Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DSJ

The Walking Dead

Recommended Posts

Takk og lov det er flere som deler mitt tankesyn om hvor inn i granskauen dumme og hensynsløse folkene er !! :)

Men et spm, hvor er det blitt av Beth?

beth_e_daryl_the_walking_dead_season_4_episode_1_by_twdimagenshd-d731rtu.png

Vel, hu ble jo stjålet av en random bil. Er selv spent på det. Begynte å få sansen for hu og. Hu og Darryl er jo konge samme. Irl også :D

1617682_883039141722245_338627158_o.jpg

PS! Hu er jo faktisk 28 år. Ser ut som 16

Treg avslutning på sesongen men tok seg litt opp de siste to minuttene :rolleyes:

Er vel kannibaler den gjengen der.

• Like 1

Oh yes. Så litt menneskerester. Kanskje noe for Rick :p

Jeg håper inderlig at de skøt i bakken for å force Rick & co til å løpe en viss retning, for ellers var det den mest håpløse skuddvekslingen jeg noen gang har sett.

Synes det var en helt grei avslutning. Ingenting sick eller crazy og jeg sitter ikke igjen med den følelsen at jeg MÅ se neste episode NÅ, og det er litt synd.

Oh yes. Så litt menneskerester. Kanskje noe for Rick :p

Jeg håper inderlig at de skøt i bakken for å force Rick & co til å løpe en viss retning, for ellers var det den mest håpløse skuddvekslingen jeg noen gang har sett.

Synes det var en helt grei avslutning. Ingenting sick eller crazy og jeg sitter ikke igjen med den følelsen at jeg MÅ se neste episode NÅ, og det er litt synd.

Var for å guide de bort til togvogna ja :)

Det var jo sabla ovious at de gjorde det for å gjete de inn på det åpne arealet.... Og those burger was probably tasty! ^^

Jeg fikk lyst til å se neste episode, for Rick tror jeg går Loco snart... Men blir spennende å se hvem som blir spist først neste sessong da... For det er det nok noen som blir... :)

En ting jeg da lurer på.... Hva skjer om du spiser zombiekjøtt? :p

Grei avslutting på en helt grei sesong. Gleder meg fortsatt til mer.

Virker som en spesiell gjeng de i terminal, jeg er nysgjerrig på hva som egentlig er greia.

I et par frames så ser vi jo noe som ligner menneskebein, men det er vel strengt tatt det eneste klare tegnet på kannibalisme.

Følte det var ganske klart hva de i folka i Terminus drev med :p

Men en helt grei avslutning. Kom en "oh shi.." når Rick tok av med de biker folka ^^

• Like 1

Enig! Jeg tenkte også at hvis det sto om mitt liv ville jeg gjort alt jeg kunne for å overleve, og det gjorde Rick. Det ble mer realistisk synes jeg. Jeg har også alltid tenkt at scener hvor en person skal drepe den andre og de bare prater helt oppi hverandre, er teite. Bra TWD brøt den trenden og ga det en liten twist!

• Like 2

En syk og forstyrrende tvist!^^ Tror han ble skremt for en bra grunn han som holdt Carl.

Men hvor mange trodde at Caro ville bli skutt på slutten av episoden? Kan tenke meg det var en god del som satt og kryssa fingrene!! ^^

Haha, yep! Hadde vært helt ok. Misliker han ikke lenger som jeg gjorde før, men digger han heller ikke. Håper han vokser og blir like badass som Rick, og hvis Rick går helt bananas så kan det godt hende :D

Omsider fått surret meg til å se ferdig sesongen. Syntes den var overall ganske bra, og slutten var interessant. Ikke den største cliffhangeren jeg har sett, men tror det kan bli ganske fett.

Jeg har sett opp igjen sessong 1.... Og jeg bare sier en ting...

når de er utenfor det bygget der de forsket på sykdommer osv, så ligger det TONNEVIS av døde zombier og militærfolk.... Og de er "omg, dead bodies, stay away from them" ..... Hadde jeg vært der, hadde jeg tenkt " LOOT-HEAVEN " :p Hallo... Stoore 50cal som står der, ledig for alle å ta... Masse våpen på døde soldater.... :p

Altså, de går med fuckings haggler, og går forbi fine maskingevær..... -_- I'm annoyed by stupidity.

• Like 2

Både ja og nei. Du må også huske på smitte og bakterier som florerer på likene og dette her.

Jeg har sett opp igjen sessong 1.... Og jeg bare sier en ting...

når de er utenfor det bygget der de forsket på sykdommer osv, så ligger det TONNEVIS av døde zombier og militærfolk.... Og de er "omg, dead bodies, stay away from them" ..... Hadde jeg vært der, hadde jeg tenkt " LOOT-HEAVEN " :p Hallo... Stoore 50cal som står der, ledig for alle å ta... Masse våpen på døde soldater.... :p

Altså, de går med fuckings haggler, og går forbi fine maskingevær..... -_- I'm annoyed by stupidity.

Ganske sikker på at jeg tenkte det samme. At the same time så har de det ganske hektisk med å komme seg inn og ut av bygget, om jeg ikke husker helt feil. Så det kan tenkes de rett og slett ikke hadde tid til å ta for seg.

De hadde tid til å springe ut og plukke opp tingene som var i bilene fordi? :p Nei, men du har rett i det du sier... Time is of the essence

Du veit jo aldri hvordan du ville reagert i en slik situasjon Multi! Må tenke på at de fleste mennesker ikke ønsker noen form for kontakt med døde personer + det Zenox sier med tanke på bakterier og slik styggedom.

+ mener og huske at de hadde det veldig travelt med og komme seg inn når de kom dit og at de hadde det travelt med og komme seg unna i siste episoden! :p