Nirex 26 Report post Posted November 9, 2010 Brennhet Vietnam TrailerEn ny trailer til Battlefield Bad Company 2 Vietnam er blitt offentliggjort. Er man i ett med flammene er dette godsaker. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted November 9, 2010 (Multigamer.no): Battlefield: Bad Company 2 Vietnam ser ut som det blir en helvetes bra add-on når det gis ut senere i vinter, med splitter nye flerspillerkart, karakter skins og våpen som gjenskaper de utallige Vietnam filmene med action og helikopter svevende over hodet. En pyromans himmel Denne nye traileren viser det amerikanske militæret som kjemper mot Vietcong for Hill 137 og har til og med rett lydspor til og masse flammekaster action i form av både en infanteri flammekaster og en festet foran på en tank. Ville ikke satset livet for å løpe foran denne grill maskinen. Battlefield Bad Company 2 Vietnam utvikles av Dice/EA og kommer til Playstation 3 og Xbox360 vinter 2010/11 Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 9, 2010 prrrrr Quote Share this post Link to post Share on other sites
KillaZ 0 Report post Posted November 9, 2010 Good old dayz gleder meg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dezso 0 Report post Posted November 9, 2010 Så ikke mye som minnet om BFV der men... Skeptisk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Stigs Gaming Cousin 0 Report post Posted November 9, 2010 (edited) Nå ble jeg faktisk litt skeptisk. Så dere hvordan flammen på den tanksen ikke passa inn i det hele tatt. Men det er jo bare en av flere ting som så ut til å være litt bugga. Og nei jeg vil ikke kjøpe et spill som ikke er godt. Men får håpe spillet ser bedre ut når det kommer og det gjør det sikkert. Edited November 11, 2010 by The Stigs Gaming Cousin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted November 9, 2010 Ja, best å ikke kjøpe dette spillet på grunn av flammene på tanksen, altså. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted November 9, 2010 Dette blir gøy. Gleder meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted November 9, 2010 Nå ble jeg faktisk litt skeptisk. Så dere hvordan flammen på den tanksen ikke passa inn i det hele tatt. Men får håpe spillet ser bedre ut når det kommer. trenger da ingen stor kanon for å sprute ut litt flammer Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted November 9, 2010 Det lukter o-zone av denne, eller hva John Freddy!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted November 9, 2010 Det lukter o-zone av denne, eller hva John Freddy!! Drikki nå igjen ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Run3 0 Report post Posted November 10, 2010 HAHA...0.43 KILL SOME! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted November 10, 2010 Når kan vi leie servere av mg.no ! ' /> Gleder meg Quote Share this post Link to post Share on other sites