Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Brennhet Vietnam Trailer

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7375&g2_serialNumber=1 Brennhet Vietnam Trailer

En ny trailer til Battlefield Bad Company 2 Vietnam er blitt offentliggjort. Er man i ett med flammene er dette godsaker.

(Multigamer.no): Battlefield: Bad Company 2 Vietnam ser ut som det blir en helvetes bra add-on når det gis ut senere i vinter, med splitter nye flerspillerkart, karakter skins og våpen som gjenskaper de utallige Vietnam filmene med action og helikopter svevende over hodet.

En pyromans himmel

Denne nye traileren viser det amerikanske militæret som kjemper mot Vietcong for Hill 137 og har til og med rett lydspor til og masse flammekaster action i form av både en infanteri flammekaster og en festet foran på en tank. Ville ikke satset livet for å løpe foran denne grill maskinen.
Battlefield Bad Company 2 Vietnam utvikles av Dice/EA og kommer til Playstation 3 og Xbox360 vinter 2010/11

Nå ble jeg faktisk litt skeptisk. Så dere hvordan flammen på den tanksen ikke passa inn i det hele tatt. Men det er jo bare en av flere ting som så ut til å være litt bugga. Og nei jeg vil ikke kjøpe et spill som ikke er godt. Men får håpe spillet ser bedre ut når det kommer og det gjør det sikkert.

Edited by The Stigs Gaming Cousin

Nå ble jeg faktisk litt skeptisk. Så dere hvordan flammen på den tanksen ikke passa inn i det hele tatt. Men får håpe spillet ser bedre ut når det kommer.

trenger da ingen stor kanon for å sprute ut litt flammer

Det lukter o-zone av denne, eller hva John Freddy!!

Drikki nå igjen ?

Når kan vi leie servere av mg.no ! ' /> Gleder meg

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...