Multicyber 376 Report post Posted October 20, 2014 Likte episoden veldig godt. Det virker som det vil være mer action i denne sessongen, håper bare de holder trykket oppe, så det ikke blir 6 episoder med kjærlighetssorg midt i sessongen... Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted October 21, 2014 Lurer på hva 'presten' skjuler... Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted October 21, 2014 Lurer på hva 'presten' skjuler... Tipper det var en zombiehorde utenfor, men han låste dørene så ingen kom inn. Folka som var utenfor ble spist levende og risset inn "You're gonna burn for this" på veggen. Det er min teori hvertfall. Jeg ser ikke for meg han er farlig, men heller bare egoistisk. Tror ikke han har noen plan. Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted October 22, 2014 1 Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted October 22, 2014 Slakteri-scenen er noe av det jævligste / beste jeg har sett. Og the Wire suger, men er elsket av kultur-hippiene av en eller annen grunn. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted October 22, 2014 Blir for obskure hvis han også skal være en badguy. Det har vært for mye av det i det siste. På tide at faktisk noen viser seg å være koselig. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 24, 2014 hatet første episode, ble for ekkelt, noia, vil at noe hyggelig skal skje snart!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted October 27, 2014 Putter dette i spoiler-tags siden jeg.. spoiler såpass mye av episoden. Trodde det var her jeg leste det; at noen trodde Bob var blitt bitt og det var derfor han gikk utenfor på slutten av siste episode, og dermed at kanibalene ble fucked. Jeg tenkte nemlig akkurat det samme, og there we go! Nailed it Samme med teorien min ovenfor med presten! Tilfredsstillende episode. Digger Tyreese mer og mer. Han er som en snakkesalig Hodor. CAROL?! Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted October 27, 2014 Har en ting og si... Get fuuuuucked! Håper de kommer seg til Washington da... Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted October 27, 2014 Beth? Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted October 27, 2014 Digget episoden, men hadde håpet at kannibalene skulle få en værre skjebne.... Syns Rick var for snill rett å slett... Og digg slutt!! Spent på å se hvem som var med Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted October 27, 2014 Digget episoden, men hadde håpet at kannibalene skulle få en værre skjebne.... Syns Rick var for snill rett å slett... Og digg slutt!! Spent på å se hvem som var med Hvis du så previewen av neste episode (som jeg pleier å skru av egentlig, for jeg vil ikke ha spoilers) så får du se hvem det (mest sannsynlig) er. Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted October 27, 2014 Digget episoden, men hadde håpet at kannibalene skulle få en værre skjebne.... Syns Rick var for snill rett å slett... Og digg slutt!! Spent på å se hvem som var med Hvis du så previewen av neste episode (som jeg pleier å skru av egentlig, for jeg vil ikke ha spoilers) så får du se hvem det (mest sannsynlig) er. What!? Den var ikke med på ... stedet jeg streamer tv-serier dagen etter de har blitt sluppet :O Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted October 27, 2014 Da får du bare glede deg! Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted October 27, 2014 2 Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted October 28, 2014 Glad vi ble ferdig med terminal folka tidlig i sesongen. Hadde blitt litt kjedelig om det hadde lagt grunnlag for plottet da det i stort grad ville blitt en gjentagelse av tidligere sesonger. Så hva nå? DC neste? Roadtrip, yay! Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted October 28, 2014 Blir vell en blanding av å følge gruppen til Major Mustache & the sugergang på tur mot DC og Rick & the mac&cheesegang som møter nye fiender ( de som kidnappa beth) for så å møte Major Mustache random en plass Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted November 3, 2014 Digga episoden, jeg! Og dat ending kan jo bety at vi får se en lignende episode neste uke. Blei plutselig litt usikker på hvem det kan være Derryl kom tilbake med i forrige episode. Kanskje det ikke er Beth allikevel, men heller Noah. Who (Noah)s. HEHEHEHEHE Btw, foreslår at hvis noen vil snakke om previewen av neste episode så holder de det i spoiler-tags. Jeg liker egentlig ikke se previewene, så hvis det er andre som meg så er det kanskje greit å gjøre det sånn 1 Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted November 3, 2014 tipper at det vi så i dag er ett lite tilbakeblikk, og at Darryl kommer hjem med begge kvinnfolka og kanskje Noah. får sikkert se det etter neste episode Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted November 3, 2014 Previewen avslørte egentlig ingenting. Sesong 5 ser nok ut til å bli den beste sesongen av TWD, fy flate for noen episoder!! I løøøøv it! Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted November 10, 2014 Holy shiet. Dat plot twist! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 10, 2014 Hvem så ikke det komme? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted November 10, 2014 Kjedeligste episoden så langt. Nå, finn en jævla øy! Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted November 11, 2014 Jeg så de to siste episodene nå idag, hadde helt glemt av TWD.. Forrige ep: jeg digget den. Digg med en annen gruppe som har jobber og sikkerhet, men dog intriger. Er forholdsvis sikker på at det er Noah som er med Derryl tilbake til kirka, og at de nå kommer til å sette inn en plan for å redde de. Jeg har en følelse av at Carol lot seg selv bli tatt for å redde Beth. Hun har allerede tatt 1 redningsoppdrag? Dagens ep: Forutsigbart som bare faen, og håper Major Mustache dreper "smartingen" ... Fyyy altså... Share this post Link to post Share on other sites