Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DSJ

The Walking Dead

Recommended Posts

Syns det er spennende at Glenn for med seg 3 randoms egentlig :) Vi vet jo strengt tatt ingenting om de tre andre, men jeg syns det er godt at det kommer inn nytt blod, som tydeligvis er godt blod! :) Lurer hvem nye berta kommer til å hooke opp med... ^_^

Ikke sånn veldig mye som skjedde i epiosden kanskje men en helt ok episode.

Ja bra med litt nye folk. Så får vi se hvor lenge de varer.. :p

Scenen med Rick liggende under senga var jo ganske tenso da :O Når de 2 karene havna i basketak og den ene ble kvalt til han svima av

• Like 1

To litt kjedelige episoder på rad nå, håper virkelig det tar seg opp mot sesong avsluttingen.

Dere er for bortskjemt. Synes det var en grei episode. Fikk vite litt mer om Darryls bakgrunn, men jeg syntes det var helt teit at de tente på hytta midt på natten istedenfor å vente til daggry. Og hvorfor i det hele tatt forårsake en skogbrann (noe som i realiteten det burde)? Det skal litt til for å løpe vekk fra en skogbrann for de kan spre seg fort. Jaja...

• Like 1

Dere er for bortskjemt. Synes det var en grei episode. Fikk vite litt mer om Darryls bakgrunn, men jeg syntes det var helt teit at de tente på hytta midt på natten istedenfor å vente til daggry. Og hvorfor i det hele tatt forårsake en skogbrann (noe som i realiteten det burde)? Det skal litt til for å løpe vekk fra en skogbrann for de kan spre seg fort. Jaja...

Ja, det var det eneste som var bra med hele greia at vi fikk høre om Darryls bakgrunn.. men det var jo ALT som skjedde! :p Og helt enig angående hytta... De er så dumme noen ganger at jeg blir deprimert! La meg vise hvordan det skal gjøres -_-

• Like 1

Jaja... en OK episode. Jeg likte at Darryl møtte noen hard-guys som minnet meg om han! ^^ Håper det skjer noe awesome der. .Ellers var det hørr.

Syns det var en ganske bra episode. Litt heavy men god. Vært mye middelmådig i det siste så var litt på tide

Annoying child actors handled.

Men nå må de snart få litt ekte handlig på gang. Character development er fint, men det fins grenser...

• Like 1

Kanskje jeg er blitt litt kald, men syntes det var en tilfredsstillende episode

Syntes egentlig Carol har vært en kjedelig karakter. Selv da vi fikk vite det var hu som hadde drept de folka i fengselet. Etter denne episoden har jeg fått litt mer sansen for henne.

Fyyy faen.... Jeg kjente jeg hadde lyst til å bitchslappe den jenta, henge henne opp etter henderne i et rom, å sende zombiesøstra inn så hu kunne blitt spist opp nedenfra og død etter en god stund så hu ikke har føtter igjen! GRRRRRRRRR.

neida...

Men jo...

RÅ episode! ^^ Gleder meg til å se hva som foregår hos den nye gruppa med karer som virker shady! ^^

"We all change" ser ut til å gjelde her også!

Men fortsatt;

Feels.png

• Like 1

Agreed!

Men hvor faen var Judith på sluttscena der de gikk bortover? Var hu inni det vite greia på ryggen? hva faen... La ungen puste da! :p

Agreed!

Men hvor faen var Judith på sluttscena der de gikk bortover? Var hu inni det vite greia på ryggen? hva faen... La ungen puste da! :p

Ryggen, ja. Hu var uvanlig stille. Nesten så jeg mistenker... nei, det kan ikke være... men, hva om... hmm, hva om de ikke bruker en ekte baby?!

Haha, mest sansynlig, men følte det ble for dumt... De kan faen med bruke en ekte baby...

Men isåfall... stakkar baby.... Må være litt forstyrrende når det kommer et råttent menneske mot den å gråler.... :p

Grei episode, men litt kjedelig sesong.

Litt morsomt at vi aldri tidligere har sett et jernbanesport eller hørt snakk om terminal, men nå går alle sammen dit uavhengig av hverandre.

Litt morsomt at vi aldri tidligere har sett et jernbanesport eller hørt snakk om terminal, men nå går alle sammen dit uavhengig av hverandre.

Hehe, yep.

Men seriøst, kom igjen. Av og til skjønner jeg ikke hva manusforfatterne tenker. Vi skjønner alle nå at hvis vi lar en zombie leve, så kommern etter deg eventually. Derfor dreper vi alt vi ser. Ved takraset hadde de kniv og zombiene sto bare og monga opptil veggen. Hvorfor i helvette kniva de bare ikke de nærmeste zombiene i hodet og ventet på at de bak skulle komme nærmere så de kunne gjøre det igjen? Jeg ville vært så sjukt mye flinkere i en zombie apocalypse enn de der.

Én episode igjen! Spent på hva cliffhangern blir. Kommer noen til å dø? Er redd for at Darryl er litt i faresonen. Fikk vibes at den gjengen han er med kommer til å kapre Terminus. Rick og company er jo foran dem, så ser for meg Rick og resten på Terminus blir i en skuddveksling med Darryl sin gjeng.

Uansett tipper jeg neste sesong kommer til å handle om å få Eugene til Washington. Kan bli spennende det og!

• Like 1

Jeg ville vært så sjukt mye flinkere i en zombie apocalypse enn de der.

Du er nok ikke den eneste som har tenkt det her! ;) Det kan jeg love deg :)

• Like 1