Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
scavenger

CoD: BO

Recommended Posts

Jeg kjøpte spillet pga. singel player delen og spilte gjennom denne skuffende fort. Derfor tenkte jeg å gi MP-delen en liten spinn, mest for å føle jeg fikk litt bang for pengene mine. Resultatet er at jeg nå er hektet :blush:

Så, hvem spiller BO her? Er det flere enn meg, eller tviholder alle på iWnet og MW2?

Jeg spiller mest på "NORWAY" serveren, eller på diverse danske/svenske servere.

På PC selvsagt.

Og ja, kom en lite oppdatering på 5 mb eller noe sånt

Og ja, kom en lite oppdatering på 5 mb eller noe sånt

Vet du hva det var i den patchen?

Synes dette var en av de beste spill-lanseringene på lenge, for min del i hvertfall. Har ikke opplevd lag, har ikke opplevd en haltende anti-cheat *host* PB *host* og føler spillet trenger få justeringer in-game, sett bort i fra den UTIDETHELVETESJÆVLAMONGO nade spammen som foregår hele tiden.

Updates to Call of Duty: Black Ops - Multiplayer have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Call of Duty: Black Ops - Multiplayer

Friends fix for join in progress and Friends tab in server browser

Performance improvement for dual and quad core systems

Eneste som irriterer meg er lag spikes fra (alle) servere.

Har dt... Men spiller dt ikke.. makan til møkkaspill! får se om jeg tar dt fram igjen når jeg kjøper meg ny pc!

Synes Treyarch burde slutte og lage COD spill! Ble skuffet av WAW og nå av Black Ops!

Men dette er bare min mening! tongue.png

jeg spiller og.. add Chillu på steam.. just begynt på prestige 1

Såpass ja smile.png

Er kun på 39 eller noe sånt tror jeg.

ja har blitt litt mye de siste dagene tongue.png må dempe ned tror jeg hehe.. utrolig bra spill.. vist de får fiksa alle småtingene som er litt irriterende av og til.. hadde vært gøy med et fint killcam sånn som i mw2.. og søkingen av servere. laggen er nesten vekke.. virker som de prøver og ikke gir opp slik som infinityward med mw2

Laggen er faen ikke borte, det er sikkert. Var helt jævlig nå midt på natta. Samme serverlaggen som før, folk spretter rundt med en meters mellomrom. sad.png

Kommer og går men nå var det rett og slett katastrofe.

Synes spillet kjører greit jeg, det kommer en og annen lag spike, men det kan jeg leve med. Kan tenkes at den høye graden av frihet en har til å spesialdesigne sitt eget gear og spiller fører til lag, men hva vet jeg.

Har ikke hatt store problemer med lag men serverbrowser har vært ett stort problem.

Spiller stort sett på egen server. Plankton Clan Norway - HQ Ranked (HC server og uten S&D)

Jeg kjøpte spillet pga. singel player delen og spilte gjennom denne skuffende fort. Derfor tenkte jeg å gi MP-delen en liten spinn, mest for å føle jeg fikk litt bang for pengene mine. Resultatet er at jeg nå er hektet :blush:

Så, hvem spiller BO her? Er det flere enn meg, eller tviholder alle på iWnet og MW2?

Har du spilt igjennom på Veteran (Slik at du får en utfordring)

Jeg er ferdig med SP delen nå, syntes det var bra lagt opp.

Kanskje litt opplagt hva som skulle skje.. Men jeg er fornøyd :blush:

MP delen har blitt bedre, selv liker jeg One in the chamber og ffa..

Shoot to kill ---->