekstra manusforfatterne så er det vel et håp for at serien blir sebar igjen ja... men skuespillerne bør og løfte seg litt. Var vedlig lite troverdighet igjen på slutten av 1. sesong. Er vel bare hovedpersonen som duger litt kanskje, resten er ganske crap.

Edit:

En kar som er litt bedre til å ordlegge seg enn meg:

the walking dead is the most overrated show on television

Jeg håper at det kommer en slik badass solo zombie drapsmaskin :S litt sånn som Tallahassee i Zombieland.

7 2-01 16/Oct/11 What Lies Ahead

8 2-02 23/Oct/11 Bloodletting

9 2-03 30/Oct/11 Save the Last One

10 2-04 06/Nov/11 Cherokee Rose

11 2-05 13/Nov/11 Chupacabra

12 2-06 20/Nov/11 Secrets

13 2-07 27/Nov/11 Pretty Much Dead Already

Mens dere venter på neste sesong kan jeg anbefale Death valley som tidsfordriv.

Det er en morsom blanding av Walking dead, Cops og The office. :thumbsup:

http://www.imdb.com/title/tt1835129/

The Undead Task Force, a branch of the LAPD that was formed in 2009 when the San Fernando Valley was overtaken by zombies, werewolves and vampires, must continue to get rid of the monsters and contain them in the valley. While this occurs, scientists work to find out what caused the outbreak. A brave camera crew comes along for the ride.