Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
SIGURDpz

En spiller timer etter matchen er starta, det blir pauset, og man rs&#

Recommended Posts

Kamp: AU vs NE / Tirsdag 9. November

Følgende tidspunkt er tatt fra demoen min (SIGURD), som du finner her

05.20 - stinger timer ut av serveren

06.30 - ca pauses det.

08.20 - stinger connecter til serveren og blir kicka av EAC etter få sekunder.

09.00 - stinger connecter til serveren

mellom disse punktene vet jeg ikke om stinger disconnecter, timer eller blir kicket av EAC (bør sjekkes på enten sourcetv-demo eller hans egen)

18.00 - stinger connecter til serveren

18.30 - han blir igjen kicket av EAC

18.50 - det unpauses, stinger er ikke på server. Han connecter etter rundt ti sekunder.

19.30 - stinger blir kicka av EAC.

20.10 - stinger connecter til serveren

21.20 - matchen restartes som følge av at admin (MentalM, så vidt jeg forstod) sier så.

tar forbehold om at noen av tallene ikke er 100% eksakte, men det er ikke mange sekundene det er snakk om fra eller til

ang. spillere som timer i HF-matcher sier reglene deres følgende:

* Hvis en spiller har tekniske problemer når laget skal spille, har de 10 minutter på å fikse problemet. Hvis ett eller begge lag mangler spillere ingame etter disse 10 minuttene, vil 3 runder bli trukket.

* Hvis en eller flere spillere faller ut av server, fortsetter kampen som normalt.

"Hvis en eller flere spillere faller ut av server, fortsetter kampen som normalt." Hvordan tilsier dette noe annet enn at man ikke skal restarte kampen hvis en spiller detter ut etter kampen er startet? Kampen ble pauset, og det tok ca. 15 minutter før stinger var inne igjen etter x antall ulykkede forsøk på å være inne på serveren i mer enn 30 sek.

Vill også legge til at i forrige runde av Hellfragger-ligaen i kampen mellom NEB og Intelligence timet BLOCKED ut i pistolrunden uten at det ble restartet. Cirka identisk situasjon med andre ord, med et helt annet utfall.

Edited by tr1ckster

Hei

Først vil jeg bare starte med å vise at disse 2 situasjonene virkelig ikke er identiske

1) Blocked sa ifra at internetten var helt nede så de pausa i 15 min ca uten at han kom

2) Når de skjønte at BLOCKED ikke kom så spilte de en hel HALF uten han

3) Når de hadde spilt en hel half måtte vi gi WO

Dette var fordi internetten hans var nede og derfor kunne ikke iQ stille 5 personer.

I denne saken er det noe helt annet da stingeR er klar til å være inne på serveren tilnærmet hele tiden.

Grunnen til at det ikke står noe om rs i reglene er at det kan abuses ved at laget som taper GR bare kan trekke ut tp ledningen for eks. -derfor må vi se på denne reglene med skjønn. Dere har selv også sagt dere ikke tror stingeR trakk tp-kabelen, så det i seg selv burde være svar nok.

Mvh

MentalM, Hellfragger admin